بدون آزمون دانشگاه پیام نوردانشگاه های بدون آزمون

سایت سهبا

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت سهبا سامانه مربوط به دانشگاه پیام نور است که به منظور سهولت دسترسی دانشجویان به امکانات مختلف دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است. دانشجویان برای اطلاع از مواردی همچون برنامه کلاس های درسی خود می‌توانند وارد سامانه شده و به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده نمایند. برای استفاده از خدمات این سایت بایستی با استفاده از آدرس sahba.pnu.ac.ir وارد سامانه شد. با توجه به اهمیت اطلاع از برنامه های کلاسی و سایر خدمات دانشگاه پیام نور در این مطلب به بررسی کامل سایت سهبا پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیش تر می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت سهبا دانشگاه پیام نور

دانشجویان بسیار زیادی در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه های پیام نور در چندین واحد دانشگاهی در سرتاسر کشور قرار گرفته اند. با توجه به شمار زیاد دانشجویان این دانشگاه سامانه ای جامعه برای ارائه خدمات اینترنتی راه اندازی شده است. سایت سهبا به دانشگاه پیام نور اختصاص دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سایت از خدمات اینترنتی متعدد آن استفاده نمایند. 

 

نحوه ورود به سایت سهبا

دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند برای استفاده از خدمات اینترنتی دانشگاه به این سامانه مراجعه نمایند. یکی از پرکاربردترین امکانات این سایت مشاهده کلاس های درسی است. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این بخش به توضیح نحوه ورود به سایت سهبا و مشاهده برنامه درسی پرداخته‌ایم. مراحل ورود به سامانه به شرح زیر می‌باشد. 

🟢ورود به سایت sahba.pnu.ac.ir

🟢انتخاب گزینه مشاهده برنامه کلاسی

🟢وارد کردن اطلاعات خواسته شده

🟢انتخاب کلاس و درس مورد نظر

🟢نمایش برنامه درسی

 

راهنمای تصویری

1️⃣با جستجو آدرس sahba.pnu.ac.ir وارد سایت سهبا شوید. 

سایت سهبا

 

2️⃣از بالای صفحه گزینه مشاهده برنامه کلاسی را انتخاب نمایید. (گزینه برد الکترونیکی برنامه کلاسی به مشاهده برنامه کلی واحد اختصاص دارد)

3️⃣اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. 

4️⃣از بین تمامی گزینه ها، درس مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

5️⃣با کلیک بر روی گزینه چاپ، می‌توانید اطلاعات مربوط به برنامه درسی خود در سایت سهبا را ذخیره کرده و آن را چاپ نمایید. 

 

امکانات سامانه سهبا دانشگاه پیام نور

همانطور که گفته شد سایت سهبا به منظور ارائه خدمات مختلف به دانشجویان راه اندازی شده است. دانشجویان می‌توانند برای دریافت بسیاری از خدمات مورد نظر خود به این سامانه مراجعه نمایند و دیگری نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه محل تحصیل نمی‌باشد. 

از امکانات مختلف سایا سهبا می‌توان به مشاهده برنامه کلاس های درسی، دسترسی به پورتال آموزش مجازی، دسترسی به کتابخانه و شبکه علمی دانشگاه، سامانه جامع گلستان و ورود به پورتال دانشگاه اشاره کرد. 

دانشجویان در طول دوران تحصیل خود به این امکانات نیاز پیدا خواهند کرد. با دسترسی به کتابخانه و شبکه علمی دانشگاه می‌توانید به مجلات و مقالات مختلف دسترسی پیدا کرده و کارهای تحقیقاتی خود را انجام دهید. 

با انتخاب گزینه برد الکترونیکی برنامه کلاسی نیز می‌توانید از تمامی کلاس های درسی یک روز دانشگاه مطلع شوید و بررسی کنید که آیا کلاس درسی شما نیز در آن روز تشکیل می‌شود یا خیر. برای کسب اطلاع بیش تر از امکانات سایت سهبا می‌توانید با متخصصان مجموعه دانتل کو صحبت نمایید. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره سایت سهبا

سامانه سهبا سایت اختصاصی دانشگاه های پیام نور است. در این سایت بخش های مختلفی طراحی شده است و دانش جویان می‌توانند با مراجعه به این سایت به بخش های مختلف دسترسی پیدا کنند.

یکی از پرکاربردترین امکانات این سایت دسترسی به برنامه کلاسی دانشجویان می‌باشد. برای این منظور بایستی به سایت مراجعه کرده و با تکمیل اطلاعات فردی خواسته شده به بخش برنامه های کلاسی وارد شوید. 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه سایت سهبا و نحوه ورود به آن برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را به طور کامل دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت سهبا دانشگاه پیام نور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس سایت سهبا دانشگاه پیام نور چیست؟

    دانشجویان برای دسترسی به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور بایستی آدرس sahba.pnu.ac.ir را در مرورگر خود جستجو نمایند. 

  2. برای ورود به سایت سهبا چه باید کرد؟

    در صورتی که قصد مشاهده برنامه کلاسی خود را داشته باشید کافیست به سایت مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده وارد پورتال خود شوید. 

  3. امکانات مختلف سامانه سهبا چیست؟

    در این سایت امکانات مختلفی همچون اطلاع از برنامه کلاس های درسی، دسترسی به کتابخانه و سامانه جامع گلستان وجود دارد. در طول متن به طور کامل در مورد امکانات سامانه سهبا توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره