کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟  برای رسیدن به موفقیت در این زمینه کافیست از آخرین رتبه‌های قبولی مهندسی بهداشت محیط مطلع شد و با برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به این رتبه‌ها پیش رفت. در این مقاله آخرین تراز و رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 1401 با توجه به سهمیه هر منطقه گرداوری و ارائه شده است.

 

رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه پردیس همانند دانشگاه روزانه براساس سهمیه مناطق به صورت جداگانه بررسی می‌شوند. بنابراین افرادی که مایل به قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط هستند، مطابق با سهمیه منطقه‌ای خود باید رتبه مناسبی کسب کنند.

گفتنی است افرادی که دوره سه سال آخر دبیرستان را در کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها غیر از کلان‌شهرها و در شهرستان‌های کوچک سپری کرده‌اند، به ترتیب از سهمیه منطقه 1، 2 و 3 برخوردار هستند. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید. رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به تفکیک منطقه به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 16918
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 14394

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 33356
 دانشگاه علوم پزشکی مازندران / ساری 28958
دانشگاه علوم پزشکی همدان 21642

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 20939
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 23622
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس

بدیهی است اطلاع از آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط، تنها در صورتی تاثیرگذار است که در فرایند برنامه‌ریزی مورد توجه قرار بگیرند. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ کمک می‌کند تا داوطلب به درستی انتخاب رشته کند.

انتخاب رشته درست و دقیق در نهایت بیشترین شانس قبولی برای داوطلبان را به همراه خواهد داشت. داوطلبان باید از روش صحیح انتخاب رشته اگاه باشند چراکه در غیر این صورت شانس قبولی حتی با وجود رتبه های عالی از بین خواهد رفت. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

مشاوره گرفتن از مشاوران تحصیلی مطمئن ترین راهی است که داوطلبان پیش روی خود دارند. طبیعی است که ورود به دانشگاه پردیس در مقایسه با دانشگاه روزانه در یک رشته مشخص راحت‌تر است.

بنابراین با تکیه بر راهنمایی‌های مشاوران می‌توان مسیر ورود به مهندسی بهداشت محیط پردیس را برای خود هموار کرد. ناگفته نماند که مشاوره زمانی تاثیر مثبت خواهد داشت که در گام اول درست انتخاب شده باشد. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل از جمله معتبرترین مشاورانی هستند که داوطلبان می‌توانند با خیالی آسوده از راهنمایی‌های آنان بهره ببرند.

 

سوالات متداول

  1. اطلاع از آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چه تاثیری در موفقیت داوطلب خواهد داشت؟

    آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس داوطلبان را راهنمایی می‌کند تا برای مطالعه منابع کنکور برنامه‌ریزی کرده و با انتخاب رشته‌ای درست، به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

  2. رتبه‌ی مورد نیاز برای قبولی در مهندسی بهداشت محیط دانشگاه پردیس چند است؟

    هر داوطلبی بهتر است آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس را مطابق با محل تحصیل دوران دبیرستان خود بررسی کند. در متن مقاله آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس برای سهمیه سه منطقه ارائه شده است.

  3. مشاوران تحصیلی چه تاثیری می‌توانند در قبول شدن داوطلبان در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس داشته باشند؟

    مشاوران تحصیلی به دلیل تجربه‌ای که سال‌ها در این زمینه دارند، می‌توانند داوطلبان را به شکلی هدایت کنند که بیشترین شانس قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس را داشته باشند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره