آزمون های زبانسایر موضوعات

ثبت نام آزمون تولیمو tolimo 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام آزمون تولیمو tolimo 1402 در بازه های زمانی مختلفی انجام می‌شود و داوطلبان باید برای نام نویسی به سایت سنجش مراجعه کنند. تمامی مراحل ثبت نام آزمون تولیمو مانند سایر آزمون های زبان به صورت اینترنتی انجام می‌شود. با توجه به تعداد تقاضای بالای ثبت نام tolimo در این مطلب به بررسی کامل آن می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام آزمون تولیمو tolimo 1402

تولیمو یکی از آزمون های زبان است که داوطلبان مقطع دکتری می‌توانند در آن شرکت کرده و در صورت قبولی آن را به عنوان مدرک ثبت نام دکتری ارائه دهند. ثبت‌نام آزمون تولیمو tolimo در سامانه ثبت نام آزمون تولیمو tolimo یعنی سایت سنجش انجام می‌شود. 

آزمون تولیمو تقریبا در هر ماه دوبار برگزار می‌شود و داوطلبان برای ثبت نام باید در بازه های زمانی مشخص به سایت مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم مدرک آزمون تولیمو را قبول دارند و دانشجویان می‌توانند از آن استفاده نمایند. 

 

زمان ثبت نام tolimo

زمان ثبت نام آزمون تولیمو در سایت ثبت نام مشخص می‌شود و داوطلبان می‌توانند با توجه به جدول زمانبندی اقدامات لازم را انجام دهند. ثبت نام هر آزمون تقریبا دو هفته قبل از برگزاری آزمون انجام می‌شود. هر ثبت نام تقریبا ۱۰ روز فرصت دارد و داوطلبان می‌توانند در این مدت به سایت مراجعه کرده و با بارگزاری مدارک برای نام نویسی اقدام نمایند. جدول زمانبندی ثبت نام tolimo به شرح زیر می‌باشد. 

تقویم زمان بندی ثبت نام آزمون تولیمو 1402
نوبت آزمون آزمون زمان ثبت نام  تاریخ برگزاری آزمون
آذر TOLIMO 216 1 مهر ماه تا ۲ آذر ماه ۱۴۰۲ ۷ آذر 
دی TOLIMO 217  1 آبان ماه تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ ۵ دی
بهمن TOLIMO 218 اعلام نشده 3 بهمن
اسفند TOLIMO 219  اعلام نشده 8 اسفند

 

شرایط ثبت نام tolimo

آزمون تولیمو توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن نیز تعیین سطح مهارت در زبان انگلیسی داوططلبان می‌باشد. با توجه به اینکه ارائه مدرک زبان یکی از مهم ترین شرایط آزمون دکتری است و بسیاری از متقاضیان زمان کافی برای آمادگی آزمون هایی همچون آیلتس و تافل را ندارند، می‌توانند در این آزمون شرکت کرده و مدرکی با اعتبار بالا کسب نمایند. 

به طور کلی داوطلبان برای ثبت نام آزمون تولیمو tolimo با محدودیت جدی و خاصی مواجه نیستند و تمام افراد که مدرک دیپلم گرفته اند، می‌توانند در این آزمون نام نویسی نمایند. آزمون تولیمو به صورت چهارگزینه ای بوده و  نمره دهی آن نیز از ۳۱۰ تا ۶۷۷ است. تعداد سوالات آزمون ۱۴۰ سوال می‌باشد که در بخش های مختلف ساختار، نوشتار، درک مطلب و خواندن و درک مطلب شفاهی طرح می‌شود. 

هیچ محدودیتی در تعداد دفعات شرکت و ثبت نام آزمون تولیمو tolimo وجود ندارد. البته داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که این مدرک زبان برای دانشگاه های داخلی و زیر نظر وزارت علوم مورد تایید است و درر صورت مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای خارجی امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. 

بخوانید: ثبت نام دکتری

 

مدارک ثبت نام آزمون تولیمو ۱۴۰۲

برای ثبت نام در آزمون تولیمو باید مدارک مورد نیاز را آماده کرده و آن ها را در هنگام نام نویسی ارائه دهید. از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تولیمو tolimo می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

👈اطلاعات هویتی و شناسنامه ای

👈عکس پرسنلی

👈اطلاعات تحصیلی

👈شماره تماس

 

نحوه ثبت نام آزمون تولیمو tolimo 1402

برای ثبت نام در آزمون تولیمو نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می‌توانید به صورت اینترنتی نام نویسی خود را انجام دهید. نحوه ثبت نام آزمون تولیمو tolimo همراه با راهنمای تصویری به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣ آدرس sanjesh.org را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه tolimo کلیک کنید. 

ثبت نام آزمون تولیمو tolimo

3️⃣ گزینه ثبت نام را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

ثبت نام آزمون تولیمو tolimo

4️⃣ گزینه ثبت نام آزمون tolimo را انتخاب نمایید. 

tolimo

5️⃣ با کلیک بر روی گزینه ثبت نام جدید یک حساب کاربری ساخته و اطلاعات لازم را تکمیل نمایید. 

‌ثبت نام تولیمو tolimo

6️⃣ رمز عبور و نام کاربری که دریافت کرده اید را در صفحه قبلی درج کرده و وارد صفحه ثبت نام شوید. 

‌ثبت نام آزمون تولیمو tolimo

7️⃣ مدارک مورد نیاز همچون عکس داوطلبی را بارگزاری کنید. 

8️⃣ تاریخ و زمان مورد نظر خود برای شرکت در آزمون را انتخاب نمایید. 

9️⃣ هزینه ثبت نام را پراخت کرده و کد رهگیری خود را دریافت کنید. 

🔟در نهایت می‌توانید وارد قسمت آزمون های من شده و نام آزمون تولیمو را در این قسمت مشاهده نمایید. 

 

هزینه ثبت نام آزمون تولیمو tolimo

ثبت نام آزمون تولیمو رایگان نیست و باید در هنگام نام نویسی هزینه آن را بپردازید تا ثبت نام شما تکمیل شود و امکان شرکت در جلسه آزمون را داشته باشید. مبلغ مشخصی برای ثبت نام تولیمو tolimo در نظر گرفته نشده است و در واقع هر آزمون با توجه به زمان برگزاری هزینه متفاوتی خواهد داشت. 

هزینه ثبت نام آزمون تولیمو tolimo مبلغ 1,003,000 تومان می باشد.

در هنگام ثبت نام هزینه دقیق آن برای شما به نمایش درخواهد آمد و می‌توانید مستقیما هزینه را در سایت و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب بپردازید. در صورت بروز مشکل در فرایند پرداخت هزینه آزمون تولیمو می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان برگزاری آزمون

برگزاری آزمون تولیمو به صورت الکترونیکی است. داوطلبان در جلسه آزمون دو دفترچه دریافت خواهند کرد و باید به آن ها پاسخ بدهند. سوالات دفترچه اول به صورت تشریحی و سوالات دفترچه دوم به صورت تستی می‌باشد.

سوالات تشریحی به طور کلی ۳۰ دقیقه زمان دارند و داوطلب باید هر آزمون را در ۱ دقیقه پاسخ دهد. توجه داشته باشید که نمره منفی در ثبت نام آزمون تولیمو tolimo لحاظ نمی‌شود. زمان برگزاری آزمون به شرح زیر می‌باشد. 

دوره آزمون تاریخ آزمون
آزمون مهر دوره 214 1402/07/04
آزمون آبان دوره 215 1402/08/02
آزمون آذر دوره 216 1402/09/07
آزمون دی دوره 217 1402/10/05
آزمون بهمن دوره 218 1402/11/03
آزمون اسفند دوره 219 1402/12/08

 

اعلام نتایج آزمون

اعلام نتایج آزمون در حدود ۲ هفته بعد برگزاری آزمون می‌باشد. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. توجه داشته باشید که علاوه بر مشاهده نتیجه به صورت اینترنتی، یک کپی از کارنامه نیز برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. نمراتی که در زمان ثبت نام آزمون تولیمو tolimo و اعلام نتایج مشخص می‌شوند به شرح زیر هستند.

نمره 600 به بالا : عالی

نمره 520 تا 599: خوب

نمره 480 تا 519: متوسط

نمره کمتر از 480: ضعیف

 

مشاوره آزمون تولیمو

داوطلبانی که در آزمون تولیمو ثبت نام کرده اند باید در زمان تعیین ده در جلسه آزمون حضور داشته باشند. توجه داشته باشید که امکان انصراف از آزمون وجود ندارد و در صورت عدم شرکت در جلسه، مبلغ پرداختی شما بازپس داده نخواهد شد. البته با رعایت برخی شرایط می‌توانید زمان آزمون را تغییر دهید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام تولیمو tolimo برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تولیمو tolimo می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون تولیمو tolimo به چه صورت است؟

    برای ثبت نام آزمون باید به سایت سنجش مراجعه کرده و به صورت اینترنتی نام نویسی خود را انجام دهید.

  2. آیا ثبت نام آزمون تولیمو tolimo هزینه دارد؟

    بله داوطلبان برای نام نویسی در آزمون باید هزینه ثبت نام را بپردازند.

  3. آیا محدودیتی برای ثبت نام تولیمو وجود دارد؟

    خیر تمامی داوطلبان می‌توانند با داشتن مدرک دیپلم در این آزمون شرکت کنند و محدودیتی نیز در تعداد دفعات شرکت وجود ندارد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره