کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

آخرین رتبه قبولی عکاسی

کانال تلگرام تحصیلی     

آخرین رتبه لازم برای قبولی عکاسی به علاقه مندان به این رشته کمک می کند تا متوجه شوند برای قبولی در کد رشته محل های مرتبط با این رشته، باید چه رتبه و ترازی را به دست آورند. هر کدام از دانشگاه های سراسری بر اساس جایگاه و رتبه علمی که دارند، برای پذیرش داوطلبان کنکور سراسری و علاقه مندان به انتخاب رشته هنر یک محدوده رتبه‌ای را تعیین می کنند. دسته ای از داوطلبان که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و پس از دریافت کارنامه اولیه خود، قصد انتخاب رشته دارند، می توانند با اطلاع از این محدوده رتبه‌های قبولی، انتخاب رشته اصولی و درست تری داشته باشند. در ادامه این مقاله از سایت دانتل، رتبه لازم برای قبولی رشته عکاسی را ارائه کرده ایم.

رتبه لازم برای قبولی عکاسی کنکور

پس از ثبت نام کنکور و برگزاری آزمون ، آنچه که اهمیت دارد این است که متقاضیان یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه داشته باشند تا متناسب با رتبه‌ای که به دست آورده اند، در یک کد رشته محل از دانشگاه های سراسری پذیرفته شوند. توصیه می شود متقاضیان الویت های خود را به ترتیب از خوش بینانه، نرمال تا بدبینانه در فرم انتخاب رشته درج کنند؛ چراکه این چینش شانس قبولی بالایی به آن ها می دهد.

یکی از ابزارهایی که در اختیار متقاضیان قرار دارد و به واسطه آن می توانند هر یک از انتخاب هایی که در فرم انتخاب رشته درج می کنند در کدام دسته خوش بینانه، نرمال و یا بد بینانه قرار دارد؛ رتبه های قبولی در سال های گذشته است. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور هنر در سایر رشته های گروه تجربی کلیک کنید.

در واقع هر داوطلب می تواند رتبه‌ی خود را با آخرین نفر پذیرفته شده در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش مقایسه کند و سپس متوجه شود آیا شانسی برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر دارد یا خیر. هر چه رتبه‌ی داوطلب به آخرین نفر پذیرفته شده، نزدیک باشد؛ شانس قبولی بیشتری نیز خواهد داشت. ما در این مقاله از سایت دانتل، تعدادی از رتبه های قبولی رشته عکاسی را برای شما ارائه کرده ایم.

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور

رتبه قبولی رشته عکاسی

اگر مایل هستید بدانید با توجه به رتبه‌ای که کسب کرده اید، در کدام دانشگاه ها شانس قبولی دارید یا می خواهید بدانید با چه رتبه‌ای در دانشگاه مورد علاقه تان پذیرفته خواهید، شد در ادامه می توانید از آخرین رتبه لازم برای قبولی عکاسی در دانشگاه های مختلف مطلع گردید.

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه هنر تهران  32
دانشگاه تهران  14
دانشگاه هنر اصفهان 78
دانشگاه سمنان 122

منطقه دو | رتبه قبولی عکاسی

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 6
دانشگاه سمنان 177
دانشگاه هنر 98
دانشگاه هنر 455

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه هنر اصفهان 369
دانشگاه تهران 544
دانشگاه نيشابور 3978
دانشگاه هنر 233
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر

با اینکه هر ساله تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری هنر تغییر می کند و بدیهی است که انتخاب های متفاوتی نیز داشته باشند؛ اما با این حال نیز آخرین رتبه قبولی عکاسی ، راهنمای مناسبی برای یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه می باشد.

اما برای اینکه بتوانید پس از انتخاب رشته به نتایج درستی برسید، لازم است که حتما در این فرآیند از یک مشاور نیز کمک بگیرید تا متناسب با ظرفیت های جدید اعلام شده و یا میزان تغییر تعداد شرکت کنندگان، تخمین درستی از شانس قبولی تان را به شما اعلام کند. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته هنر کلیک کنید.

از سویی دیگر اگر در کنکور سراسری هنر در کنار شرکت در یک زیرگروه آزمایشی دیگر شرکت کرده اید، باید فرم انتخاب رشته را برای دو رشته اصلی و شناور به صورت ترکیبی تکمیل کنید که در چنین شرایطی انتخاب رشته با چالش های بیشتری همراه است. چراکه شما باید بیشتر فکر کنید و از میان کد رشته محل های استخراج شده برای دو کد رشته محل، کد رشته محل های ارجح تر خود را در الویت های بالاتری قرار دهید؛ ضمن اینکه در هر انتخاب نیز فاکتورهایی شامل علاقه، هزینه تحصیل، مسیر رفت آمد، کیفیت دانشگاه و … را نیز در نظر داشته باشید.

در صورتی که برای تکمیل فرم انتخاب رشته و آخرین رتبه لازم برای قبولی عکاسی به کمک یک مشاور تحصیلی نیاز دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید و با مشاوران مجرب تحصیلی در ارتباط باشید و انتخاب رشته هوشمندانه خود را به کمک آن ها تکمیل نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رتبه قبولی رشته عکاسی چه کمکی به داوطلبان می کند؟

داوطلبان می توانند با استفاده از رتبه قبولی متوجه شوند که متناسب با سهمیه خود در کدام دانشگاه ها شانس قبولی دارند.

آخرین رتبه قبولی بر چه اساسی جمع آوری شده است؟

رتبه قبولی بر اساس کارنامه قبولی آخرین نفرات پذیرفته شده جمع آوری شده است.

داوطلبان از چه طریقی می توانند به آخرین رتبه قبولی دسترسی داشته باشند؟

در این مقاله از سایت دانتل آخرین رتبه قبولی را در دانشگاه های مختلف و در سهمیه های ایثارگران و مناطق آورده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره