کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ چند است؟ هر فردی که مایل به ادامه تحصیل در رشته مهندسی محیط بهداشت است، می‌بایست در کنکور سراسری گروه علوم تجربی شرکت کند. این رشته یکی از رشته‌های محبوب بین داوطلبان است و رقابت تنگاتنگی برای ورود به آن وجود دارد. داوطلبانی که مایل هستند رتبه‌های قبول شدگان رشته مهندسی بهداشت محیط را کسب کنند، می‌بایست از سرفصل‌های مربوطه آگاه شده و تسلط کافی به این منابع را پیدا کنند. هر اندازه که رتبه‌ی کسب شده توسط داوطلب بهتر باشد، شانس قبول شدن او در رشته دلخواه افزایش می‌یابد. در این مقاله به معرفی آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 دانشگاه روزانه پرداخته شده است.

 

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

دانشگاه سراسری روزانه سالانه بیشترین داوطلب را سمت خود جذب می‌کند. آخرین رتبه‌های قبولی مربوط به رشته مهندسی بهداشت محیط برای دانشگاه روزانه بر اساس سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود.

به عبارت دیگر، محل تحصیل داوطلبان در دوره سه سال آخر دبیرستان در رتبه نهایی کنکور داوطلب تاثیرگذار است. در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 دانشگاه روزانه با توجه سهمیه مناطق 1، 2 و 3 در سه بخش ارائه شده است. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی تجربی کلیک کنید.

 

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 13973
دانشگاه علوم پزشکی همدان 15464
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 21993
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 18788
دانشگاه علوم پزشکی قم 18193
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی / بجنورد 18758

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 14902
دانشگاه علوم پزشکی همدان 16637
دانشکده علوم پزشکی آبادان 20184
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 17067
دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 17365

منطقه سه | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 14524
دانشکده علوم پزشکی سیرجان 17854
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته

قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط با به کارگیری چند راهکار امکان‌پذیر خواهد بود. یکی از این راهکارها شناسایی سرفصل‌ها و منابع آزمون و تسلط بر این موارد است. مهم ترین مسئله‌ای که در رابطه با رسیدن به رشته مهندسی بهداشت محیط وجود دارد، کسب رتبه‌ای در محدوده آخرین رتبه‌های قبولی سال‌های پیشین است.

داوطلبان باید برنامه‌ای برای مطالعه تنظیم کنند که در جهت رسیدن به هدف و قبول شدن پیش برود. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ در مرحله انتخاب رشته نیز نقش مهمی دارد. این رتبه‌ها داوطلب را راهنمایی می‌کنند تا کد رشته‌ها را به شکلی اولویت‌بندی کند که بیشترین شانس قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط دانشگاه روزانه را داشته باشند.

توصیه اکیدی که برای داوطلبان کنکور وجود دارد این است که برنامه‌ریزی‌ها و انتخاب رشته‌های خود را با راهنمایی گرفتن از مشاور انجام دهند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو بر مبنای تجربه و شناختی که دارند، قادر خواهند بود تا بهترین پیشنهاد‌ها را به داوطلب ارائه دهند و نتایج رضایت بخشی را برای وی رقم بزنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط ۱۴۰۰ دانشگاه روزانه چند است؟

    آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه روزانه بر اساس سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود. در متن مقاله به چندین مورد از این ها رشته اشاره شد.

  2. آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط 1400 چه تاثیری در انتخاب رشته داوطلبان دارد؟

    می‌تواند داوطلب را در نحوه اولویت‌بندی کد رشته‌ها در مرحله انتخاب راهنمایی کند تا بیشترین شانس قبول شدن را داشته باشد.

  3. رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط چه تاثیری می‌تواند در برنامه‌ریزی برای مطالعه کنکور داشته باشد؟

    بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان موجب می‌شود تا داوطلب هدف خود را شناسایی کرده و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کند. این رتبه‌ها به داوطلب جزئیات بیش تری ارائه می‌دهد تا وی یک برنامه‌ریزی با کیفیت برای مطالعه داشته باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره