کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

دریافت کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور ۱۴۰۳  چه زمانی ارسال می شود؟ پس از خرید کارت ثبت نام در آزمون سراسری، سازمان سنجش یک پیامک حاوی شماره سریال ۱۲ رقمی و کد تایید ۴ رقمی برای شماره موبال داوطلب ارسال می کند. داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور در نوبت دی و تیر ماه، مراحل ثبت نام اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل نمایند. پس از اینکه متقاضیان تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتند. کد تایید پیامک ثبت نام کنکور برای آن ها ارسال می شود. در ادامه قصد داریم در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم.

 

کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ 

ثبت نام در کنکور سراسری 1402 مشابه با سال های گذشته از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

داوطلبان در زمان خرید کارت ثبت نام در آزمون کد تایید پیامک ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ که یک کد 4 رقمی همراه با شماره سریال 12 رقمی از طریق پیام کوتاه ارسال خواهد شد. داوطلبان در بند آخر فرم ثبت‌نام کنکور باید این کد ۴ رقمی را در فرم وارد کنند. چنانچه این این کد را وارد نکنید، ثبت نام شما تکمیل نخواهد شد. پس از دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی ثبت نام تکمیل خواهد شد. 

تمامی داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستند، ابتدا باید راهنمای ثبت نام در آزمون سراسری 1402 را مطالعه کنند و سپس اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل مراحل نام نویسی خود را آماده کنند تا در نهایت در بازه زمانی اعلام شده، از طریق لینک فعال ثبت نام آزمون سراسری در سایت سنجش، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

بخوانید: ثبت نام کنکور

 

نحوه دریافت کد تایید ثبت نام کنکور از سایت سنجش

برخی داوطلبان کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور را دریافت نمی کنند. چنانچه برای شما نیز این کد ارسال نشده، از طریق ارسال درخواست سازمان سنجش می توانید کد مربوطه را دریافت و در فرم ثبت‌نام وارد کنید.مراحل گام به گام را در ادامه شرح داده ایم.

1️⃣ به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کنید. از طریق منوی پایین سایت بر روی گزینه ” ورود به سیستم پاسخگویی ” کلیک کنید.

دریافت کد تایید ثبت نام کنکور

2️⃣ در صورت عضویت بر روی “ ورود به سامانه ” در غیر این صورت برای ایجاد اکانت بر روی ” عضویت در سامانه ” کلیک کنید. 

کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور

3️⃣ برای عضویت در فرم تمامی اطلاعات اعم اسم و کدملی و شماره تلفن همراه خود را به صورت صحیح وارد کنید.

اطلاعات عضویت

4️⃣ در این مرحله دریافت کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور پس از تکمیل عضویت یک پیام کوتاه حاوی نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور ارسال خواهد شد.

5️⃣ بر روی گزینه ” ورود به سامانه ” کلیک کنید.

کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور

6️⃣ نام کاربری و رمز عبور و کدملی خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

کد تایید پیامک ثبت نام کنکور

7️⃣ بر روی ” درخواست جدید ” کلیک کنید. درصحفه جدید در کادرها ” سراسری و سال ۱۴۰۲ ” را انتخاب کنید.

سراسری

8️⃣ گزینه ” دريافت شماره پرونده و كد رهگيري ثبت نام (دوره اول – دي ماه 1401) ” را انتخاب کنید.

کد تایید پیامک ثبت نام کنکور

9️⃣ شماره سریال ۱۲ رقمی خریداری را وارد کنید. سپس بر روی ” تایید ” کلیک کنید.

1️⃣0️⃣ حال کد تایید پیامک ثبت نام کنکور را یادداشت کرده و فرم ثبت نام وارد کنید.

 

کد تایید ثبت نام کنکور برای چه کسانی ارسال می شود؟

یکی از اطلاعاتی که متقاضیان باید در تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری وارد کنند، شماره تلفن همراه می باشد. توصیه می شود که متقاضیان در این مرحله از شماره تلفن همراهی استفاده کنند که فعال باشد، چراکه در صورت استفاده از خدمات پیامکی، تمامی اخبار و اطلاعات لازم به این شماره تلفن ارسال می گردد.

پس از اینکه متقاضیان اطلاعات خود را به درستی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور وارد کردند، پیامکی مبنی بر کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور به شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام کنکور ارسال می گردد. پیامک تاییدیه ثبت نام داوطلب در کنکور سراسری با موفقیت انجام شده و قطعی می باشد.

کد تایید ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ شامل اطلاعات مهمی از جمله کد پیگیری ثبت نام، شماره داوطلبی و دیگر اطلاعات ثبت نامی داوطلب می باشد. توصیه می کنیم که این پیامک را پاک نکنید. کدها را نیز یادداشت کنید. چراکه در مراحل بعدی کنکور سراسری شامل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، دریافت نتایج اولیه، انتخاب رشته، دریافت نتایج نهایی، ثبت درخواست اعتراض و … به آن ها نیاز خواهید داشت.

 

چرا برخی داوطلبان کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور را دریافت نمی کنند؟

در صورتی که داوطلبی اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام کنکور سراسری نماید، اما پس از ثبت نام در کنکور، کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور را دریافت نکند، چندین حالت وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • در حالت اول ممکن است که ثبت نام داوطلب به طور کامل انجام نشده باشد. این دسته از داوطلبان باید در مهلت مجدد ثبت نام، از طریق سایت ثبت نام کنکور اقدام به نام نویسی کنند.
  • در حالت دوم، ممکن است که داوطلب مراحل ثبت نام و نام نویسی خود را به طور کامل طی کرده باشد اما به دلیل شلوغی سایت و یا مشکلات سیستمی، کد تایید ثبت نام کنکور برای او ارسال نشده باشد. روشن و خاموش کردن تلفن همراه برای دریافت کد و یا مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سنجش و ثبت درخواست می تواند از راهکارهای موثر برای این حالت باشد.

 

هزینه دریافت کد تایید پیامک ثبت نام کنکور

همانگونه که اشاره کردیم کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ برای دسته ای از داوطلبان ارسال می گردد که اقدام به پرداخت هزینه خدمات پیامکی به همراه هزینه ثبت نام در کنکور سراسری کرده باشنند.

هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه مبلغ سه هزار تومان تعیین شده است. این مبلغ برای تمامی افراد یکسان می باشد. به عبارتی شما با پرداخت تنها سه هزار تومان می توانید از خدمات پیامکی سازمان سنجش آموزش کشور استفاده کنید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره ثبت نام آزمون سراسری

در زمان ثبت نام کنکور سراسری، متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. در واقع داوطلبان زمانی می توانند کد تایید پیامک ثبت نام کنکور را دریافت کنند که اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کرده باشند.

برای نام نویسی در این آزمون به برخی کدها شامل کد سوابق تحصیلی دیپلم، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، کد نظام وظیفه، کد منطقه اخذ مدرک پیش دانشگاهی، کد دانش آموزی منطقه پیش دانشگاهی، کد پیگیری استفاده از سهمیه و … نیاز است. داوطلبان قبل از مراجعه به سایت اقدام به جمع آوری اطلاعات کنند. 

همانطور که مطالعه کردید، کد تائید ثبت نام برای دسته ای از داوطلبان ارسال می شود که مراحل ثبت نام خود را به درستی تکمیل کرده اند. شما عزیزان می توانید برای اطمینان از تکمیل صحیح مراحل ثبت نام کنکور سراسری، اینکار را به مشاوران دانتل بسپارید. یا در صورتی که پس از ثبت نام کد تایید ثبت نام کنکور برای شما ارسال نشده است، می توانید برای ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش، از کارشناسان دانتل راهنمایی دریافت کنید. برای ارتباط با کارشناسان می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور برای ثبت نام کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور برای چه کسانی ارسال می شود؟

    کد تایید برای داوطلبانی که مراحل نام نویسی خود را از طریق سایت سنجش به طور کامل انجام داده اند، ارسال می شود.

  2. پرداخت هزینه استفاده از خدمات پیامکی سازمان سنجش آموزش کشور چگونه است ؟

    متقاضیان باید مبلغ سه هزار تومان را به همراه هزینه ثبت نام با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب از طریق درگاه پرداخت در سایت سنجش پرداخت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام من شرکت کردم شماره پرونده پیگیری اینا وومد برام اما برای دوستامم که با من شرکت کردند پیامک اومده از سمت سازمان سنجش اما برای من چیزی ارسال نشده دلیلش چیه؟؟چگونه باید زمان و مکان کنکور رو متوجه بشم الان؟

    1. سلام در صورت دریافت نکردن کد تایید پیامک شده ثبت نام کنکور از طریق سیستم پاسخگویی سنجش درخواست ثبت کنید.

  2. سلام من خواستم برم ثبت نام کنم برای آزمون دوم کنکور گفت باید کد. برات اومده باشه برای من هیچی رمز و کدی نیومده باید صبر کنم ؟ یا تو سایت سازمان سنجش درخواست بدم ؟

    1. سلام. منم این مشکلو داشتم. باید سریال ثبت خریداری کنید. توی اطلاعیه های سایت سازمان سنجش عنوان سیستم خریداری سریال ثبت نام هست. باید مبلغ رو واریز کنید تا کد براتون بیاد و در صفحه ثبت نام وارد کنید.

      1. سلام من برای ثبت نام کنکور مبخام ثبت نام کنم رمزش رو که دی ثبت نام کردم بلد نیستم بعد فراموشی رو میزنم اون شماره که قبلا ثبت نام کردم رو ندارم بعد کد برای اون ارسال میشه اون شماره میاد ولی من اونو ندارم چکارکنم؟!
        یه ویرایش شماره و….نداره؟!

  3. سلام من برای ثبت نام کنکور نوبت دوم ۱۴۰۲ رفتم برای دوستام ۱۵ فروردین پیامک امد که ثبت نام کنند اما برای من نیومده دوباره باید درخواست بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره