سایر موضوعاتآزمون های زبان

کارت ورود به جلسه آزمون EPT سال ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه آزمون EPT سال ۱۴۰۲ یکی از مهم ترین مدارکی است که داوطلبان برای شرکت در جلسه‌آزمون زبان باید دریافت کرده و با خود به همراه داشته باشند. عدم دریافت کارت ورود به جلسه و همراه داشتن آن منجر به ممانعت از حضور در جلسه آزمون خواهد شد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون EPT سال 1402 

آزمون EPT یکی از انواع آزمون های زبان است که برای دانشجویان مقطع دکتری در نظر گرفته شده است. این آزمون تقریبا هر ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده نسبت به نام نویسی آزمون اقدام نمایند.

همانند سایر آزمون ها برای شرکت در آزمون EPT نیز به همراه داشتن کارت‌ورود به جلسه الزامی است. داوطلبان باید چند روز قبل برگزاری آزمون و با توجه به اطلاعیه های منتشر شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون EPT  باید چاپ شده و در جلسه آزمون به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز ارائه شود.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT سال ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون EPT را دارند، باید حتما کارت‌ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنند تا اجازه شرکت در جلسه به آن ها داده شود. بدون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون EPT  به هیچ عنوان اجازه حضور در آزمون به داوطلب داده نمی شود.

در واقع کارت ورود به جلسه یک مدرک شناسایی است که نشان می دهد هر داوطلب در آزمون ثبت نام کرده است و واجد شرایط شرکت در آزمون می باشد. در کنار کارت ورود به جلسه، به همراه داشتن کارت شناسایی و یا کارت ملی نیز الزامی است.

تقوی زمان بندی آزمون EPT سال ۱۴۰۲
نوع آزمون زمان دریافت کارت ورود به جلسه تاریخ برگزاری آزمون
زبان انگلیسی EPT 24 مرداد  27 مرداد
زبان انگلیسی EPT 28 شهریور 31 شهریور
زبان انگلیسی EPT 14 آذر 17 آذر
زبان انگلیسی EPT 24 بهمن 27 بهمن

کارت‌ورود به جلسه EPT  چند روز قبل برگزاری آزمون در سایت قرار می گیرد. داوطلبان در حدود یک هفته قبل از جلسه آزمون باید اطلاعیه ها را پیگیری کرده و در صورت انتشار کارت آن را دریافت نمایند.

آزمون EPT  در ماه جاری در 5 آبان برگزار خواهد شد و داوطلبان چند روز قبل آزمون می توانند کارت‌ورود به جلسه را دانلود نمایند. به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون EPT  این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT

همانطور که گفته شد کارت‌ورود به جلسه آزمون EPT  به صورت اینترنتی منتشر شده و داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند کارت خود را دریافت نمایند. کارت ورود به جلسه در سایت english.iau.ac.ir/ept  قرار خواهد گرفت. راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT  به شرح زیر می باشد.

👈ورود به سامانه آزمون EPT

👈انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه

👈وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

👈دریافت کارت و پرینت آن

 

راهنمای تصویری

1️⃣آدرس english.iau.ac.ir/ept را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت آزمون ای پی تی شوید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT

2️⃣در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT کلیک کنید.

3️⃣اطلاعات خواسته شده یعنی شماره پرونده، کد ملی و شماره شناسنامه خود را در کادر درج کنید.

4️⃣در نهایت کارت شما به نمایش در می آید و باید آن را پرینت گرفته و با خود به همراه داشته باشید.

نکته: چنانچه شماره پرونده خود را فراموش کرده اید، جای نگرانی وجود ندارد و می توانید آن را بازیابی نمایید. برای این منظور می توانید از مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو کمک بگیرید.

 

مشاوره آزمون EPT

آزمون EPT  یکی از انواع آزمون های زبان است که دانشجویان داوطلب مقطع دکتری در صورت نداشتن مدرک زبان می توانند در آن ثبت نام کرده و مدرکی با اعتبار بالا برای مصاحبه دکتری ارائه دهند. چند روز قبل برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه دریافت کرده و درجلسه آزمون با خود به همراه داشته باشید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون EPT  برای تان وجود دارد و یا در روند دریافت کارت با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT  به چه صورت است؟

    راهنمای دریافت کارت به صورت کامل در متن مقاله توضیح داده شده است.

  2. چه زمانی می توان برای دریافت کارت آزمون EPT  اقدام کرد؟

    انتشار کارت معمولا چند روز قبل برگزاری آزمون می باشد.

  3. سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT  چیست؟

    به منظور دریافت کارت‌ورود به جلسه باید به سامانه آزمون ای پی تی با آدرس english.iau.ac.ir/ept مراجعه نمایید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره