سایر موضوعاتسایر آزمون ها

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ برای تکمیل مراحل ثبت‌نام اینترنتی و انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیاز است. امکان ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی برای رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 مسیر می باشد. علاقه مندان به ثبت نام در رشته های با آزمون و رشته های بدون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای باید در مهلت مقرر، فرم تقاضانامه اینترنتی را مطابق با مدارک لازم که در دفترچه راهنما درج گردیده است، در سایت سازمان سنجش وارد کنند. در ادامه قصد داریم به مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 بپردازیم.

 

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

تمامی داوطلبانی که قصد نام نویسی و انتخاب رشته در کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمون را دارند، می توانند ابتدا دفترچه ای را که به عنوان دستورالعمل نام نویسی در آزمون و در بردارنده لیست کد رشته محل های ارائه شده است و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد را دریافت و مطالعه کنند.

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت یکپارچه و همزمان با هم انجام می شود. یکپارچه بودن مراحل نام‌نویسی رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور فنی حرفه‌ای به این معنی است که مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور یکسان است. در ادامه به مدارک کنکور کاردانی فنی حرفه ای اشاره کرده ایم.

 

مدارک ثبت نام کاردانی فنی | اطلاعات فردی

از اولین مدارک ثبت نام کاردانی فنی که داوطلبان در زمان نام نویسی باید در فرم مربوطه وارد کنند موارد زیر می باشد.

✅ دین

✅ سهمیه 

✅ کد ملی

✅ تلفن همراه

✅ آدرس پست الكترونيكی و ایمیل

✅ عکس 3*4

 

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای | اطلاعات شناسنامه ای

✅ نام

✅ نام خانوادگی

✅ شماره شناسنامه

✅ سری و سریال شناسنامه

✅ تاریخ تولد

 

اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی

یکی از مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای مربوط به اطلاعات سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد که به شرح زیر می باشد. 

✅ اصل آخرین مدرک دیپلم

✅ كد 4 رقمی رايانه ای ديپلم

✅ كد و عنوان رشته تحصيلی

✅ شاخه تحصیلی

✅ معدل كل ديپلم

✅ تاريخ اخذ مدرک ديپلم

 

مشخصات عکس

یکی از مهم ترین مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ که باید آن را در سایت سازمان سنجش بارگذاری کنند، یک عکس با مشخصاتی می باشد که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج شده است. در ادامه به مشخصاتی که عکس داوطلب باید داشته باشد، اشاره کرده ایم :

👈عكس با ابعاد 4×3 و يا 4×6 از داوطلب، باید در سامانه بارگذاری شود. عکس انتخابی برای داوطلبان خانم باید با حجاب باشد، به گونه ای که صورت آن ها کاملا مشخص باشد.

👈 عکس داوطلب باید رنگی و با زمينه سفيد، کاملا واضح، تمام رخ و گرفته شده در سال جاری باشد.

👈 عکس انتخابی نباید دارای حاشيه های اضافی و یا هرگونه لک یا اثر مهر و منگنه باشد. 

👈 داوطلبان باید برای بارگذاری عکس در سامانه عکس را با حداکثر حجم 400×300 و حداقل 300×200 پيكسل و حداكثر 70 كيلوبايت در قالب JPG بارگذاری نمایند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

اطلاعات مربوط به محل سکونت

اطلاعات محل سکونت از دیگر مدارک ثبت نام کاردانی فنی می باشد که باید داوطلبان در فرم تکیمل نمایند.

🔵 كد و عنوان استان

🔵 شهر و آدرس محل اقامت

🔵 کد پستی

🔵 تلفن ثابت

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402

پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 پذیرفته شدگان بایستی اقدام به ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی کنند. هر داوطلب باید مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از دانشگاه محل قبولی اش، مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 جهت ثبت نام حضوری را آماده کرده و به دانشگاه ارائه دهد. در ادامه به مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری کاردانی فنی حرفه ای 1402 در دانشگاه اشاره کرده ایم.

🔴 شش قطعه‌ عکس‌ 4×3 که به صورت تمام‌ رخ‌ و در سال‌ جاری تهیه شده باشد.

🔴 اصل‌ و دو برگه کپی از تمام صفحات شناسنامه‌

🔴 اصل و دو برگ فتوکپی از پشت و روی کارت ملی 

🔴 مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان آقا شامل یکی از مدارک معافیت دائم یا تحصیلی، پایان خدمت و …

🔴 اصل مدرک دیپلم نظام جدید در یکی از شاخه های کاردانش، فنی، نظری 

🔴 اصل مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی یا نظام قدیم در یکی از شاخه های کاردانش، فنی

🔴 اصل مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان با مدرک دیپلم رشته های نظری

🔴 تاییدیه تحصیلی از دیگر مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی می باشد.

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق سایت سنجش انجام می‌شود. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش در زمان تعیین شده و پرداخت هزینه و بارگزاری مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای، ثبت نام خود را انجام دهند. مراحل ثبت نام کنکور فنی به شرح زیر می‌باشد.

✅ورود به سایت سازمان سنجش

✅دانلود و مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام

✅خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام

✅بارگذاری مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و تکمیل اطلاعات

✅تایید اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری

 

فرم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل این است که برای اینکه بدانید فرم در سایت سازمان سنجش به چه صورت است و برای تکمیل آن به چه اطلاعاتی و مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای نیاز دارید، ابتدا فرم پیش نویس نام نویسی که در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده است را تکمیل کنید. تکمیل این فرم به شما کمک می کند تا در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش نیز، نام نویسی خود را بدون خطا و با سرعت بیشتری انجام دهید.

 

مشاوره مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402

مدارکی که در مقاله فوق به آن ها اشاره کردیم جهت ثبت نام برای رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی 1402 نیاز می باشد. اما در میان مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 متقاضیان فقط باید عکس خود را در سایت سازمان سنجش بارگذاری کنند.

در واقع به جز عکس نیازی به بارگذاری دیگر مدارک در سایت سازمان سنجش نمی باشد و داوطلبان تنها باید اطلاعات خواسته شده را مطابق با مدارک ثبت نام کاردانی فنی در سامانه بارگذاری کنند.

چنانچه پس از اتمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته، نتایج نهایی اعلام گردد و داوطلب جزو اسامی پذیرفته شدگان باشد، بایستی که اصل مدرک را دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهد.

در این مرحله مطابقت اطلاعات ثبت نامی با اصل مدرک بررسی می گردد و در صورت وجود هر گونه مغایرت قبولی داوطلب حذف می شود. بنابراین بیسیار دقت داشته باشید که در زمان نام نام نویسی اطلاعات خود را درست و مطابق با مدرک فردی و تحصیلی تان وارد نمایید.

از دیگر مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ سریال کارت اعتباری ثبت‌نام است که متقاضیان می توانند با پرداخت هزینه ثبت‌نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای 1402 این سریال ثبت‌نام را تهیه کنند.

چنانچه پیرامون انتخاب رشته و مدارک ثبت نام کنکور کاردانی 1402 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و سوالات خود را از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. مدارک ثبت نام شامل چه مدارکی می باشد؟

    شامل برخی اطلاعات فردی، اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات سوابق تحصیلی و اطلاعات مربوط به محل سکونت داوطلب می باشد که جزئیات آن ها در متن مقاله فوق آورده شده است.

  2. آیا مدارک ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 باید در سامانه بارگذاری شود؟

    خیر، در میان مدارک لازم فقط نیاز به بارگذاری عکس داوطلب می باشد.

  3. آیا اصل مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای باید به دانشگاه محل قبولی تحویل داده شود؟

    بله، داوطلبان پس از کسب موفقیت و قبولی در دانشگاه، باید اصل مدارک را به دانشگاه محل قبولی خود تحویل دهند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره