دکتریانتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری

نتایج مصاحبه آزمون دکتری 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج مصاحبه دکتری 1400 برای تمامی شرکت کنندگان در مرحله مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ در گرو قبولی در مرحله مصاحبه این آزمون می باشد که متقاضیان بایستی در زمان های مقرر که از سوی همین سازمان اعلام گردد، جهت دریافت نتایج مصاحبه دکتری خود اقدام نمایند. داوطلبانی که در این مرحله از سوی یک یا چند دانشگاه دعوت به مصاحبه می شوند، می توانند در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، برای دریافت نتایج مصاحبه خود اقدام کنند.

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری 1400

پس از اینکه دانشگاه های مختلف، اسامی کسانی که در میان دعوت شدگان چند برابر ظرفیت، دعوت به مصاحبه شده بودند و موفق به کسب امتیاز لازم شده اند را به سازمان سنجش اعلام می کند، سازمان سنجش نیز پس از بررسی های نهایی، این اسامی را از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می نماید. 

طبق آخرین گفته سخنگوی سازمان سنجش، نتایج مصاحبه دکتری 1400 در نیمه دوم شهریور ماه 1400 اعلام خواهد شد. متقاضیانی که در تاریخ های اعلام شده، در مصاحبه دانشگاه های انتخابی خود حضور داشته اند و در سوابق آموزشی و پژوهشی آن ها مورد بررسی قرار گرفته است، می توانند در جهت دریافت نتایج خود در این بازه زمانی اقدام کنند.

تا کنون زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نحوه دریافت اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری 1400

شما متقاضیانی عزیزی که در جلسه آزمون دکتری حضور داشته اید و پس از انتخاب رشته نیز به مصاحبه دعوت شده اید، می توانید برای اطلاع از نتیجه عملکرد خود در جلسه مصاحبه مطابق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” کلیک کنید.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” کارنامه نهایی آزمون دکتری سال 1400 ” کلیک نمایید. (این لینک در اواسط شهریور ماه در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد.)

4️⃣ در صفحه جدید، دو روش جستجو به شرح موارد زیر پیش روی شما قرار دارد.

               روش اول: جستجو بر اساس شماره داوطلبی و مشخصات فردی

               روش دوم: جستجو بر اساس شماره پرونده و مشخصات فردی 

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارید، یکی از این دو روش را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و عبارت امنیتی بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنید تا نتایج مصاحبه نمایش داده شود. 

به محض اعلام نتایج نهایی و مصاحبه آزمون دکتری 1400، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره پذیرش دکتری 1400

پس از اینکه نتیجه مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد، اطلاعیه های مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه های مختلف، ضمن انتشار از طریق سایت سازمان نامبرده به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” از طریق سایت دانشگاه های پذیرنده دانشجوی دکتری نیز منتشر می گردد.

پذیرفته شدگان در مصاحبه دانشگاه های سراسری جهت ورود به مقطع دکتری بایستی که جهت اطلاع از زمان ثبت نام، نحوه ثبت نام در دانشگاه محل قبولی و همینطور مدارک لازم جهت نام نویسی، این اطلاعیه ها را به دقت مطالعه کنند.

از طرفی دیگر برخی از دوره های دانشگاه های سراسری به صورت شهریه پرداز هستند که لازم است متقاضیان پیش از ثبت نام ابتدا از شهریه رشته خود در دانشگاه مورد نظر مطلع شوند که معمولا جدول شهریه برای هر ترم تحصیلی نیز در اطلاعیه این دانشگاه ها درج گردیده است.

توجه داشته باشید که اگر جزو اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری هستید، اگر در زمان مقرر جهت ثبت نام در دانشگاه محل قبولی مراجعه نکنید، به منزله انصراف شما خواهد بود.

چنانجه هرگونه سوالی پیرامون اعلام نتایج مصاحبه دکتری دارید، می توانید سوال خود را با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج مصاحبه دکتری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج مصاحبه دکتری چه زمانی از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد؟

نتایج مصاحبه دکتری در نیمه دوم شهریور ماه به صورت یکپارچه برای دانشگاه سراسری و آزاد از=ز طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

نحوه دریافت نتیجه مصاحبه دکتری به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله مراحل و راهنما دریافت نتایج را شرح داده ایم.

آیا متقاضیان آزمون دکتری می توانند پس در مشاهده نتیجه، نسبت به آن اعتراض کنند؟

بله، تمامی متقاضیان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره