کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

سایت ثبت نام کنکور اردیبهشت و تیر ماه ۱۴۰۳ – sanjesh.org

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام کنکور تیر و اردیبهشت ۱۴۰۳ سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می‌باشد. با توجه به تغییرات آزمون سراسری و برگزاری کنکور 2 بار در سال، داوطلبان برای شرکت در هر آزمون بایستی به صورت جداگانه در تاریخ تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کنند علاقه‌مندان می توانند برای تکمیل مراحل نام نویسی و شرکت در این آزمون به سایت ثبت نام کنکور سراسری 1403 مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

ثبت‌نام کنکور نوبت تیر ماه ۱۴۰۳ آغاز شد. داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را انجام نمایند. مهلت ثبت‌نام تا ۱۲ فروردین ماه می باشد.

لینک ورود مستقیم به سایت سنجش

 

سایت ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۳

تمامی مراحل کنکور سراسری اعم از دریافت دفترچه راهنما و انجام فرآیند ثبت‌نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج از طریق سایت ثبت نام کنکور در سایت سنجش sanjesh.org انجام می گیرد. داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سامانه سازمان سنجش دفترچه راهنما را دریافت و به صورت کامل مطالعه کنند تا از شرایط ثبت نام آگاه شوند. سپس با فعال شدن لینک ثبت‌نام، داوطلبان می توانند نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام خود در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را انجام دهند.

تمامی اطلاعیه های مربوط به ثبت نام در سامانه سازمان سنجش منتشر شده و فعال می گردد. داوطلبان می توانند پس از تکمیل مراحل نام نویسی خود، برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همینطور تاریخ برگزاری به وبسایت نامبرده مراجعه کنند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور

 

مراحل نام نویسی در سایت ثبت نام کنکور سنجش

داوطلبان برای نام نویسی ابتدا باید هزینه شرکت در آزمون را پرداخت و شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند تا امکان ورود به سایت سنجش و انجام فرآیند ثبت‌نام برای شان فعال شود و کد رهگیری که به منزله پایان ثبت‌نام آزمون سراسری است را دریافت کنند. در ادامه مراحل کلی ثبت نام را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سایت ثبت نام کنکور تیر ماه سنجش sanjesh.org

✅ دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور 

✅ آگاهی از شرایط و مدارک لازم

✅ خرید کارت اعتباری و سرایط 12 رقمی ثبت نام 

✅ تکمیل فرم ثبت نام 

✅ دریافت کد رهگیری

 

راهنما تصویری

1️⃣ وارد سایت ثبت نام کنکور سنجش ” sanjesh.org ” شوید و از منوی پایین بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

سایت ثبت نام کنکور

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ” ثبت نام ” کلیک کنید.

سایت ثبت نام کنکور

3️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ” کلیک نمایید.

سایت ثبت نام کنکور

 

نحوه پرداخت و خرید کارت اعتباری

داوطلبان ابتدا باید هزینه ثبت نام کنکور پرداخت کرده و شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند که در ادامه به شرح مراحل پرداخته ایم.

4️⃣ بر روی گزینه ” سیستم خرید سریال ثبت نام دوره دوم آزمون سراسری سال 1403 ” کلیک کنید.

سایت ثبت نام کنکور

 

5️⃣ مجددا در سایت ثبت نام کنکور تیر ماه بر روی گزینه سیستم خرید سریال ثبت نام دوره دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

سایت ثبت نام کنکور

 

6️⃣ مطابق با علاقه‌مندی خود می‌بایست نوع سریال ثبت نام خود را مشخص کرده و آن را خریداری کنید.

ثبت نام کنکور

 

7️⃣ در این مرحله فرمی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که این فرم باید با اطلاعات شخصی داوطلب پر شود. پس از تکمیل فرم ثبت نام کنکور با کلیک بر روی دکمه «تائید و ادامه» شرایط ورود به مرحله بعد فراهم می‌شود.

سایت ثبت نام کنکور

 

8️⃣ با نهایی کردن خرید، یک سریال 12 رقمی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. متقاضیان برای ادامه فرایند نام نویسی در سایت ثبت نام کنکور به این سریال 12 رقمی نیاز خواهند داشت. بدین ترتیب ضروری است که این سریال 12 رقمی یادداشت شده و از آن نگهداری شود.

کنکور

 

مراحل ثبت نام در سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

9️⃣ مجدد به صفحه اول سایت و گزینه سیستم ثبت نام و شركت در آزمون سراسری سال 1403 را انتخاب کنید.

 

🔟 گزینه سیستم ثبت نام و شركت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳  را انتخاب نمایید. 

1️⃣1️⃣ در صورت عدم عضویت در سامانه، گزینه ثبت نام کنید را انتخاب نمایید و در غیر این صورت با کلیک بر روی گزینه ورود و تکمیل اطلاعات خود وارد سایت ثبت نام کنکور شوید. 

 

1️⃣2️⃣ برای عضویت باید اطلاعات خواسته شده در فرم را تکمیل کرده و با انتخاب گزینه عضویت در سایت عضو شوید. 

عضویت در سایت کنکور

 

1️⃣3️⃣ پس از ورود به سایت باید عکس خود را مطابق با شرایط ذکر شده بارگزاری نمایید. 

1️⃣4️⃣ در نهایت اطلاعات شما در سایت ثبت نام کنکور تیر ماه به نمایش در می‌آید و باید کادرهای مربوطه را به طور کامل و با دقت تکمیل نمایید. 

1️⃣5️⃣ با دریافت شماره پرونده و کد پیگیری به منزله پایان فرایند ثبت نام کنکور در سایت سنجش (حفظ و نگهداری برای هر داوطلبی ضروری است)

 

تکمیل فرم ثبت نام 

فرم ثبت نام کنکور که داوطلبان در طول ثبت نام پیش روی خود دارند، شامل بخش‌های مختلفی است. در اولین قسمت از فرم، درج کد سوابق تحصیلی دیپلم (برای دارندگان مدرک دیپلم) و درج کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی (برای دارندگان مدرک پیش دانشگاهی) اجباری است.

در ادامه جزئیاتی از نحوه تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری ارائه شده است. برای اطلاع از نحوه تکمیل این فرم در سایت ثبت نام کنکور پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

ویرایش ثبت نام کنکور 

داوطلبانی که در مهلت مقرر در سایت ثبت نام کنکور تیر ماه نام نویسی کرده اند، چنانچه اطلاعتی را به صورت اشتباه وارد کرده اند با مراجعه به سایت سنجش و انتخاب گزینه ویرایش می توانند فرم ثبت نام را ویرایش کنند. مهلت ویرایش فرم تا پایان زمان ثبت نام می باشد. در ادامه به شرح نحوه ویرایش خواهیم پرداخت.

1️⃣ مراجعه به سایت سازمان سنجش

3️⃣ لینک فعال ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را انتخاب نمایید.

4️⃣ گزینه ورود به سیستم را انتخاب کرده و اطلاعات خود را درج نمایید. 

5️⃣ با ورود به صفحه شخصی خود می‌توانید با کلیک بر روی گزینه ویرایش، اطلاعات خود را اصلاح نمایید. 

6️⃣ پس از چندین بار بررسی کامل فرم بر روی تایید و ادامه کلیک کنید تا اطلاعات وارد شده اصلاح شود. توجه داشته باشید که شماره پرونده و کدرهگیری تغییر نمی یابد و همان کد های قبلی می باشد.

تعداد دفعات مجاز برای ویرایش فرم ثبت نام محدود می باشد و پس از چندین بار ویرایش سیستم قفل خواهد شد و اجازه ویرایش نخواهید داشت.

 

بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده در سایت ثبت نام کنکور 1403

داوطلبان پس از ثبت نام برای ویرایش اطلاعات، انتخاب رشته و مشاهده نتایج به شماره داوطلبی و شماره پرونده خود نیاز دارند. این اطلاعات پس از ثبت نام به تمامی داوطلبان داده می‌شود. در صورتی که داوطلب این اطلاعات را فراموش کرده باشد، می‌تواند از طریق سیستم پاسخگویی سایت ثبت نام کنکور سنجش درخواست بازیابی اطلاعات را بدهد. مراحل بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده به شرح زیر است. 

1️⃣وارد سایت سنجش شده و از بالای صفحه بر روی آیکون تلفن کلیک کنید. 

سایت ثبت نام کنکور

 

2️⃣گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب نمایید. 

سایت ثبت نام کنکور

 

3️⃣در صورت عدم عضویت در سایت گزینه عضویت را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید. 

کنکور

 

4️⃣مجددا وارد صفحه قبلی شده و با انتخاب گزینه ورود به سیستم و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید. 

سایت ثبت نام کنکور

 

5️⃣از منوی سمت راست گزینه درخواست جدید را انتخاب کنید. 

کنکور

 

6️⃣سال و آزمون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از انتخاب گزینه جستجو، بر روی گزینه دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کلیک نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره سایت ثبت نام کنکور۱۴۰۳

اگر می خواهید برای نام نویسی در کنکور سراسری اقدام کنید، بهتر است قبل از مراجعه، مطابق فرم پیش نویس موجود در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را آماده کنید تا در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ سرعت بیشتری داشته و اطلاعات را به درستی وارد کنید.

برای تکمیل فرم ثبت نام شما به اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت، برخی کد های تحصیلی و وضعیت نظام وظیفه آقایان، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، اطلاعات مربوط به سهیمه و … نیاز دارید که بهتر است از قبل آن‌ها را آماده کنید.

در صورتی که در هر مرحله از ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ به مشکل بر خوردید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل کو، مشکل خود را حل کرده و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ کدام سایت است؟

    ثبت‌نام کنکور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می‌گیرد.

  2. نحوه نام نویسی در سایت سازمان سنجش به چه صورت است؟

    در متن مقاله فوق به نحوه نام نویسی کنکور در سایت اشاره کرده ایم.

  3. متقاضیان چه زمانی می توانند ثبت‌نام کنکور مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؟

    زمان ثبت نام کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ تا ۱۲ فروردین ماه می باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫29 دیدگاه ها

  1. ببخشید من الان پایه یازدهمم
    میخوام کنکور ازمایشی ثبت نام کنم
    میشه
    بعدا به مشکل برنمیخورم؟؟

    1. سلام در سایت ثبت نام کنکور سراسری نام نویسی کنید و در کنکور شرکت کنید. اما انتخاب رشته را انجام ندهید.

    2. نه منم سال قبل آزمایشی کنکور دادم مشکلی پیش نمیاد حتی اگه رتبه خوبی بگیری دعوت به مصاحبه میشی

  2. سلام خسته نباشید من انصرافی دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ هستم برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ کدوم قسمت رو باید برای انصرافی پر کنم ؟ فقط شماره انصراف رو باید بزنم؟؟

  3. سلام من از ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ جاموندم و موفق نشدم ثبت نام کنم آیا راه حلی داره برای ثبت نام دوباره؟

    1. سلام امکان داره در زمان دریافت کارت ورود به جلسه بتوانید ثبت نام کنکور را انجام بدید

      1. سلام خسته نباشید جناب ما موفق نشدیم برا کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کنیم کاری میتونیم بکنیم ؟

      2. سلام خواهش میکنم جواب بدید من تازه ۱ ماه فهمیدم سهمیه ۵ درصد دارم والان فقط ۸ روز مونده به کنکور من اقدام برای کد رهگیری کردم منتها بعد دادن امتحان کنکور به من کد رهگیری میدم در واقع تو مرحله اول نتایج اولیه‌. ایا امکان ویرایش بعد دان امتحان کنکور وجود داره ؟ممنون از شما

        1. سلام
          در سایت ثبت نام کنکور (سایت سنجش) در زمان دریافت کارت ورود به جلسه سهمیه خود را وارد کنید.

          1. سلام من کنکور ریاضی هستم میخواستم بدونم میتونم کنکور هنر هم ثبت نام کنم و توش شرکت کنم زمان باقی مانده کنکور هنر شیش هفت روز باقی مانده

          2. سلام ممنون فقط،بزنم سهمیه کافیه کد ۱۲ رقمی فعلن ندارم . چون تا کارت ورود آماده نمیشه

  4. سلام. من موقع ثبت نام کنکور 5 درصد سهمیه رزمندگی که دارم رو وارد کردم. ولی این تازگی، چند روز مونده به کنکور، پیام برام اومد که از طرف ارگان مربوطه تایید نشده. باز رفتم برای سهمیه رزمندگی ام اقدام و ثبت نام کردم و بعد از برگزاری کنکور جوابش میاد. الان، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه میتونم این سهمیه رزمندگی رو دوباره اعمال کنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟ اگر اعمال کردم و بعد تأیید نشد، سهمیه مناطق که به طور پیش فرض دارم، از بین نمیره؟

  5. من دیپلم دارم از مدرسه شھید بھشتی بزرگسالان محلات قبول شدم میشه کنکور ثبت نام کنم

  6. سلام من دیپلم نظام قدیم تجربی دارم ، میتونم در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد رشته حقوق ثبت نام کنم؟

  7. سلام چه معدلی برای کنکورتجربی تاثیرمثبت داره یعنی حداقل معدل چندهست ممنون میشم پاسخگوباشید

  8. سلام من از ثبت نام کنکور دی ماه ۱۴۰۲ جا موندم آیا راهی هست که بتونم باز ثبت نام کنم لطفاً سریع بهم جواب بدید 🙏🙏🙏🙏

    1. در سایت ثبت نام کنکور سنجش پس از اتمام مراحل ثبت نام شماره پرونده و کدرهگیری را دربافت خواهید کرد.
      در صورت گم کردن این شماره می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سنجش شماره پرونده را بازیابی کنید.

  9. سلام وقت بخیر . ببخشید بنده فعلا سرباز هستم و 1 مهر 1403 ترخیص میشوم و روی کارت پایان خدمت همین تاریخ ترخیص درج میشود. جسارتا خواستم بدونم بنده میتونم بنده برای آزمون 1403 ثبت نام کنم و مهر 1403 در دانشگاه ثبت نام و شروع به تحصیل کنم ؟ یا یا باید صبر کنم برای آزمون 1404 ثبت نام کنم ؟
    چون معمولا تو دفترچه کنکور زمان نهایی ترخیص از خدمت تا 31 شهریور همان سال هست.میخواستم بدونم یک روز ترخص دیرتر از زمان مقرر مشکل ساز و مانع از ثبت نام بنده در آزمون 1403 میشود؟ با تشکر بابت راهنماییتان

  10. سلام خسته نباشید من هنوز یازدهمم و میخوام امسال هم کنکور بدم (میدونم که در صورت قبولی امکان ثبت نام دانشگاه رو ندارم) بدون داشتن مدرک دیپلم و معدل دوازدهم میشه ثبت نام کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره