کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ چند روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد. کنکور کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی و در 131 کد رشته امتحانی در روز ۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد و داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام این آزمون را از طریق سایت سنجش انجام داده اند، برای حضور در آزمون باید کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403 را از سایت سنجش دریافت نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ ۳۰ بهمن منتشر شد.

ورود مستقیم به سایت سنجش

 

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳

در سال های اخیر آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد. داوطلبان برای پذیرش باید در این آزمون شرکت کنند. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت سنجش، زمان کنکور ارشد در روز ۴ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود. در صورتی که اجرای آزمون مجدد به تعویق نیافتد، داوطلبان می توانند در اول اسفند ماه کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ خود را دریافت نمایند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1403

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود. با توجه به تاریخ برگزاری آزمون پیش بینی می شود این کارت در تاریخ ۱ اسفند ماه منتشر شود. تا کنون زمان دقیق اعلام نشده است؛ به محض اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1403 از ۳۰ بهمن منتشر شد. داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند کارت خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که در مهلت مقرر نام نویسی ثبت نام خود را انجام داده اند، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات درخواستی خود را در کادر های مربوطه وارد کنند و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 خود را دریافت کنند. در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403 اطلاعات مهمی همچون زمان برگزاری و حوزه امتحانی درج شده است. 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 تمام داوطلبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و با توجه به برگزاری همزمان و مشترک آزمون ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیان انتخاب رشته هر دو دانشگاه باید یک کارت دریافت کرده و در یک آزمون مشترک شرکت نمایند. در ادامه مراحل کلی دریافت کارت ورود به جلسه ارشد را شرح داده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

✅انتخاب گزینه کارشناسی ارشد

✅انتخاب گزینه کارت

✅ کلیک بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 1403

✅ بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنید.

✅ اطلاعات درخواستی جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ را وارد کنید.

✅ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد و بررسی و صحت درست بودن اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه ارشد

 

مراحل گام به گام تصویری

1️⃣به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه  کنید. در منوی زیر بر روی کارشناسی کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به سایت و دریافت کارت آزمون بر روی لینک کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

2️⃣از منوی سمت راست سامانه گزینه ” کارت ” را انتخاب نمایید.

کارت ورود به جلسه ارشد

 

3️⃣پس از ورود به صفحه اختصاصی کارشناسی ارشد بر روی لینک فعال شده ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته – (کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 ) ” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

 

4️⃣در مرحله بعدی گزینه ” ورود به سیستم ” را انتخاب نمایید.

 

5️⃣سپس باید با یکی از دو روش پیش رو، کارت ورود به جلسه ارشد خود را دریافت نمایید.

          روش اول: شماره پرونده + کد ملی + سال تولد

          روش دوم: شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

 

6️⃣کارت ورود به جلسه کنکور ارشد خود را دریافت کنید.

کارت ورودبه جلسه کنکور کارشناسی ارشد

 

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری

همانطور که در مراحل گفته شده مشاهده کردید، برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ حتما باید شماره پرونده خود را داشته باشید. اگر به هر دلیلی شماره پرونده خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید، می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال کنید و پس از دریافت شماره پرونده خود، کارت ورود به جلسه را مطابق مراحل فوق، دریافت نمایید. برای راهنمایی کامل در خصوص نحوه دریافت کد رهگیری کنکور ارشد بر روی لینک کلیک نمایید.

 

اطلاعات مندرج بر روی کارت کنکور کارشناسی ارشد 1403 

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ حاوی اطلاعات مهمی از جمله تاریخ و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی، اطلاعات فردی داوطلب، سهمیه، رشته و معدل مقطع کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی و کد و رشته امتحانی متقاصی می باشد. 

حوزه امتحانی که در این کارت درج شده است بر اساس اطلاعاتی است که در داوطلب در زمان ثبت نام و هنگام تکمیل فرم نام نویسی انجام وارد کرده است. داوطلبان می بایست پس از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1403 تمامی اطلاعات مندرج را بررسی کنند. در صورتی که اطلاعات درج شده صحیح نمی باشد باید نسبت به ویرایش آن اقدام کنید که در ادامه نحوه ویرایش را توضیح داده ایم.

در صورتی که داوطلب نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام نکند در هر مرحله از آزمون باشد ثبت نام یا پذیرش وی لغو و امکان محرومیت نیز وجود دارد.

 

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ اطلاعات تحصیلی و مشخصات شناسنامه ای داوطلب درج شده است که باید مطابق با مشخصات واقعی داوطلب باشد. اگر در هر یک از بندهای مندرج در کارت آزمون مغایرتی را مشاهده نمودید، لازم است که پیش از تاریخ برگزاری کنکور ارشد برای اصلاح کارت ورود به جلسه ارشد خود اقدام کنید.

اصلاح برخی اطلاعات اشتباه در کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش امکان پذیر است اما برای رفع بعضی اطلاعات اشتباه مانند عکس، گروه آزمایشی، زبان آزمون باید به باجه های رفع نقص و به صورت حضوری مراجعه کنید.

 

ویرایش کارت کنکور ارشد در سایت سنجش

در صورت مغایرت در بندهای زیر باید حداکثر تا یک روز قبل از آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و از طریق لینک ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد اقدام نمایید.

🔵 نام و نام خانوادگی

🔵 سال تولد

🔵 شماره شناسنامه و کد ملی

🔵 معدل کاردانی

🔵 تاریخ و دانشگاه فارغ التحصیلی کاردانی

🔵 معدل مقطع کارشناسی

🔵 تاریخ و دانشگاه فارغ التحصیلی کارشناسی 

 

باجه های رفع نقص سازمان سنجش

مشکلات زیر نیز فقط به صورت حضوری و با مراجعه به باجه رفع نقص ارشد سازمان سنجش مستقر در مراکز استان ها، قابل حل هستند. برای مراجعه به باجه رفع نقص باید شناسنامه و یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

جابجا بودن عکس داوطلب (جهت رفع مشکلات عکس کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 لازم است 2 قطعه عکس 4*3 به مسئول باجه رفع نقص تحویل دهید.)

🔴 فاقد مهر بودن عکس

🔴 عدم وضوح تصویر 

🔴 بدون عکس بودن کارت 

 

آدرس باجه های رفع نقص کنکور

داوطلبانی که در برخی از اطلاعات آن ها مانند عکس، جنسیت، مهر و… مشکل وجود دارد، نمی‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه اطلاعات را ویرایش کنند. در این شرایط بایستی پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳، به باجه های رفه نقص سازمان سنجش مراجعه نمایید. 

سازمان سنجش هر ساله لیست باجه های رفع نقص را همراه با آدرس آن ها منتشر می‌کند و می‌توانید به نزدیک ترین باجه در محل زندگی خود مراجعه نمایید. در حال حاضر لیست و آدرس باجه های رفع نقص در سال ۱۴۰۳ منتشر نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

موارد دیگر ویرایش کارت آزمون ارشد

⛔ درخواست داوطلبان در خصوص تغییر کد و نام رشته امتحانی و یا تغییر محل برگزاری آزمون پذیرفته نمی شود.

⛔ داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران که سهمیه آن‌ها در کارت ورود به جلسه کنکور ارشد اعمال نشده است، باید از بخش ویرایش اطلاعات سایت سنجش نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳ خود اقدام کنند و در صورت تایید ارگان ذی ربط، سهمیه برای آن‌ها اعمال می شود.

⛔ داوطلبانی که سهمیه ایثارگران آن‌ها مورد تایید ارگان مربوطه نیست، باید پس از ویرایش اطلاعات در سایت سنجش حداکثر تا دو روز بعد از برگزاری آزمون به ارگان ذی ربط مراجعه کرده و مشکل خود را پیگیری کنند.

⛔ دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که در زمان ثبت نام آزمون ارشد معدل واقعی خود را در فرم ثبت نام درج نکرده اند، باید در زمان دریافت کازت وزود به جلسه از بخش ویرایش اطلاعات سایت سنجش، معدل خود را اصلاح کنند.

 

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

در این مطلب راهنمای کاملی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 ارائه شد. همچنین توضیح داده شد که در صورت فراموشی اطلاعات خود چه اقداماتی را باید انجام دهید و اگر کارت شما مشکلی داشت، چگونه برای رفع نقص آن اقدام نمایید. در صورت داشتن مشکل در دریافت کارت آزمون خود و یا نیازمند راهنمایی در هر زمینه کنکور ارشد، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر می شود؟

    داوطلبان در اسفند ماه می توانند کارت ورود به جلسه کنکور ارشد خود را دریافت کنند.

  2. چه اطلاعاتی برای آزمون کارشناسی ارشد نیاز است؟

    شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام، برای دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد نیاز است.

  3. در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نام، آیا امکان دریافت کارت کنکور ارشد وجود دارد؟

    داوطلبان که شماره پرونده و کد پیگیری خود را فراموش کرده‌اند می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. باسلام من ثبت نام ارشد بند 35 رو اشتباه وارد کردم بند 35 درصورت قبولی اعم ازسال 1401 ویا قبل از آن زدم ثبت نام نموده ام در اصل من سالها قبل ارشد دولتی قبول نشدم و ثبت نام نکرده ام راهی هست موقع کارت ورد به جلسه باجه رفع نقض این بند رو ویرایش کنم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره