مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای دانش آموزانی که پایه ابتدایی خود را به پایان رسانده اند امری مهم است. در سال های آتی به منظور سهولت در زمان و کار والدین نام نویسی به صورت غیرحضوری انجام می شود و والدین در زمان مقرر می توانند برای ثبت‌نام به صورت اینترنتی اقدام نمایند. ثبت‌نام در هر مقطع تحصیلی امری مهم و حیاتی است اما برای پایه هفتم والدین باید تحقیقات لازم برای ثبت نام در بهترین مدارس را انجام دهند. در این مقال به بررسی زمان و شرایط و سایت ثبت نام کلاس هفتم 1403 – 1404 می پردازیم.

 

ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

یکی از دغدغه های والدین پس از به پایان رسیدن پایه ابتدایی دانش آموزان ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می باشد زیرا برای ثبت‌نام در مدرسه جدید و ورود به مقاطع بالاتر والدین باید بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مدرسه شروع نمایند.

ثبت نام کلاس هفتم هفتم 1403 – 1404 را می توان یکی از مهم ترین پایه ها دانست اهمیت این پایه مانند ثبت‌نام کلاس اول برای والدین است. بدین منظور والدین می خواهند برای پیشرفت و رشد فرزند خود بهترین انتخاب را داشته باشند و فرصت های پیش رو را از دست ندهند.

برای ثبت‌نام کلاس هفتم والدین می توانند در مدارسی از قبیل (دولتی، غیر انتفاعی، شاهد تیزهوشان و….) ثبت‌نام انجام دهند. بررسی تمامی این مدارس با توجه به شرایط دانش آموزی اهمیت دارد. کیفیت مدارس، مسافت رفت و آمد و میزان شهریه از موارد مهم پیش از ثبت‌نام در مدرسه جدید می باشد.

 

انتخاب مدرسه برای ثبت نام پایه هفتم 1403

انتخاب بهترین مدرسه برای ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای والدین اهمیت داشته و به دنبال آن در صدد انتخاب بهترین گزینه ها می باشند. از جمله مدارسی که والدین برای ثبت‌نام می توانند اقدام نمایند به چند دسته تقسیم بندی می شود.

🔹مدارس دولتی: این مدارس در تمامی مناطق شهر و در تمامی پایه به وفور وجود دارد. این مدارس نیاز به پرداخت شهریه نداشته اما تعداد زیادی از دانش آموزان در هر کلاس وجود دارد. برای انتخاب بهترین مدارس دولتی والدین می توانند به آموزش و پرورش منطقه مراجعه نموده و مشاوره لازم را دریافت نمایند.

🔹مدارس غیرانتفاعی: این مدارس شهریه پرداز بود و با توجه به سطح امکانات ارائه شده هزینه های متفاوتی در نظر خواهند گرفت. این مدارس شامل مدارس خاصی مانند (انرژی اتمی، البرز و …) می باشد.

🔹مدارس هیئت امنایی: این مدارس جزو مدارس خوب به شمار می روند که در تمامی مناطق وجود نداشته و باتوجه به امکانات مدرسه شهریه ناچیزی دریافت می کنند.

🔹مدارس شاهد: مدارس شاهد به دلیل سطحی بالا تر از مدارس عادی و توجه به تربیت دانش آموزان جزو مدارس پر متقاضی است. این مدرسه را می توان جزو مدارس برتر در هر منطقه دانست.

🔹مدارس تیزهوشان: این مدارس جزو مدارس خاص بوده که با برگزاری آزمون ورودی اقدام به ثبت نام پایه هفتم می نماید مدارس تیز هوشان را می توان یکی از با کیفیت ترین مدارس از لحاظ آموزش دانست.

🔹مدارس نمونه دولتی: مدارس نمونه دولتی در پایه های متوسطه اول دیگر فعالیت نداشته و به صورت عادی دانش آموزان را پذیرش می کند.

 

زمان ثبت نام کلاس هفتم 1403 – 1404

والدین در اولین قدم باید در زمان مقرر اقدام به ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نمایند. هر ساله مدارس پیش از شروع سال تحصیلی جدی اقدام به انتشار فراخوان به منظور ثبت نام کلاس هفتم می نمایند. این فراخوان برای مدارسی که شامل امتحان ورودی است زود تر انجام می شود تا دانش آموزان در ابتدا در آزمون شرکت نمایند. 

زمان ثبت نام کلاس هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای مدارس با آزمون را می توان در اواخر زمستان دانست اما زمان ثبت‌نام مدارس عادی با توجه به برنامه ریزی مدارس متفاوت خواهد بود. زمان دقیق برای ثبت‌نام مدارس نمی توان در نظر گرفت و اما پیش بینی می شود سایر مدارس در اواسط بهار اقدام به ثبت‌نام نمایند.

به منظور اطلاع از زمان ثبت‌نام هر مدرسه والدین می توانند با مدارس مورد نظر تماس بگیرند. در صورتی که زمان ثبت نام پایه هفتم 1403 – 1404 به اتمام رسد اقدامی برای ثبت‌نام نمی توان انجام داد. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت ثبت نام پایه هفتم مای مدیو

در سال های اخیر ثبت نام کلاس هفتم به صورت اینترنتی انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری والدین به مدارس نخواهد بود. این کار برای جلو گیری از اطلاف وقت خانواده ها در نظور گرفته شده است. 

ثبت نام کلاس هفتم با توجه اطلاعیه های منتشر شده از سوی آموزش و پرورش از طریق سامانه مای مدیو انجام می شود. والدین می توانند از طریق سامانه یکپارچه آموزش و پرورش به نشانی my medu ir در زمان اعلام شده نام نویسی فرزند خود را در مدارس مختلف ثبت‌نمایند.

ثبت نام پایه هفتم در سال های گذشته از طریق سایت پادا انجام می شد اما در حاضر این سایت و سایت های متفرقه برای ثبت‌نام در دسترس نمی باشد و تنها از طریق سامانه مای مدیو ثبت‌نام انجام می شود. 

 

نحوه ثبت نام در مدارس

همان طور که بررسی شده ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق سامانه آموزش و پرورش انجام می شود. در ادامه نحوه ثبت نام کلاس هفتم ۱۴۰۳ را بررسی می کنیم ک به شرح زیر است:

 1️⃣ وارد سامانه آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شوید.

2️⃣ وارد نمودن کد ملی به عنوان نام کاربری و 6 رقم سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور 

3️⃣ داوطلبان در صورتی با اطلاعات هویتی نتوانستند وارد شوند می توانید از طریق دولت من با شماره خود اقدام نمایند.

4️⃣ روی گزینه پیش ثبت نام مدارس کلیک کرده و نوع مدرسه مورد نظر را انتخاب نمایید.

5️⃣ اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را وارد نمایید.

6️⃣ پس از تکمیل فرم نام نویسی روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

7️⃣ در انتها رسید پیش ثبت نام دریافت نمایید و به همراه مدارک لازم به صورت حضوری تحویل مدرسه مورد نظر بدهید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس هفتم 1403

پس از ثبت‌نام اینترنتی والدین باید برای اتمام فرآیند نام نویسی به همراه مدارک به مدرسه مراجعه نمایند. مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم 1403 – 1404 به صورت زیر است.

🔶اصل و کپی شناسنامه دانش آموز

🔶 کپی شناسنامه و کارت ملی مادر

🔶کپی شناسنامه و کارت ملی پدر

🔶 6 قطعه عکس 4*3

🔶 کپی مدرک محل سکونت مانند سند منزل و یا اجاره نامه 

لازم به ذکر است در صورتی که والدین دانش آموز از یکدیگر جدا شده باشند، تحویل برگه حضانت الزامی می باشد.

پرونده سال های قبلی دانش آموز به همراه سوابق تحصیلی و کارنامه تمامی پایه‌های خود را در زمان ثبت نام کلاس هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید به مدرسه ارائه گردد. پس از تحویل مدارک مورد نظر شهریه یا هزینه بیمه دانش آموز نیز از والدین گرفته می شود.

 

شرایط ثبت نام کلاس هفتم به صورت غیر حضوری۱۴۰۳

والدین باید نکات لازم برای ثبت نام را رعایت کنند. از این نکات می توان به مدارد زیر اشاره کرد:

❌ ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در برخی از مدارس به صورت حضوری انجام شده و لازمه ثبت‌نام نهایی مراجعه حضوری به مدرسه می باشد.

ثبت‌نام اینترنتی تنها به منزله پیش ثبت‌نام بوده و لازم است برای ثبت‌نام نهایی والدین به مدرسه مراجعه نمایند.

تمامی اطلاعات برای ثبت نام کلاس هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید به صورت کاملا صحیح در سایت وارد شود تا مغاییرتی در اطلاعات به وجود نیاید.

در صورت انصراف از پیش ثبت نام لازم است به مدرسه ی مورد نظر اطلاع داده شود.

 

مشاوره ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

پایه هفتم یکی از مقاطع مهم تحصیلی ی باشد که والدین برای ثبت نام پایه هفتم 1403 – 1404 حساسیت بیشتری نشان می دهند. والدین پس از انتخاب مدرسه باید در اسرع وقت اقدام به ثبت نام نمایند زیرا ظرفیت مدارس خاص محدود بوده و ممکن است پس از گذشت زمان نام نویسی ظرفیتی برای ثبت‌نام نباشد. برای انتخاب مدارس و ثبت نام کلاس هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ والدین باید مشاوره ای به منظور انتخاب مدرسه دریافت نمایند تا انتخاب درستی برای آینده تحصیلی فرزند خود داشته باشند.

والدین گرامی برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ فرزندان خود و معرفی بهترین مدارس می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرد و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان، راهنمایی‌های لازم جهت موفقیت در مصاحبه دانشگاه‌فرهنگیان را نیز دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سولات متداول

  1. ثبت نام پایه هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه زمانی انجام می شود؟ 

    ثبت‌نام در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود و والدین باید منتظر انتشار فراخوان از طرف مدرسه باشند.

  2. شرایط لازم ثبت‌نام ۱۴۰۳ به صورت غیر حضوری چیست؟

    از طریق سامانه آموزش و پرورش در زمان مقرر ثبت نام انجام شود.

  3.  مدارک لازم برای ثبت نام کلاس هفتم ۱۴۰۳ چیست؟

    از مدارک لازم برای ثبت نام این پایه می توان به مدارک تحصیلی و هویتی دانش آموز اشاره نمود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره