کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. داوطلبانی که در موعد مقرر در آزمون ثبت نام می کنند، بایستی که در تاریخ اعلام شده از سوی سایت sanjesh.org کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است و از ورود داوطلبانی که این کارت را به همراه ندارند، به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید. 

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ ۳۰ بهمن منتشر شد.

ورود مستقیم به سایت سنجش

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ مشابه سال های گذشته چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد. هنوز اطلاعیه ای در مورد زمان انتشار کارت ورود به جلسه در سال جدید منتشر نشده است. اما با توجه به زمان برگزاری آزمون که در ۴ اسفند است، انتظار می‌رود که در اول اسفند ماه کارت منتشر گردد. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1403 در ۳۰ بهمن ماه می باشد.

تاکنون زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است، اما با توجه به تاریخ برگزاری این آزمون در اسفند ماه، پیش بینی می شود که کارت آزمون چند روز پیش از برگزاری منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

✅ داوطلبان گرامی در مقاله زیر نحوه دریافت این کارت را به صورت راهنما گام به گام تصویری شرح داده ایم. لذا برای مطالعه این راهنما بر روی مقاله زیر کلیک کنید.

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

اطلاعات ثبت نامی در کارت ورود به جلسه بسیار حائز اهمیت هستند و در صورت ثبت اطلاعات اشتباه باید حتما ویرایش شوند تا در شرکت در آزمون و روند قبولی در دانشگاه مشکلی به وجود نیاید. با توجه به اهمیت بسیار زیاد اطلاعات ثبت نامی کنکور ارشد، سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد را در نظر گرفته است. 

ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی به صورت محدود است و داوطلبان امکان ویرایش تمامی اطلاعات را در سایت سنجش ندارند. اطلاعاتی همچون معدل و دانشگاه محل تحصیل از اطلاعات قابل ویرایش به صورت اینترنتی می‌باشند. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

همانطور که گفته شد لازم است داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403 به دقت اطلاعاتی را که بر روی آن درج شده است را بررسی کنند و چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود یافتند، از طریق باجه های رفع نقص کارت آزمون نسبت به رفع آن اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه شامل اطلاعات ثبت نامی، مکان و حوزه برگزاری آزمون می باشد که داوطلبان بایستی آن ها را بررسی کرده و در صورت داشتن نقص اصلاح کنند. برخی از اطلاعات در سایت قابل ویرایش هستند اما برای اصلاح برخی دیگر همچون عکس داوطلب باید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید.

 

مشاوره زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳

متقاضیانی که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳ قصد دارند اطلاعات و نواقص کارت خود را ویرایش کنند، توجه داشته باشند که بیشتر موارد از طریق لینک ویرایش کارت از طریق سایت سازمان سنجش قابل انجام است.

داوطلبان بایستی برای رفع برخی نواقص از جمله  زبان خارجی و معلولیت و … به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند. آدرس باجه های رفع نقص از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

چنانچه پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی و رفع نواقص موجود در آن سوالی دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصلیی دانتل استفاده کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

    زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد احتمالا در اول اسفند ماه باشد.

  2. برای داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی شرکت کرده اند، چند کارت ورود به جلسه منتشر می گردد؟

    برای این دسته از داوطلبان، دو کارت ورود به جلسه با دو شماره داوطلبی متفاوت منتشر می‌گردد.

  3. کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد از سوی کدام سایت منتشر می گردد؟

    کارت آزمون از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjeah.org منتشر می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره