دکتریانتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از سوالات پرتکرار داوطلبان این دانشگاه می باشد. در صورت اعلام دانشگاه آزاد ممکن است مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد در سال جاری به صورت مجازی برگزار شود و در این صورت داوطلبان باید به طور کامل از جزییات برگزاری آزمون مطلع بوده و بر این اساس اقدامات خود برای آمادگی مصاحبه را انجام دهند. در این مطلب به بررسی کامل مصاحبه مجازی دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از شیوع ویروس کرونا در روند برگزاری مصاحبه دکترا نیز تغییر ایجاد شد و به منظور کاهش ابتلا به ویروس، مصاحبه دکترا به صورت مجازی برگزار شد. با توجه به روند برگزاری مصاحبه در سال های گذشته که به صورت مجازی بود، این امکان وجود دارد که در سال جاری نیز به صورت مجازی برگزار گردد. 

در صورتی که مصاحبه به صورت مجازی برگزار شود، لازم است که داوطلبان از جزییات آن اطلاع داشته باشند و با توجه به روش برگزاری آزمون برای شرکت در آن آماده شوند. در ادامه این مطلب به بررسی کامل مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. 

 

ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1403

برای ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد داوطلبان باید به سایت مربوطه مراجعه کرده و اقدامات لازم برای نام نویسی را انجام دهند. نحوه ورود به سایت ثبت نام مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد و نام نویسی مصاحبه مجازی دکتری و به صورت زیر می باشد. 

👈 جستجو آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir و ورود به سامانه

👈 درج کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته 

‌👈 بارگزاری مدارک و رزومه علمی و پژوهشی

‌👈 انتخاب رشته

👈 پرداخت هزینه مصاحبه و دریافت کد رهگیری

 

راهنمای تصویری ورود به سایت

1️⃣ آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت ثبت نام مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد شوید. 

2️⃣ در صفحه باز شده ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی خود را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید. 

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

 

‌‌‌3️⃣ مدارک مورد نیاز و روزمه علمی و پژوهشی خود را در قسمت مربوطه بارگزاری نمایید. 

‌4️⃣ انتخاب رشته خود را انجام داده و کد رشته محل های مورد نظرتان را با توجه به اولویت بندی انتخاب کنید. 

‌5️⃣ هزینه مصاحبه را پرداخت کنید. (در صورت شرکت در چند مصاحبه باید هزینه هر یک را جداگانه بپردازید.)

6️⃣ کد رهگیری خود را دریافت کرده و تا پایان پذیرش در دانشگاه نزد خود نگه دارید. 

 

نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که برای مصاحبه مجازی دکترا دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند، باید در زمان تعیین شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که شامل رزومه علمی و پژوهشی و مدارک هویتی می شود، وارد سامانه شده و در جلسه مصاحبه مجازی شرکت نمایند. 

قبل از ورود به سامانه از متصل بودن اینترنت و سرعت آن مطمئن شوید و بررسی کنید که مشکلی در دستگاه شما وجود نداشته باشد. چنانچه در روند مصاحبه مجازی مشکلی به وجود بیاید، می توانید با صلاحدید اساتید دوباره وارد سیستم شده و مصاحبه را ادامه دهید. 

داوطلبان برای شرکت در جلسه مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد باید از طریق سایت lms.mshdiau.ac.ir اقدام کنند. چنانچه برای ورود به سایت با مشکل مواجه هستید و یا در مورد نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دکترا دانشگاه آزاد سوالی دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

آمادگی برای مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1403

در جلسه مصاحبه دکترا در مورد پایان نامه، دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی، دلایل ادامه تحصیل در مقطع دکتری رشته مورد نظر و غیره سوالاتی پرسیده می شود. همچنین داوطلبان باید در زبان انگلیسی نیز مهارت داشته باشند تا بتوانند در بخش انگلیسی مصاحبه نیز عملکرد خوبی داشته باشند. سایر راهکارهای آمادگی مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد به صورت زیر می باشد. 

 

اطمینان از سرعت اینترنت

مصاحبه مجازی به صورت اینترنتی می باشد و لازم است که داوطلب اینترنت پر سرعتو بدون قطعی در اختیار داشته باشد. پس قبل برگزاری مصاحبه از سرعت اینترنت خود مطمئن شوید و بررسی کنید که هیچگونه مشکلی در سیستم نیز وجود نداشته باشد. 

 

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد |‌ کامل کردن مدارک مورد نیاز

تمامی مدارک خود را قبل از شروع مصاحبه هم به صورت فایل PDF و هم به صورت فیزیکی آماده کنید تا در صورت درخواست اساتید بتوانید هر یک از نسخه های مورد نظر را به آن ها ارائه دهید. نسخه پی دی اف باید قبل از مصاحبه در سامانه نیز بارگزاری شود. 

 

در نظر گرفتن مکان مصاحبه

یک مکان آرام و بدون سر و صدا با نور مناسب در نظر بگیرید تا در روز مصاحبه بتوانید در آن مکان در جلسه شرکت کنید. در هنگام انتخاب مکان مناسب برای مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد توجه داشته باشید که آن مکان نقطه کور نباشد و سرعت اینترنت بالا باشد. 

 

حضور به موقع و آراستگی

حتما در زمان مشخص و تعیین شده وارد سامانه شده و در جلسه مصاحبه مجازی دکترا دانشگاه آزاد شرکت نمایید. با توجه به مجازی بودن مصاحبه لازم است که آراستگی خود را مانند مصاحبه حضوری حفظ کرده و با اعتماد به نفس کامل در جلسه شرکت نمایید. در صورت داشتن سوال در مورد آمادگی مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره مصاحبه دکتری

در صورت اعلام دانشگاه آزاد ممکن است مصاحبه دکترا مانند سال های گذشته به صورت مجازی برگزار شود. به همین دلیل لازم است که داوطلبان از روند برگزاری آزمون به صورت مجازی اطلاع کامل داشته و برای آن آماده باشند تا در صورت مجازی بودن مصاحبه با مشکلی مواجه نشوند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد در سال 1403 قطعی است؟

    هنوز اطلاعیه ای در مورد مجازی بودن آزمون در سال جاری مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  2. برای ثبت نام مصاحبه مجازی دکترا دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به همان سامانه ثبت‌نام مصاحبه با آدرس interview.azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایید. 

  3. سایت مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد چیست؟

    مصاحبه مجازی در سامانه lms.mshdiau.ac.ir برگزار خواهد شد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره