بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردیدانشگاه های بدون آزمون

ورود به کلاس سامانه سما لایو 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان از طریق سایت samalive.ir می‌باشد. کلاس های غیرحضوری و مجازی دانشگاه علمی کاربردی در این سامانه برگزار می‌شود. دانشجویان موظف به شرکت در کلاس های درس خود هستند و در صورت تعطیلی و غیرحضوری بودن کلاس ها باید از طریق این سامانه در کلاس شرکت نمایند. با توجه به اهمیت ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان در این مطلب به بررسی کامل نحوه ورود به سامانه پرداخته ایم.

 

سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان

سما لایو سامانه ای است که برای آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده است. کلاس های غیر حضوری این دانشگاه در این سامانه برگزار می‌شود. علاوه بر این دانشجویان می‌توانند فایل های درسی خود را نیز در سامانه سما لایو بارگذاری کنند. از دیگر امکانات این سامانه برگزاری امتحان به صورت آنلاین و آفلاین می‌باشد.

این سایت هم اکنون به عنوان سامانه یکپارچه آموزش مجازی علمی کاربردی در دسترس دانشجویان می‌باشد. دانشجویان می‌توانند پس از عضویت، وارد سایت شده و برنامه درسی خود را مشاهده کرده و در آن شرکت نمایند. برای ورود به کلاس سامانه سما لایو دانشجویان بایستی از طریق آدرس samalive.ir و samademo.ir اقدام نمایند.

 

نحوه ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان

دانشجویانی که قصد شرکت در کلاس های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی را دارند، باید از طریق اینترنت و با استفاده از آدرس samalive.ir به سامانه سما لایو مراجعه کنند. نحوه ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان به شرح زیر می‌باشد.

✅ورود به سایت سما با آدرس samalive.ir

✅کلیک بر روی گزینه ورود

✅کلیک بر روی گزینه ورود با سامانه سما

✅انتخاب گزینه مربوط به دانشگاه علمی کاربردی

✅ورود به سایت از طریق نام کاربری و رمز عبور

 

راهنمای تصویری ورود به کلاس سامانه سما لایو

1️⃣آدرس samalive.ir یا samademo.ir را در مرورگرخود جستجو کرده و وارد سایت شوید.

2️⃣در بالای صفحه بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود به کلاس سامانه سما لایو

 

3️⃣برای ورود به کلاس سامانه سما لایو گزینه ورود با سما سا‌مانه را انتخاب کنید.

ورود به کلاس سامانه سما لایو

 

4️⃣دانشگاه خود را انتخاب نمایید.

ورود به کلاس سامانه سما لایو

 

5️⃣نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

ورود به کلاس سامانه سما لایو

 

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به کلاس سامانه سما لایو

برای ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. برخی از دانشجویان پس از مشاهده کادر مربوط به رمز عبور و نام کاربری در سامانه سما دچار سردرگمی می‌شوند.

اما باید بدانید که رمز عبور و نام کاربری همان رمز عبور شما در سامانه هم اوا می‌باشد. با وارد کردن این اطلاعات می‌توانید به راحتی وارد سایت شده و در کلاس های خود شرکت نمایید. رمز عبور و نام کاربری سامانه هم آوا را نیز باید از دانشگاه دریافت کنید. در صورت بروز مشکل در این زمینه می‌توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو صحبت نمایید.

 

دانلود برنامه سما علمی کاربردی برای دانشجویان

با توجه به سهولت دسترسی به سامانه از طریق اپلیکیشن بسیاری از دانشجویان به دنبال لینک دانلود برنامه سما لایو هستند. همچنین بسیاری از دانشجویان امکان دسترسی به لب‌تاپ را ندارند. اما با این حال باید گفت که سما لایو به صورت برنامه در دسترس نیست.

در حال حاضر تنها راه ورود به سامانه و نحوه ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان از طریق وب سایت samalive می‌باشد. امید بر این است که به زودی برنامه این سامانه نیز در اختیار دانشجویان قرار گیرد. در صورت انتشار برنامه سما لایو برای موبایل لینک دانلود آن در این صفحه و کانال تلگرام دانتل کو قرار خواهد گرفت.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای شرکت در کلاس های غیر حضوری خود بایستی به سامانه سما لایو مراجعه نمایند. برای ورود به این سامانه به رمز عبور و نام کاربری که همان اطلاعات سایت هم آوا هستند، نیاز است. نرم افزار سما لایو برای موبایل هنوز در دسترس نیست و تنها را از طریق سایت samalive.ir می‌باشد.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال یا ابهامی در مورد نحوه ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان برای تان به وجود آمده است، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه سما لایو می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ورود به سامانه سما لایو چه باید کرد؟

    برای شرکت در کلاس های درس می‌توانید از طریق آدرس samalive.ir وارد سایت سما لایو شوید.

  2. ورود به کلاس سامانه سما لایو علمی کاربردی برای دانشجویان به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

    اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه همان رمز عبور و نام کاربری سامانه هم اوا می‌باشند. این اطلاعات از طریق دانشگاه قابل دریافت هستند.

  3. آیا برنامه سما لایو برای موبایل نیز وجود دارد؟

    خیر برنامه سما لایو برای موبایل در دسترس نیست و تنها راه شرکت در کلاس ها از طریق سایت samalive.ir می‌باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره