مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد

کانال تلگرام تحصیلی     

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد؟ دانش آموزانی که در جلسه آزمون تیزهوشان شرکت می کنند، در پی این موضوع هستند که نتایج آزمون تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود. اینگونه متقاضیان تحصیل در مدارس سمپاد می توانند از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. ضمن اینکه امکان ثبت اعتراض پس از اعلام نتایج نیز برای متقاضیان معترض به نتایج وجود دارد. نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی “pada.medu.ir” اعلام می گردد و متقاضیان از طریق همین سایت می توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. برای اطلاع از پاسخ سوال جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد؟ تا انتهای این مقاله از وبسایت تحصیلی دانتل، همراه ما باشید.

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، وضعیت قبولی و یا عدم قبولی شرکت کنندگان مشخص می شود. دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی شده‌ باشند، جزو اسامی پذیرفته‌ شدگان اعلام می شوند و می توانند در بازه‌ های زمانی تعیین شده‌، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود در کد رشته‌ محل قبولی اقدام کنند. 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

دسته ای دیگر از دانش آموزان نیز جزو اسامی مردود شدگان قرار می گیرند. برای این دسته از متقاضیان کارنامه ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی منتشر می گردد. از این رو هر یک دانش آموزان می توانند با دانلود کارنامه نتایج مدارس تیزهوشان از جزئیاتی شامل تعداد پاسخ های صحیح، تعداد پاسخ های غلط و نزده خود مطلع شوند.

دانش آموزانی که نسبت به نتایج دریافتی خود در آزمون تیزهوشان اعتراض دارند، می توانند در مهلت های اعلام شده‌ به سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم یعنی سایت پادا، مراجعه کنند و اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند و پس از چند روز جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان در سایت قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون

بر اساس روال سال های گذشته، زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، پس از اعلام نتایج هر یک از این دو آزمون می باشد. متقاضیان باید برای ثبت درخواست اعتراض خود به سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند.

پس از اعلام نتایج آزمون، متقاضیان دو تا سه روز وقت دارند تا به سامانه مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست اعتراض خود نمایند.

البته توصیه مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل به شما عزیزان این است که اگر جزو اسامی مردود شدگان‌ هستید، ابتدا سوالات و کلید آزمون تیزهوشان را بررسی کنید و پاسخ های خود را با پاسخ های صحیح مقایسه کنید تا اگر اشتباهی در کارنامه شما رخ داده‌ است با استناد به همان، اقدام به ثبت درخواست اعتراض نمایید. در صورتی که دلایل کافی برای اعتراض خود داشته باشید، کارشناسان مرکز استعدادهای درخشان به آن رسیدگی کرده و جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان را می دهند.

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد

متقاضیانی که در موعد مقرر، نسبت به نتایج آزمون اعتراض کرده اند، باید برای اطلاع از نتیجه اعتراض خود، منتظر اعلام نتایج درخواست اعتراض به این آزمون باشند. 

اگر شما نیز به دنبال پاسخ سوال جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد؟ هستید، باید اشاره کنیم که بر اساس رویه سال های گذشته، معمولا جواب اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان یک هفته پس از پایان مهلت اعتراض اعلام می گردد. در سال گذشته نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان در اوایل مرداد ماه اعلام گردید. انتظار می رود که در سال جاری نیز نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان در همین بازه زمانی مشابه اعلام گردد.

در صورتی که زمان جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان 1402 – 1403 اعلام شود، تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

متقاضیانی که جزو اسامی ذخیره‌ و یا مردود شدگان‌ در آزمون تیزهوشان هستند، پس از ثبت درخواست اعتراض در لیست پذیرفته‌ شدگان قرار بگیرند، باید در زمان مقرر جهت ثبت نام در مدارس تیزهوشان محل قبولی اقدام کنند. 

راهنمای تصویری 

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان، از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir” اعلام می شود. به منظور راهنمایی شما عزیزان، در ادامه راهنمای دریافت جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان از طریق سایت پادا را آورده‌ ایم:

1️⃣به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ از میان گزینه های نمایش داده‌ شده‌، گزینه ” آموزشی ” را انتخاب نمایید.

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان 

3️⃣ پس از نمایش گزینه های مربوطه، بر روی گزینه ” آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ” کلیک کنید.

جواب اعتراض به آزمون نتایج تیزهوشان

4️⃣ در ادامه اطلاعات خواسته شده‌، شامل ” نام کاربری ” و ” کلمه عبور ” و همینطور ” کد امنیتی” را وارد نمایید. در پایان بر روی گزینه ” ورود کاربران ” کلیک کنید.

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد

5️⃣ پس از ورود به پنل کاربری خود، می توانید درخواست تجدید نظر در نتایج آزمون تیزهوشان را که به ثبت رسانده‌ اید، پیگیری کنید.

🔶🔶 شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست اعتراض و همینطور پیگیری نتیجه، با مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل در ارتباط باشید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید. 🔶🔶

مشاوره جواب اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

هر ساله آزمون مدارس تیزهوشان در دو مقطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد. دانش آموزانی که متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان هستند، باید در بازه‌ های زمانی اعلام شده‌، مطابق با مقطع تحصیلی خود در آزمون وروی مدارس سمپاد شرکت کنند و در صورت قبولی در این مدارس تحصیل نمایند. 

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، برخی از دانش آموزان به نتیجه آزمون اعتراض دارند. این دسته از داوطلبان می توانند به سایت پادا با آدرس الکترونیکی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند و درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند. در صورتی که درخواست اعتراض داوطلبان همراه با دلایل منطقی باشد، مورد بررسی قرار گرفته‌ و جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان منتشر می شود.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله پیرامون نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج تیزهوشان و همینطور زمان اعلام نتیجه اعتراض به آزمون تیزهوشان، سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دریافت کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان کی میاد ؟

احتمالا مشابه با سال گذشته، جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان در اواخر مرداد ماه اعلام می گردد.

شرکت کنندگان در جلسه آزمون تیزهوشان، چه زمانی می توانند درخواست تجدید نظر در نتایج را ثبت کنند؟

مرکز استعدادهای درخشان هر ساله پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، یک بازه دو الی سه روزه را برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان در نظر می گیرد.

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان از طریق کدام سایت اعلام می شود؟

جواب اعتراض به نتایج تیزهوشان از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir” اعلام می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره