بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردیدانشگاه های بدون آزمون

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا می باشد. دانشجویان این دانشگاه برای انتخاب واحد و سایر خدمات اینترنتی بایست به این سایت مراجعه نمایند. دریافت خدمات مختلفی همچون پرداخت شهریه، مشاهده برنامه درسی و نمرات، دریافت کارت ورود به جلسه و… در سایت هم اوا امکان پذیر است. دانشجویان برای ورود به سایت باید از کد ملی و شماره دانشجویی خود استفاده نمایند. برای کسب اطلاع بیش تر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا نام دارد و تمامی خدمات غیر حضوری دانشگاه در این سامانه انجام می شود. دانشجویان برای تمامی کارهای دانشگاهی خود همچون پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، دریافت کارنامه و… باید به سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی یعنی سامانه هم اوا مراجعه نمایند.

برای ورود به سایت لازم است که دانشجویان نام کاربردی و رمز عبور داشته باشند. نام کاربری و رمز عبور تمامی دانشجویان به صورت پیشفرض کد ملی و شماره دانشجویی در نظر گرفته شد است. ورود به سامانه هم آوا از طریق آدرس edu.uast.ac.ir انجام می شود.  در صفحه اول سایت سه بخش وجود دارد که توضیحات آن به شرح زیر می باشد.

بخش اول: در این قسمت دانشجویان باید اطلاعات کادر را تکمیل کرده و وارد صفحه شخصی خود شوند. در این قسمت می توان با کلیک بر روی گزینه فراموشی رمز عبور، رمز را بازیابی کنید.

بخش دوم: در این قسمت تمامی اطلاعیه های مهم دانشگاه قرار می گیرد. دانشجویان می توانند بر روی خبر مورد نظر خود کلیک کرده و متن کامل آن را مطالعه نمایند.

بخش سوم: در این قسمت به ترتیب می توانید به سامانه سجاد ( مختص دانشجویان ورودی قبل ۹۷)، استعلام مدرک و دانلود برنامه دانشجو علمی کاربردی دسترسی داشته باشید.

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

 

امکانات مختلف سایت علمی کاربردی

هامنطور که گفته شد تمامی خدمات مورد نیاز دانشجویان به صورت غیر حضوری در سامانه هم اوا انجام می شود. دانشجویان پس از ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی در منوی اصلی سایت می توانند تمامی خدمات سامانه را مشاهده نمایند. برخی از امکانات مختلف دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر می باشند.

✅پرداخت شهریه به صورت اینترنتی

✅انتخاب واحد

✅حذف و اضافه

✅مشاهده برنامه درسی و کارنامه

✅مشاهده وضعیت مالی

✅اطلاع از زمان امتحان و دریافت کارت ورود به جلسه

✅مشاهده سرفصل دروس

✅مشاهده جددول زمان بندی انتخاب واحد و ثبت نام ورودی های جدید

✅دریافت گواهی اشتغال به تحصیل

✅درخواست انصراف از دانشگاه، مرخصی، مهمانی و دریافت گواهی فارغ التحصیلی

و…

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

ورود به سایت و انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

برای ورود به سایت هم اوا دانشجویان باید آدرس edu.uast.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی سایت شوند. در این قسمت باید نام کاربردی و رمز عبور که به ترتیب کد ملی و شماره دانشجویی می باشد را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایند. پس از ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی طبق مراحل زیر می توان انتخاب واحد را انجام داد.

1️⃣ گزینه دسترسی را از بالا سمت راست انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه انتخاب واحد کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه باز شده می توانید واحد های ارائه شده را مشاهده نمایید. هر یک از دروس مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه + را بزنید تا درس اخذ شود.

3️⃣ در نهایت می توانید تمامی دروس خود را مشاهده کرده و پس از اطمینان گزینه ثبت نهایی را انتخاب نمایید.

 

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی | نحوه پرداخت شهریه در سایت هم آوا

همانطور که گفته شد انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی مستلزم پرداخت شهریه است. دانشجویان باید ابتدا شهریه خود را پرداخت نمایند تا اجازه و دسترسی انتخاب واحد به آن ها داده شود. در هر ترم تحصیلی دانشجویان باید شهریه ثابت و متغییر را پرداخت نمایند. شهریه ثابت قبل از انتخاب واحد و شهریه متغیر تا قبل از دریافت کارت ورود به جلسه امتحان قابل پرداخت می باشد. برای پرداخت شهریه در سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

1️⃣ وارد سایت هم اوا شوده و نام کاربردی و رمز عبور خود را وارد کنید.

2️⃣ گزینه دسترسی را انتخاب کرده و گزینه تسویه حساب دانشجو را از منوی باز شده انتخاب نمایید.

3️⃣ مبلغ بدهی را مشاهده کرده و آن را در کادر پرداخت وارد کنید و سپس روی گزینه پرداخت شهریه کلیک نمایید.

4️⃣ در صفحه پرداخت اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و گزینه پرداخت را بزنید.

5️⃣ تایید نهایی را انتخاب کرده و رسید پرداخت خود را دریافت کنید.

 

سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی | نحوه تغییر رمز در سایت هم آوا

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، باید گزینه فراموشی رمز عبور را در صفحه اول سایت انتخاب کنید. پس از آن باید نقش خود را انتتخاب کرده و کد ملی تان را وارد کنید و گزینه بازنشاسی رمز عبور را بزنید. نهایتا رمز عبور به آدرس ایمیل‌تان ارسال می گردد. در صورتی که قصد تغییر رمز عبور سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی را دارید نیز باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

1️⃣ وارد سایت هم آوا شده و نام کاربری و رمز عبور فعلی خود را وارد کنید.

2️⃣ پس از باز کردن منو از طریق گزینه دسترسی، تغییر رمز عبور را انتخاب کنید.

3️⃣ در صفحه باز شده رمز عبور فعلی خود را وارد کرده و سپس در دو کادر بعدی رمز عبور جدید را وارد کنید و بر روی گزینه دخیره کلیک نمایید.

 

مشاوره در زمینه سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی و سایر خدمات این دانشگاه همچون پرداخت شهریه و مشاهده نمرات در سامانه هم اوا انجام می‌شود. دانشجویان برای ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی باید کد ملی و شماره دانشجویی خود را در اختیار داشته باشند.

چنانچه پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در زمینه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کردده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

    سایت دانشگاه علمی کاربردی هم اوا نام دارد که آدرس آن نیز edu.uast.ac.ir می باشد.

  2. نام کاربری و رمز عبور سایت هم اوا چیست؟

    نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض کد کلی و شماره دانشجویی هر فرد می باشد.

  3. در صورت فراموشی رمز عبور سایت انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی جه باید کرد؟

    در این صورت می توانید به سایت مراجعه کرده و با انتخاب گزینه فراموشی رمز عبور، رمز خود را بازیابی نمایید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره