کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

دانلود سوالات کنکور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

لینک دانلود سوالات کنکور هنر همراه با پاسخنامه ۱۴۰۲ را در ادامه مطلب قرار داده ایم. شرکت کنندگان در جلسه آزمون می توانند با استفاده از این سوال‌ها، درصد دروس خود را محاسبه کرده و اقدام به تخمین شانس قبولی برای ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود نمایند. دیگر داوطلبان نیز می توانند با بررسی این سوالات، ضمن آشنایی با سبک سوالات کنکور هنر 1402 خود را برای ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود آماده کنند. 

برای اطلاع از رتبه قبولی رشته های کنکور هنر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید و البته با مشاوران دانتل تماس بگیرید تا در فرآیند تخمین رتبه و انتخاب رشته شما را یاری دهند.

👈 رتبه قبولی هنر 👉

👈 کارنامه قبولی کنکور هنر 👉

👈 مشاوره انتخاب رشته کنکور 👉

سوالات کنکور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲

اما اعلام نتایج کنکور سراسری هنر پس از برگزاری این آزمون، معمولا یک ماه به طول می انجامد؛ به همین دلیل تنها راهی که متقاضیان می توانند با استفاده از آن شانس قبولی خود را تخمین بزنند، استفاده از سوالات کنکور هنر با پاسخنامه است.

به طوری که متقاضیان باید پس از شرکت در جلسه کنکور سراسری هنر، سوالات کنکور هنر با پاسخنامه را دریافت کنند. در مرحله بعدی باید به یاد آورند که در جلسه آزمون چه انتخاب هایی داشته اند و سپس آن ها را با پاسخنامه ای که سایت سنجش منتشر کرده است، مطابقت دهند.

در این حالت تعداد پاسخ های درست، پاسخ های غلط و نزده هر داوطلب در هر کدام از سرفصل های امتحانی مشخص می گردد و به راحتی می توانند با قرار دادن آن ها در فرمول محاسبه درصد دروس، درصد هر درس را به دست آورند.

در نهایت نیز می توانند درصد دروس خود را با درصد دروس و کارنامه آخرین نفراتی که در رشته و دانشگاه مورد علاقه آن ها پذیرفته شده اند، تطابق دهند و متوجه شوند تا چه اندازه برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود شانس قبولی دارند. 

داوطلبانی که برنامه ریزی آن ها، شرکت در کنکور سراسری سال های آینده است، می توانند با دریافت سوالات کنکور هنر با پاسخنامه و بررسی آن ها با سبک سوال‌ها آشنا شوند و از آن ها به عنوان نمونه سوال استفاده کنند. 

بخوانید: دانلود سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور هنر با پاسخنامه 1402

حاضرین در جلسه آزمون بلافاصله پس از اتمام کنکور هنر، تمایل دارند بدانند که پاسخ هایی که به سوال‌ها داده اند، درست می باشد یا خیر و بر اساس آن ها چه درصد دروسی را کسب کرده اند. 

از همین رو سازمان سنجش آموزش کشور تا نهایتا یک ساعت پس از برگزاری کنکور سراسری هنر، اقدام به انتشار سوالات کنکور هنر با پاسخنامه می نماید تا متقاضیات بتوانند در کم ترین زمان آن را دریافت کرده و بررسی کنند. سوال‌ها آزمون همراه با پاسخنامه در قالب یک دفترچه اختصاصی نیز در بر دارنده دروس درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی و خواص مواد است.

دانلود دفترچه سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲
(بر روی متن کلک کنید)
سوالات کنکور سال گذشته سال ۱۴۰۲ – نوبت دی ماه ۱۴۰۱
سوالات عمومی سوالات اختصاصی
سوالات اختصاصی
سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی

در نظر داشته باشید که دستیابی به برخی رشته ها در کنکور سراسری هنر در دانشگاه های دولتی کشور، نیازمند کسب رتبه قبولی هنر می باشد. به همین دلیل لازم است شما برای دستیابی به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود، حتما سوالات کنکور هنر با پاسخنامه 1402 را برای شرکت در کنکور سال آینده بررسی نمایید تا بتوانید ضمن آشنایی با سبک سوال‌ها، با پاسخ دادن به آن ها نیز از میزان آمادگی خود نیز مطلع گردید.

دانلود پاسخنامه کنکور هنر ۱۴۰۲

پس از بررسی سوال‌ها ، لازم است شما پاسخ های درست و غلط خود را به کمک پاسخنامه ای که سایت سنجش منتشر می کند، مشخص نمایید تا به نتایج دقیق تری برسید.

معمولا پاسخنامه کنکور سراسری هنر، چند روز پس از برگزاری این آزمون و انتشار سوالات از سوی سایت سنجش منتشر می شود. در ادامه لینک دانلود پاسخنامه سوالات کنکور هنر را برایتان آورده ایم:

کلید سوالات کنکور هنر 1401
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)

اعتراض به سوالات کنکور هنر ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور مجری و برگزار کننده کنکور سراسری هنر است که پس از انتشار سوالات کنکور هنر به همراه پاسخنامه آن ها، لینک اعتراض به آن ها را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیز فعال می کند.

بنابراین در صورتی که پس از دریافت سوالات کنکور هنر همراه با پاسخنامه و بررسی و تحیلیل آن ها متوجه شدید که سوالی کلا اشتباه طراحی شده است و از منابعی خارج از کتاب درسی است و یا پاسخ آن ها به اشتباه در پاسخنامه مشخص گردیده است، می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید و به بخش سیستم پاسخگویی بروید و درخواست اعتراض خود را ثبت نمایید. 

در نظر داشته باشید سازمان سنجش آموزش کشور به درخواست هایی که با دلایل منطقی و درست ثبت شده باشند، رسیدگی کرده و نتایج را اعلام می کند.

بخوانید: نتایج کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور

اگر از دسته ای از داوطلبان هستید که مایلید در سال آینده در کنکور سراسری هنر شرکت کنید، توصیه می شود حتما اقدام به بررسی سوالات کنکور هنر نمایید. بررسی و تحلیل سوالات کنکور سال های گذشته این فرصت را به شما می دهد تا با نحوه طراحی سوالات آشنا شوید و بتوانید بر همین اساس نیز برنامه ریزی کرده و مطالعه کنید.

از سویی دیگر اگر از حاضرین در جلسه کنکور سراسری بوده اید نیز توصیه می شود پیش از اعلام نتایج، حتما سوالات کنکور سراسری هنر را همراه با پاسخنامه دریافت کنید و اقدام به تحلیل سوالات و پاسخ های آن نمایید و آن ها را با پاسخ های درست و غلط خود مطابقت دهید و در پایان نیز درصد دروس هر کدام از سرفصل های امتحانی این آزمون را محاسبه کنید.

شما می توانید درصد دروسی که محاسبه کرده اید را با کارنامه قبولی کنکور هنر در سال های گذشته مقایسه کنید و از کد رشته محل های قبولی و احتمالی خود مطلع گردید. 

نکته ای که نباید از آن غافل شوید، این است که استفاده از آخرین رتبه های قبولی زمانی بدون خطا خواهد بود که حتما در آن تغییر جامعه آماری شرکت کنندگان، تغییر ظرفیت ها و … نیز در نظر گرفته شود. بنابراین درصورتی که بخواهید شانس قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید، لازم است حتما از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با چندین سال سابقه در زمینه انتخاب رشته هنر می توانند یاریگر شما عزیزان باشند. برای ارتباط با کارشناسان می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید.

بخوانید: راهنما تخصصی انتخاب رشته 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود سوالات کنکور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

سوالات متداول 

سوالات کنکور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲ از کدام سایت قابل دریافت است؟

متقاضیان باید برای دریافت سوالات با پاسخنامه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org”مراجعه نمایند. 

برای دریافت سوالات کنکور هنر با جواب 1402 به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای دانلود سوالات کنکور هنر با پاسخنامه ۱۴۰۲ به اطلاعات خاصی نیاز نیست و شما می توانید آن ها را رایگان از طریق این مقاله از سایت دانتل دریافت کنید.

سوالات کنکور با پاسخنامه چه کمکی به شرکت کنندگان می کند؟

شرکت کنندگان می توانند با استفاده از سوالات کنکور با پاسخنامه، درصد دروس خود را تخمین بزنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫17 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید من 24 سال و یه ماهمه اگه رتبه دو یا سه رقمی بیارم امکان داره فرهنگیان قبول شم ؟

    1. بی انصافیه پس کسانی که دوسال میرن سربازی . بی انصافی نیست براشون . که سن ورود به فرهنگیان ۲۴ سال حتما باید باشه. دخترهای که ۵ سال پشت کنکور میمونن اون باید برن پس ما .پس آینده ما وخیلی ها دیگه

    1. سوالات کنکور هنر با جواب رو گفتن امروز منتشر می کنن نه روز کنکور که ۸ تیر ماه بود

  2. چرا سوالات کنکور هنر ۱۴۰۱ سازمان سنجش نمیذاره همیشه راس ۴ بعدازظهر منتشر میشد

    1. بی انصافیه پس کسانی که دوسال میرن سربازی . بی انصافی نیست براشون . که سن ورود به فرهنگیان ۲۴ سال حتما باید باشه. دخترهای که ۵ سال پشت کنکور میمونن اون باید برن پس ما .پس آینده ما وخیلی ها دیگه

  3. سلام ببخشید کسی که معدلش 14 وخورده باشه ولی رتبه ش خوبه فرهنگیان قبوال میشه یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره