سایر موضوعاتسایر آزمون ها

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ بدون کنکور با کنکور به صورت همزمان در شهریور ماه و از طریق سایت سنجش منتشر می شود. داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سنجش جواب خود را دریافت نمایند. داوطلبانی که از نتیجه ناراضی هستند، می‌توانند اعتراض خود را از طریق سیستم پاسخگویی سنجش ثبت نمایند. بسیار مهم است که داوطلبان از نحوه دریافت جواب کاردانی به کارشناسی 1403 اطلاع دقیق داشته باشند تا بتوانند برای مراحل بعدی اقدام نمایند. 

 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

سازمان سنجش مسئول برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی می باشد و تمامی مراحل ثبت نام آزمون تا اعلام نتیجه این آزمون نیز در همین سامانه انجام می شود. مدتی پس از انتخاب رشته، جواب ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1403 در سایت سنجش منتشر می شود. 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده و روند سال گذشته، زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در سال جاری احتمال در اواخر شهریور ماه می باشد. هنوز زمان دقیق اعلام نتیچه مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع تر می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

داوطلبان پذیرفته شده  باید با توجه به دستورالعمل های اعلام شده به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کرده و پس از تحویل مدارک لازم، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند. داوطلبانی که به نتیجه معترض هستند نیز می توانند در زمان تعیین شده اعتراض خود را ثبت نمایند. 

 

نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی 1403

در زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ لینک دریافت کارنامه در سایت سنجش فعال می شود و داوطلبان می توانند برای مشاهده کارنامه و نتیجه نهایی قبولی خود اقدام نمایند. برای دریافت کارنامه باید اطلاعات ثبت نامی خود را در اختیار داشته باشید. نحوه مشاهده نتیجه به صورت زیر می باشد. 

🔵ورود به سایت  sanjesh.org

🔵کلیک بر روی گزینه کاردانی به کارشناسی

🔵انتخاب لینک فعال اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳

🔵تکمیل اطلاعات و ورود به سایت

 

راهنمای تصویری

1️⃣عبارت سازمان سنجش را در مرورگر خود جستجو کرده و اولین گزینه را انتخاب نمایید. 

نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

2️⃣از منوی پایین صفحه گزینه کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایید. 

نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

3️⃣سمت راست صفحه گزینه اعلام نتایج را انتخاب کنید. 

نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

4️⃣بر روی لینک فعال اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

5️⃣با استفاده از دو روش پیش رو و وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و شماره شناسنامه وارد صفحه شخصی خود شوید و نتایج را مشاهده کنید. 

 

اعتراض به نتایج کاردانی به کارشناسی

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ از نتیجه قبولی خود ناراضی هستند، می توانند در زمان تعیین شده و از طریق سیستم پاسخگویی سنجش اعتراض خود را ثبت نمایند. معمولا پس از ۷۲ ساعت نتیجه اعتراض به داوطلبان اعلام می شود. 

برای اعتراض باید به سایت سنجش مراجعه کرده و آیکون موبایل در بالای صفحه را انتخاب نمایید. پس از ورود به سیستم پاسخگویی در سامانه عضو شده و سپس اعتراض خود را ثبت نمایید. نتیجه نیز در همین سامانه و در قسمت درخواست ها و پاسخ ها قابل مشاهده می باشد. در صورت بروز مشکل در روند اعتراض به نتیجه می توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

مشاوره اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

نتایج با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ همزمان در اواخر شهریور ماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان پس از مشاهده نتیجه باید برای ثبت نام اقدام نمایند. در صورت عدم قبولی نیز امکان ثبت اعتراض وجود دارد. 

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کاردانی به کارشناسی باید برا ثبت نام نهایی به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند. در مراجعه حضوری برای ثبت نام باید مدارک خود را به طور کامل تحویل دهید. عدم مراجعه به دانشگاه برای ثبت نام نهایی به معنای انصراف از تحصیل می باشد. نقص در مدارک یا ثبت اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام آزمون منجر به لغو قبولی داوطلب خواهد شد. 

چنانچه در هر یک از مراحل مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ و یا ثبت نام و انتخاب رشته با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی دریافت و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ در چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق هنوز منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که مانند سال های گذشته در اواخر شهریور ماه باشد. 

  2. آیا امکان اعتراض به نتایج نهایی وجود دارد؟

    بله داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سنجش اعتراض خود به نتایج را ثبت نمایند. 

  3. آیا نتایج بدون کنکور همزمان با جواب با آزمون منتشر می‌شود؟

    بله نتایج هر دو روش در یک تاریخ مشخص از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره