سایر موضوعاتآزمون های زبان

هزینه ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام آزمون EPT سال 1402 باید توسط متقاضیان در زمان ثبت نام در سایت نام نویسی پرداخت شود. دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رفاه حال دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد هر ساله آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی را با عنوان آزمون زبان EPT برگزار می کند. داوطلبانی که قصد دارند در این آزمون نام نویسی کرده و شرکت کنند، بایستی که نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام نیز اقدام نمایند. هزینه در نظر گرفته شده جهت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد مبلغ 400 هزار تومان می باشد. در ادامه اطلاعاتی پیرامون هزینه ثبت نام آزمون EPT 1402 و نحوه پرداخت آن ارائه کرده ایم.

 

هزینه ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی EPT سال 1402 توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص و اعلام می گردد و از طریق سایت english.iau.ac.ir اطلاع رسانی می گردد.

هزینه ثبت نام آزمون EPT در سال ۱۴۰۲ مبلغ 400 هزار تومان می باشد.

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از طرق سایت ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT، متقاضیان بایستی که مبلغ 400 هزار تومان را بابت نام نویسی در این آزمون پرداخت کنند. تا به امروز هزینه‌ی نام نویسی در این آزمون تغییر نکرده است، اما چنانچه مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون های بعدی افزایش یابد، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون EPT 

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده آزمون سه بار در سال در ماه های خرداد، مرداد و شهریور برگزار می‌شود. در حال حاضر داوطلبان تنها امکان ثبت نام در آزمون EPT شهریور ماه را دارند که تاریخ برگزاری آن نیز در ۳۱ شهریور می‌باشد. زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون EPT همزمان با تاریخ ثبت نام آزمون می‌باشد. 

لینک ثبت نام از ۸ شهریور فعال شده و تا ساعت دوازده شب ۱۵ شهریور نیز ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌توانند در این بازه زمانی به سایت مربوطه مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه، نام نویسی خود را تکمیل نمایند. هنوز در مورد تمدید مهلت ثبت نام اطلاعیه ای منتشر نشده است. در صورت تمدید زمان، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن نیز در همین صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی آزمون EPT در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۲  

در این قسمت از مقاله به نحوه ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۰ و پرداخت هزینه‌ی آزمون اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون EPT به نشانی اینترنتی english.iau.ac.ir/ept مراجعه کنید و گزینه EPT را انتخاب نمایید. 

هزینه ثبت نام آزمون EPT

 

2️⃣ در صورتی که در مهلت نام نویسی در یک دوره از آزمون به سایت نامبرده مراجعه کرده باشید، می توانید بر روی لینک فعال ” ثبت نام در آزمون در مورخ ” کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام آزمون EPT

 

3️⃣ در این مرحله باید ” شماره دانشجویی دکتری دانشگاه آزاد ” را به همراه کد امنیتی وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ” ورود به مرحله ثبت نام ” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام آزمون EPT

 

4️⃣ در این مرحله ابتدا باید یک عکس خود را بارگذاری کرده و سپس نوع آزمون خود را EPT انتخاب نمایید. 

5️⃣ اطلاعات کاربری خود را شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، جنسیت، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، تلفن ثابت، شماره شناسنامه و و کد ملی خود را وارد کنید.

6️⃣ در این مرحله نوع سهمیه را از میان سهمیه های عادی، رزمنده، جهادگر، آزاده یا همسر یا فرزند، جانباز، همسر و یا فرزند جانباز 25 درصد به بالا و شاهد  وارد کنید.

7️⃣ در نهایت کد امنیتی را وارد کرده و گزینه ” ثبت نام ” را انتخاب کنید.

8️⃣ حوزه امتحانی خود را انتخاب  کنید و به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و رمز پویا است، نسبت به پرداخت هزینه نهایی اقدام کنید.

9️⃣ در صورتی که تمامی مراحل فوق را به درستی تکمیل کنید، اطلاعات پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون EPT برایتان نمایش داده می شود و یک ایمیل برای شما ارسال می شود که شامل اطلاعات ثبت نام شما می باشد.

در صورت فعال شدن لینک ثبت نام آزمون EPT راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۲

پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی EPT و تکمیل مراحل نام نویسی آن در سامانه english.iau.ac.ir/ept بایستی در نظر داشته باشید که باید در مهلت های اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کرده و در مهلت مقرر در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو دارای خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی می باشد. در صورتی که پیرامون ثبت نام آزمون زبان EPT سوالی دارید، می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود و راهنمایی های لازم با این مرکز تماس حاصل بفرمایید. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو در خدمت شما هستند تا به طور کامل در زمینه هزینه ثبت نام آزمون EPT  و مراحل آن یاری‌تان کنند. 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام EPT 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون EPT 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. هزینه‌ی ثبت نام آزمون EPT در سال 1402 چقدر است؟

    هزینه‌ی ثبت نام آزمون EPT در سال 1402 مبلغ 400 هزار تومان می باشد.

  2. داوطلبان آزمون EPT برای پرداخت هزینه‌ی ثبت نام بایستی به کدام سامانه مراجعه کنند؟

    داوطلبان آزمون EPT برای پرداخت هزینه‌ی ثبت نام بایستی به سایت ثبت نام آزمون EPT به نشانی اینترنتی english.iau.ac.ir/ept مراجعه کنند.

  3. نحوه پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون EPT به چه صورت است؟

    در مقاله بالا به نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون EPT اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره