وبلاگ دانتل

ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم 1400 ارائه کرده ایم.

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد قم هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم 1400 اقدام کنند.

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد قم ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه قم به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های قم منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد قم را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قم ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد قم را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد قم ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد قم ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره