مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت pada.medu.ir امکان پذیر است. تمامی متقاضیانی که در فروردین ماه اقدام به نام نویسی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم کرده اند، برای اینکه بتوانند در جلسه آزمون حضور داشته باشند باید چند روز قبل از تاریخ برگزاری این آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. به همراه داشتن کارت آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دلیل استفاده از آن به عنوان شناسایی هویت دانش آموز، در روز برگزاری آزمون الزامی است. در ادامه این مقاله اطلاعات کاملی از زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 1402 -1403 ارائه کرده ایم.

دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزانی که علاقه مند هستند از پایه تحصیلی دهم دوره متوسطه دوم، وارد مدارس تیزهوشان شوند؛ باید در آزمون ورودی این مدرسه ثبت نام و شرکت کنند. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم معمولا مطابق هر سال اوایل فصل بهار صورت می گیرد. متقاضیان باید در تاریخ های اعلام شده به صورت اینترنتی فرم تقاضانامه نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند تا مجاز به شرکت در آزمون ورودی شوند.

پایه تحصیلی زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم خرداد ماه 1402 خرداد ماه 1402
آزمون نهم به دهم خرداد ماه 1402 خرداد ماه 1402

شرکت کنندگان برای ورود به جلسه ابتدا باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند تا با ارائه آن به مراقبان بتوانند وارد جلسه آزمون شوند. در واقع کاربرد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ این است که با توجه به اطلاعاتی که بر روی آن درج می شود؛ به عنوان مدرکی برای شناسایی متقاضی کاربرد دارد. همینطور آدرس حوزه امتحانی و شماره صندلی متقاضی نیز بر روی این کارت درج گردیده است و متقاضی جهت نشستن در صندلی خود به اطلاعات آن نیاز دارد.

❌لازم است به این نکته اشاره کنیم که امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای دسته‌ای از داوطلبان وجود دارد که ابتدا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشند.❌

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 

معمولا رویه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به این صورت است که حدود 5 الی 10 روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی منتشر می شود. متقاضیان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه خود طی بازه زمانی تعیین شده به سامانه استعدادهای درخشان مراجعه کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مشخص می شود. 

تاکنون زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان پایه نهم به دهم اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش بروزرسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارت آزمون

در جهت راهنمایی متقاضیان آزمون تیزهوشان، در ادامه راهنمای گام به گام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم ​را ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سامانه پادا به آدرس ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید. بر روی گزینه آموزشی کلیک کنید.

2️⃣ بر روی گزینه آزمون وردوی مدارس استعداد درخشان کلیک کنید.

3️⃣ در کادر نمایش داده شده در قسمت راست صفحه، ” کد ملی ” و ” رمز عبور ” خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید جهت دریافت آن مجدد به قسمت بازیابی رمز عبور مراجعه کنید.

4️⃣ در این مرحله وارد پرتال دانش آموزی خود می شوید که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 ابتدا باید بر روی لینک ” ثبت نهایی ” کلیک کنید تا لینک دریافت فعال شود.

5️⃣  در مرحله آخر بر روی گزینه چاپ کارت کلیک نمایید تا بتوانید از کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرینت بگیرید.

پس از اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه در خرداد ماه در سامانه استعدادهای درخشان فعال شود؛ راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1402 – 1403

متقاضیانی که پرینت کارت ورود​ به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خود را دریافت می کنند باید ابتدا تمامی مواردی که بر روی آن درج شده است را بررسی کنند تا اشتباهی رخ نداده باشد. 

در صورتی که داوطلبی متوجه شود در اطلاعات کارت ورود به جلسه او شامل اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی، عکس و … اشتباهی رخ داده است؛ باید سریعا با مراجعه به آموزش و پرورش محل سکونت خود نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند. لازم به ذکر است به همراه داشتن شناسنامه و عکس در مراجعه حضوری به آموزش و پرورش جهت رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم الزامی است. 

در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلب بدون عکس باشد و یا عکس اشتباه در آن درج شده باشد؛ نمی تواند وارد جلسه آزمون شود. بنابراین توصیه می شود کارت ورود به جلسه خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم دریافت کنید تا در صورت وجود نواقص زمان کافی جهت رفع آن ها وجود داشته باشد. 

مشاوره آزمون مدارس

آزمون تیزهوشان نهم به دهم شامل دو دسته سوالات استعداد تحصیلی از کتاب های درسی و استعداد تحلیلی خارج از کتاب های درسی هشتم و نهم می باشد. متقاضیانی موفق به کسب قبولی می شوند که با یک برنامه ریزی صحیح، منابع مطالعاتی درست را مطالعه کنند. 

در روز برگزاری آزمون داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه تعیین شده حضور داشته باشید. داوطلبان از کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1402 – 1403 خود پرینت گرفته و کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند تا اجازه به ورود به حوزه امتحانی را داشته باشند. 

شما دانش آموزان نهمی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید و برنامه ریزی مطالعاتی جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم مخصوص خود را دریافت کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

دریافت کارت آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت امکان پذیر است؟

کارت ورود به جلسه از طریق سایت pada.medu.ir یا سایت هنگام منتشر می شود.

تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم چه زمانی می باشد؟

کارت آزمون تاکنون اعلام نشده است اما احتمالا همانند سال های گذشته در اواسط خرداد ماه منتشر شود. 

متقاضیان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

متقاضیان برای دریافت کارت آزمون باید کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره