ثبت نام آزمون دکتریدکتری

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه زمانی انجام می شود؟ متقاضیانی که از ثبت‌نام در مهلت مقرر و در نظر گرفته شده برای آزمون دکتری جامانده اند، می توانند در فرصت مجددی که سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام این دسته از افراد در نظر گرفته است، اقدام به تکمیل مراحل نام نویسی خود نمایند. معمولا بازه زمانی که به عنوان مهلت مجدد ثبت‌نام در نظر گرفته می شود، در اوایل دی ماه می باشد. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 1403 را ارائه کرده ایم.

 

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

در میان تمامی علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری، ممکن است برخی از علاقه مندان به دلایل مختلفی از جمله بی‌اطلاعی از زمان در نظر گرفته شده، از ثبت نام و نام نویسی در این آزمون جا بمانند. سازمان سنجش آموزش کشور به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان، فرصتی را تحت عنوان مهلت مجدد برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ در نظر می گیرد تا تمامی علاقه مندان و واجدین شرایط بتوانند مراحل نام نویسی و بارگذاری مدارک خود را در سایت سنجش تکمیل کنند.

متقاضیان باید با بررسی اطلاعیه هایی که از سوی سایت سنجش منتشر می شود، از زمان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۳ در این آزمون مطلع گردند و پس از دریافت دفترچه راهنما، آن را دریافت و مطالعه کنند تا با اطلاع از مدارک و شرایط شرکت در این آزمون، بتوانند مراحل نام نویسی خود را در سایت رسمی سایت سنجش به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” پشت سر بگذارند.

 

زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403

پس از اینکه مهلت ثبت نام در آزمون به پایان می رسد، برخی از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از نام نویسی در این مرحله جا می مانند.

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری آزمون دکتری است، این موضوع را پیش بینی کرده است؛ به همین دلیل فرصت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ در نظر می گیرد تا داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به تکمیل مراحل نام نویسی خود نشده اند، در این بازه زمانی بتوانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org نام نویسی خود را تکمیل کنند.

دوره ثبت نام تاریخ نام نویسی
ثبت نام آزمون دکترا 30 مهر تا 6 آبان 1403
ثبت نام جاماندگان از آزمون اعلام نشده است.

در سال گذشته، فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان دکتری در تاریخ 2 الی 10 دی ماه نیز در نظر گرفته شد تا علاقه مندانی که موفق به نام نویسی نشده بودند، در این بازه زمانی اقدام به ثبت‌نام در رشته مورد علاقه خود نمایند.

به محض اعلام زمان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ تاریخ دقیق را در این مقاله از سایت دانتل کو اطلاع رسانی خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان تحصیلی مرکز دانتل کو نیز اخبار مرتبط با آزمون دکتری را دریافت کنید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۳

پس از اتمام زمان و مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام آزمون دکترا، داوطلبانی که از این مرحله از نام نویسی در این آزمون جامانده‌اند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده تحت عنوان تمدید مهلت ثبت‌نام و یا مهلت مجدد ثبت‌نام، برای تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند.

جاماندگان آزمون دکتری می توانند از دو طریق شامل مهلت ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۳ و ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سنجش، اقدام به نام نویسی در این آزمون نمایند. در ادامه به نحوه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403 از طریق هر دو روش اشاره کرده ایم.

 

روش اول: نام نویسی در زمان تمدید مهلت ثبت نام 

اگر از مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ مطلع شدید، در نظر داشته باشید که مراحل نام نویسی در این مرحله تفاوتی با مراحل ثبت‌نام اصلی ندارد و شما عزیزان می توانید از طریق لینک ثبت‌نام آزمون دکترا که در سایت سنجش فعال می شود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید.

 

روش دوم: ارسال درخواست ثبت نام به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

اگر در هیچ یک از بازه های زمانی اعلام شده توسط سایت سازمان سنجش تحت عنوان زمان ثبت‌نام، تمدید مهلت، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دکترا، موفق به تکمیل مراحل نام نویسی خود نشده اید، می توانید از طریق سیستم پاسخگوی سایت سازمان سنجش، درخواست خود را ارسال نمایید.

کارشناسان سایت سنجش درخواست شما را بررسی می کنند و اگر دلایل منطقی برای ثبت نام جاماندگان دکتری ۱۴۰۳ در این مرحله داشته باشید، امکان دارد با درخواست شما موافقت کنند. اما باید در نظر داشته باشید که این روش قطعی نیست و توصیه می کنیم که با پیگیری اخبار آزمون دکتری، سعی کنید در بازه های زمانی که سایت سنجش برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری اعلام می کند، اقدام به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک لازم برای نام نویسی در این آزمون نمایید.

 

راهنمای تصویری ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403

همانطور که اشاره کردیم اگر جزو جاماندگان آزمون دکتری 1403 هستید، می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، درخواست خود را مبنی بر نام نویسی از آزمون دکتری خارج از موعد مقرر ارسال نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود و در صورت موافقت بتوانید اقدام به شرکت در این آزمون نمایید. در ادامه راهنمای تصویری ثبت درخواست ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش را آورده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و در بالای صفحه آیکن تلفن را انتخاب کنید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

 

2️⃣ بر روی گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک نمایید. (در صورتی که قبلا در سامانه عضو نشده اید، ابتدا مراحل عضویت در سامانه را طی کنید.)

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

عضویت در سامانه

برای ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری با کلیک بر روی گزینه عضویت در سامانه، وارد صفحه ای خواهید شد که لازم است اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی و … را وارد نمایید و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه “تائید” کلیک کنید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

بهتر است در این مرحله از پست الکترونیک و یا ایمیل معتبری استفاده کنید؛ چراکه نام کاربری و رمز ورود به سامانه برای شما ایمیل می شود و می توانید از آن برای ورود به سامانه استفاده کنید.

 

مراحل ارسال درخواست ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۳

3️⃣ برای ورود به سیستم پاسخگویی سایت سنجش بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

4️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل ” آدرس ایمیل ” ، ” کد ملی ” و ” رمز عبور ” خود را وارد کنید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

5️⃣ در قسمت ثبت درخواست جدید، ” ثبت نام آزمون” و سال 1403 را انتخاب کنید.

6️⃣ در بخش عنوان درخواست ها، بر روی گزینه ” انتخاب” که در مقابل درخواست عمومی درج شده است، کلیک نمایید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

7️⃣ در این صفحه نوع مشکل خود را انتخاب کنید و سپس عنوانی را برای درخواست خود تعیین نمایید و در نهایت نیز شرح درخواست خود را در بخش پیام وارد کنید. اگر دلایلی برای جاماندن از ثبت‌نام در آزمون دکتری دارید، در این قسمت درج کنید. در نهایت نیز پس از وارد کردن کد امنیتی، بر روی دکمه “تائید” کلیک نمایید.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

 

8️⃣ سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 1403 سریال ثبت‌نام با تاخیر و پس از اتمام مهلت آزمون دکتری ۱۴۰۳ را فعال کرده است که می توانید با کلیک بر روی آن، هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایید.

9️⃣ پس از انتخاب این گزینه، به درگاه بانکی هدایت می شوید تا هزینه ثبت‌نام را پرداخت کنید.

اگر جزو جاماندگان از ثبت نام در آزمون دکتری 1403 هستید، فقط تا چند روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در این آزمون و همینطور تمدید مهلت ثبت‌نام و فرصت مجدد نام نویسی در این آزمون، فرصت دارید تا درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سایت سنجش ارسال کنید تا شانسی برای نام نویسی در این آزمون داشته باشید.

توصیه می شود در متن درخواست خود ذکر کنید که به دلیل مشکلاتی از ثبت‌نام بازمانده اید و از سازمان سنجش درخواست دارید که لینک ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای شما فعال شود. کارشناسان سازمان سنجش پس از بررسی درخواست شما، طی چند روز کاری در همین قسمت به شما پاسخ می دهند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی که موفق به ثبت نام آزمون دکتری در زمان ثبت نام و یا تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری شده‌اند، باید در آزمون شرکت نمایند. برای ورود به جلسه آزمون دکتری به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است. کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات داوطلب و همچنین محل برگزاری آزمون ذکر شده است. در صورت نقص در کارت ورود به جلسه باید به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه نمایید. 

 

مشاوره ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳

اگر از جاماندگان ثبت نام در آزمون دکتری ۱۴۰۳ می باشید و نتوانسته اید در هیچ یک از مهلت های در نظر گرفته شده مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید، نگران نباشید و سعی کنید حداکثر در چند روز کاری، درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش ارسال کنید.

با ارسال درخواست از طریق سایت سنجش، امکان اینکه کارشناسان لینکی را در اختیار جاماندگان قرار دهند، بسیار زیاد می باشد. در غیر اینصورت نیز ممکن است سازمان سنجش فکس و یا آدرسی را در اختیار داوطلب قرار دهند تا اینگونه مدارک خود را برای سازمان سنجش فکس و یا پست نماید.

در صورتی برای متقاضیان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری لینکی فعال شود، می توانند همانند دیگر داوطلبان که از طریق سایت سنجش مراحل نام نویسی در آزمون دکتری را تکمیل کرده اند، در بازه زمانی نزدیک به برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و در جلسه آزمون شرکت کنند. اما اگر داوطلبان در دسته دوم باشند و مدارک خود را برای سایت سنجش ارسال کرده باشند، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه نمایند.

چنانچه پس از مطالعه این مطلب همچنان سوال و یا ابهامی برای تان وجود دارد و یا در مراحل ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1403 چه زمانی انجام می شود؟

    ثبت نام با تاخیر دکتری 1403 در زمان اعلام شده به عنوان فرصت مجدد ثبت نام دکترا امکان پذیر است.

  2. آیا مهلت ثبت‌نام آزمون تمدید می شود؟

    بله، احتمالا مطابق رویه سال های گذشته، مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، برای چند روزی تمدید شود.

  3. داوطلبانی از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دکترا 1403 و فرصت مجدد در نظر گرفته شده برای آن نیز جابمانند، به چه روشی می توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند؟

    این دسته از متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش ارسال کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره