سایر موضوعاتآزمون های زبان

زمان برگزاری آزمون EPT سال 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری آزمون EPT در سال ۱۴۰۲ مشخص شده است. دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد بایستی پیش از شرکت در آزمون جامع دکتری موفق به دریافت مدرک زبان انگلیسی شوند. سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان، هر ساله در چندین دوره آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی EPT را برگزار می‌کند. داوطلبان این آزمون باید در زمان تعیین شده نسبت به نام نویسی اقدام کرده و در زمان برگزاری آزمون نیز در آن شرکت نمایند. با توجه به اهمیت تاریخ برگزاری آزمون EPT برای داوطلبان در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری آزمون EPT سال 1402

یکی از ویژگی های مثبت آزمون EPT این است که هر ساله در چندین دوره و تقریبا در هر ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند متناسب با شرایط و سطح آمادگی شان در یکی از این دوره ها ثبت نام و شرکت کنند. سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در سامانه خود با نشانی الکترونیکی ” english.iau.ac.ir/ept ” در هر ماه اطلاعیه ای منتشر کرده و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون در آن ماه را به داوطلبان اعلام می‌کند. 

تقوی زمان بندی ثبت نام آزمون EPT سال ۱۴۰۲
نوع آزمون شروع ثبت نام پایان ثبت نام تاریخ برگزاری آزمون
زبان انگلیسی EPT  9 مرداد ماه  15 مرداد ماه  27 مرداد ماه
زبان انگلیسی EPT 8 شهریور 15 شهریور 31 شهریور
زبان انگلیسی EPT 20 آبان 26 آبان 17 آذر
زبان انگلیسی EPT 10 بهمن ماه 16 بهمن 27 بهمن

در حال حاضر اطلاعیه ای منتشر شده و زمان برگزاری آزمون EPT در آذر ماه در آن مشخص شده است. بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، زمان برگزاری آزمون EPT سال ۱۴۰۲ در این دوره در ۱۷ آذر ماه خواهد بود. 

طبق زمانبندی اعلام شده برای آزمون EPT دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام در دوره آذر ماه 1402 شده اند، بایستی که در روز برگزاری این آزمون در جلسه آزمون حضور داشته باشند؛ در غیر این صورت می‌توانند در آزمون دوره بعدی شرکت نمایند. 

 

کارت ورود به جلسه آزمون

از جمله اقداماتی که متقاضیان بایستی قبل از زمان برگزاری آزمون EPT انجام دهند، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT می باشد. کارت ورود به جلسه  طبق روال هر دوره، در یک بازه زمانی یک هفته تا پنج روزه قبل از تاریخ برگزاری بر روی سامانه آزمون زبان انگلیسی EPT قرار می گیرد.

کارت ورود به جلسه آزمون EPT چتد روز پیش از برگزاری آزمون از طریق سایت منتشر می شود.

متقاضیان بایستی به شناسه کاربری که همان شماره پرونده است، در تاریخ های مقرر به سامانه آزمون زبان انگلیسی EPT مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در روز آزمون به همراه داشته باشند. به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون منجر به محرومیت از شرکت در جلسه امتحان خواهد شد. 

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره تاریخ برگزاری آزمون EPT

نتایج آزمون EPT نیز پس از تقریبا دو هفته از برگزاری آزمون از طریق سامانه آزمون EPT به نشانی اینترنتی ” english.iau.ac.ir/ept ” قابل دریافت می باشد. داوطلبانی که موفق به کسب نمره بالا در آزمون نشده باشند، می‌توانند در دوره های بعدی ثبت نام نمایند. 

چنانچه در مورد زمان برگزاری آزمون EPT 1402 سوال و یا ابهامی برای تان وجود دارد و یا در نحوه نام نویسی آزمون با مشکلی مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون EPT سال 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری آزمون EPT سال 1402 چه تاریخی است؟

    زمان برگزاری آزمون EPT در آذر ماه مشخص شده است که در 27 آبان خواهد بود. 

  2. در زمان ثبت نام آزمون ept چه کسانی مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند؟

    تمامی داوطلبانی که جزو دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند، مجاز به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی ept می باشند.

  3. آیا به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز آزمون ept الزامی است؟

    بله، متقاضیان بایستی کارت ورود به جلسه خود را به همراه یکی از مدارک شناسایی شان در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره