کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزاد

رشته های با کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 بصورت مستقل از انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 و از طریق سایت azmoon.org صورت می پذیرد. دانشگاه آزاد به دو شیوه با آزمون و براساس سوابق تجصیلی اقدام به جذب دانشجو می کند. در این مقاله قصد داریم به لیست رشته های کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1400 بپردازیم.

 

لیست رشته های کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته ها اقدام به جذب دانشجو بدون کنکور یا صرفا براساس سوابق تحصیلی می‌نماید، اما این به معنی پذیرش در همه رشته ها نیست. رشته‌های اصلی و پرطرفدار بصورت بدون کنکور ارائه نمی شوند. برای اطلاع از انتخاب رشته بدون کنکور 1400 کلیک کنید.

دانشگاه آزاد، با ارائه کیفیت بالای آموزشی و حضور اساتید برجسته در کادر خود فضای آکادمیک قدرتمندی را فراهم کرده است. می‌توان گفت امروز تنها فرق بسیاری از شعبه های دانشگاه آزاد با دانشگاه های مطرح سراسری تنها در پرداخت شهریه است.

رشته ریاضی در مجموع دارای سه زیرگروه است که ضرایب دروس ریاضی، شیمی و فیزیک در هر زیرگروه با دیگری متفاوت می‌باشد. در کارنامه اولیه داوطلبان کنکور ریاضی سه رتبه در سه زیرگروه آورده می‌شود و هر رتبه در قبولی رشته‌های همان زیرگروه تاثیر مستقیم دارد. در ادامه این مطلب لیست رشته‌های کنکور ریاضی دانشگاه آزاد به تفکیک زیر گروه آورده شده است.

 

رشته های کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1400 | زیرگروه یک

دروس ریاضی فیزیک شیمی
ضرایب 4 3 2

بیشترین رشته‌های دانشگاهی گروه ریاضی و فیزیک دانشگاه آزاد در زیرگروه یک قرار دارند.

رشته‌های کارشناسی زیرگروه یک ریاضی

مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی معماری
مهندسی پزشکی مهندسی انرژی مهندسی مواد و متالوژی مهندسی ساخت و تولید مهندسی نقشه برداری
مهندسی ماشین های صنایع غذایی ریاضیات و کاربردها مهندسی ورزش علوم و مهندسی آب مهندسی هسته ای
مهندسی مکانیک مهندسی نساجی مهندسی صنایع غذایی مهندسی شهرسازی علوم کامپیوتر

 

رشته های کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1400 | زیرگروه دو

دروس ریاضی فیزیک شیمی
ضرایب 4 3 3

لیست رشته های کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در زیر کروه دوم شامل رشته های زیر می شود

مقطع رشته
کارشناسی مهندسی پلیمر مهندسی شیمی مهندسی نفت

 

زیرگروه سه

دانشگاه آزاد از رشته‌های زیر گروه سه، پذیرش با آزمون ندارد. داوطلبان برای اطلاع از لیست رشته‌های کنکور ریاضی در دانشگاه های سراسری می‌توانند به مقاله رشته‌های کنکور ریاضی 1400 که پیشتر از سایت دانتل منتشر شده است مراجعه کنند. برای مشاهده و دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید

 

رشته‌های بدون کنکور ریاضی آزاد 1400

همانطور که گفته شد دانشگاه آزاد دوبار در سال دفترچه انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی در دوره های مختلف را منتشر می‌کند که داوطلبان می‌توانند به کمک آن نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و لازم به ذکر است که در گروه آزمایشی ریاضی، بیش از 98 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون ارائه می‌شود. برای مطالعه و مشاهده رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400  و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته‌های دانشگاه ازاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره