کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ مطابق آخرین اطلاعیه های سایت سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ ۴ اسفند ماه سال 1403 می باشد. دسته ای از داوطلبان که مراحل نام نویسی خود را در سایت sanjesh.org تکمیل کرده اند، می‌توانند در مهلت مقرر که از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد، با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، در جلسه کنکور کارشناسی ارشد حضور داشته باشند.  در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403 ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ ۳۰ بهمن منتشر شد.

ورود مستقیم به سایت سنجش

 

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد یک تقویم زمانبدی شده را منتشر می‌کند تا علاقه مندان به نام نویسی و شرکت در این آزمون بتوانند مطابق با این زمانبندی در آزمون ثبت نام کرده و در جلسه حضور داشته باشند.

رشته زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳
رشته های اصلی ۴ اسفند ۱۴۰۲
رشته های شناور ۴ اسفند ۱۴۰۲

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش با عنوان ” تاریخ‌ های ثبت نام و برگزاری آزمون های ورودی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی ” کنکور کارشناسی ارشد برای رشته های امتحانی مختلف در یک روز و در تاریخ ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ می باشد.

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد برای ورود به دوره های روزانه، نوبت دوم و یا شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد بایستی که پس از تکمیل مراحل نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد، در فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری کنکور ارشد در اسفند ماه، میزان آمادگی خود را بالا ببرند.

زمان برگزاری کنکور ارشد

 

محل برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403

سازمان سنجش هر ساله زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ حوزه های امتحانی را منشتر می کند. البته محل برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در کارت ورود به جلسه آن ها درج شده است. در فایل زیر محل همه حوزه های امتحانی سال گذشته قرار دارد که داوطلبان می توانند پیش از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403 آدرس دقیق حوزه امتحانی را مشاهده نمایند. 

محل برگزاری کدرشته 1128 (زبان ژاپنی)، 1287 (مهندسی طراحی محیط زیست)، 1356 (نمایش عروسکی) و 1360 (محموعه موسیقی) در شهر تهران فقط برگزاری خواهد شد داوطلبان باید در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در این شهر و حوزه امتحانی حضور داشته باشند. 

 

تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ | زمان دریافت کارت

یکی از مدارکی که متقاضیان بایستی علاوه بر کارت شناسایی در جلسه آزمون به همراه داشته باشند، کارت ورود به جلسه آزمون می باشد. با توجه به زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، تمامی متقاضیان می توانند از اول اسفند ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه کنکور در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۳ منتشر شد.

تمامی متقاضیان می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. برای این منظور کافی است به سایت سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و سپس بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ ” کلیک نمایند و سپس بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنند.

سازمان سنجش برای ورود داوطلب به سیستم و دریافت کارت ورود به جلسه دو روش جستجو به شرح موارد زیر را در اختیار او قرار می دهد.

  •  روش اول: شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  •  روش دوم: شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد

برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد بایستی یکی از روش های فوق را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و رویت کارت ورود به جلسه، یک برگ پرینت از آن ها تهیه کرده و در زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ همراه خود به جلسه ببرید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه

در صورتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه شدید که برخی از اطلاعات به اشتباه درج شده اند، می‌توانید برخی از آن ها یعنی اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه و کارت ملی، معدل کاردانی و کارشناسی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی و سهمیه را در همان سایت سنجش به صورت اینترنتی اصلاح نمایید. 

اما بخی دیگر از اطلاعات مانند عکس، جنسیت و گروه آزمایشی در سایت قابل ویرایش نیستند و باید آن ها را به صورت حضوری در باجه های رفع نقص سازمان سنجش پیش از زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ ویرایش کنید. 

 

مشاوره زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

اگر از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 1403 هستید، لازم است در رابطه با زمان برگزاری کنکور ارشد 1403 به چند نکته توجه داشته باشید که به شرح زیر هستند.

⛔ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و به صورت مشترک و یکپارچه برگزار می شود و تمامی متقاضیان بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، شرکت کنند.

⛔ بهتر است داوطلبان نیم ساعت قبل از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

⛔ چنانچه در دو کد رشته امتحانی نام نویسی کرده اید، باید در نظر داشته باشید که هر کدام در دو روز مجزا برگزار خواهد شد و شما باید برای هرکدام کارت ورود به جلسه با شماره داوطلبی جداگانه دریافت کنید.

⛔ بدون کارت ورود به جلسه، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ممانعت می‌شود. ضمن همراه داشتن کارت ورود به جلسه، یک کارت شناسایی معتبر شامل کارت ملی و شناسنامه نیز نزد خود داشته باشید.

⛔ اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه، در برخی اطلاعات مغایرتی را مشاهده کردید، حتما باید برای رفع نقص آن‌ها پیش از حضور در آزمون اقدام نمایید. برای اطلاع از باجه رفع نقص کنکور ارشد کلیک کنید.

لازمه شرکت در جلسه آزمون کنکور کارشناسی ارشد، اطلاع از زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ می باشد که در مطلب فوق بدان اشاره کردیم. چنانچه برای حضور در جلسه آزمون و یا دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه سوالی دارید می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

    زمان برگزاری کنکور ارشد در تاریخ ۴ اسفند ماه می باشد.

  2. آیا کنکور کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌گردد؟

    بله، آزمون به صورت یکپارچه برگزار می گردد و متقاضیان بایستی در آزمون مشترک شرکت نمایند.

  3. کارت ورود به جلسه چه زمانی منتشر خواهد شد؟

    زمان انتشار کارت ورود به جلسه در سه روز پیش از زمان برگزاری کنکور ارشد 1403 می‌باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره