کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

آدرس باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ در یک فایل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه منتشر می شود. داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام می‌کنند، بایستی در تاریخ مشخص شده از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حضور داشته باشند. یکی از مدارکی که برای حضور در جلسه آزمون ضروری می‌باشد، کارت ورود به جلسه است که داوطلبان آن را به همراه داشته باشند. در برخی موارد در اطلاعات مندرج در این کارت ورود به جلسه نواقصی وجود دارد که بایستی از طریق باجه رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد برطرف گردد. در راستای همین توضیحات به ارائه اطلاعاتی پیرامون باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد 1403 می‌پردازیم.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ در تاریخ ۳۰ بهمن منتشر شد.

ورود مستقیم به سایت سنجش

 

باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳

به منظور احراز هویت شرکت کنندگان در جلسه آزمون کنکور کارشناسی ارشد، سازمان سنجش یک کارت ورود به جلسه که شامل اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات شناسنامه ای داوطلب، معدل، رشته امتحانی، زمان و حوزه برگزاری آزمون می باشد را برای تمامی کسانی که مراحل ثبت نام خود را به موفقیت پشت سر گذاشته اند، صادر می کند.

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه بسیار حائز اهمیت است و هرگونه نقص در اطلاعات منجر به ممانعت از حضور داوطلب در آزمون و یا حتی لغو قبولی او خواهد شد. برخی مواقع ممکن است که داوطلب در هنگام ثبت اطلاعات اشتباه کرده و یا اشتباه سیستمی رخ داده باشد و اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد نیاز به اصلاح داشته باشد. 

در زمان انتشار کارت ورود به جلسه سایت سنجش امکان ویرایش برخی از اطلاعات به صورت اینترنتی را فراهم می‌کند اما براب اصلاح برخی دیگر از آن ها داوطلبان باید به باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ مراجعه کنند. آدرس باجه های رفع نقص از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود که در ادامه به توضیح آن نیز خواهیم پرداخت. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

زمان مراجعه به باجه رفع نقص کنکور ارشد 1403

با توجه به اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است در ادامه زمان مراجعه به باجه های رفع نقص در سال گذشته را آورده ایم. انتظار می‌رود که در سال جدید نیز در همین بازه زمانی و با اندکی تفاوت باشد. 

زمان مراجعه به باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳
موارد رفع تاریخ مراجعه
اختلاف در بند معلولیت اوایل اسفند ماه
سایر مندرجات درج شده در کارت تا زمان برگزاری آزمون

چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد لینک دریافت کارت ورود به جلسه ارشد برای تمامی متقاضیان فعال می گردد. با توجه به تاریخ برگزاری آزمون در تاریخ 4 اسفندماه 1403 متقاضیان از چند روز پیش از برگزاری آزمون مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه خود هستند.

توجه داشته باشید که برخی اطلاعات شامل جنسیت و زبان خارجی امتحانی به صورت اینترنتی ویرایش نمی شود و داوطلب حتما بایستی به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد مراجعه کند.

 

نحوه رفع نقص کارت آزمون کارشناسی ارشد 1403

داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود خود، متوجه اشتباهات سیستمی در اطلاعات ثبت نامی خود شدند از دو روش اینترنتی یا مراجعه به باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانند نسبت به رفع نقص کارت ورود جلسه خود اقدام کنند.

1️⃣در زمان فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد، لینک مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز در سایت سنجش آموزش کشور فعال می‌شود و داوطلبان می‌توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت ” sanjesh.org ” نسبت به ویرایش برخی اطلاعات ثبت نامی و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام کنند.

باجه رفع نقص کنکور ارشد

2️⃣در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد مراکزی به عنوان باجه های رفع نقص کنکور ارشد 1403 وجود دارد که داوطلبان می‌توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود به باجه رفع نقص کنکور ارشد مراجعه کنند.

چنانچه داوطلبان نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نکنند، نمی‌توانند در جلسه آزمون کارشناسی ارشد، شرکت کنند.

 

موارد قابل تغییر در باجه رفع نقص ارشد 1403

برطرف کردن تمامی نواقص کارت ورود به جلسه از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه که در سایت سازمان سنجش فعال می شود، امکان پذیر نیست و متقاضیان بایستی برای رفع برخی نواقص به باجه رفع نقص کنکور ارشد در نظر گرفته شده مراجعه کنند. مواردی از کارت ورود به جلسه آزمون که از طریق باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد 1403 بایستی رفع شود، به شرح موارد زیر می باشد.

✅ چنانچه بر روی کارت ورود به جلسه داوطلب عکسی وجود نداشته باشد و یا عکس درج شده با عکس داوطلب مغایرت داشته باشد. 

✅ اگر عکس داوطلب که بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است، فاقد مهر باشد.

✅ جنسیت داوطلب اشتباه درج شده باشد را می توان از طریق باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ ویرایش کرد.

✅ اطلاعات مربوط به نوع معلولیت داوطلب شامل نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی اشتباه درج گردیده باشد.

✅ زبان خارجی ثبت شده در کارت ورود به جلسه با زبان انتخابی داوطلب دارای مغایرت باشد.

✅ سهمیه متقاضی در کارت ورود به جلسه اشتباه وارد شده باشد.

✅ شماره داوطلبی داوطلب ناخوانا و نامشخص باشد.

لازم است اشاره کنیم که فقط برای ویرایش موارد فوق نیاز است به باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳ مراجعه کنید. چنانچه مابقی اطلاعات شامل معدل و … دارای مغایرت بود، می توانید از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش، در زمان دریافت کارت این آزمون اقدام کنید.

هر داوطلب بایستی پس از دریافت کارت ورود به جلسه مندرجات آن را بررسی کند که دقیقا مطابق با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او باشد. چنانچه مغایرتی مشاهده کرد باید به سازمان ثبت احوال شهر خود مراجعه کند.

 

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۳

همزمان با تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سازمان سنجش آدرس باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می کند.

پس از انتشار آدرس باجه رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد 1403 متقاضیان می توانند در تاریخ های اعلام شده از ساعت 8:30 الی 12 و همچنین از ساعت 14 الی 12:30 به باجه‌ی مستقر در استان محل زندگی خود مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

مشاوره جلسه آزمون ارشد ۱۴۰۳

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ بایستی جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود برخی اطلاعات ثبت نامی شان را شامل شماره پرونده و شماره پیگیری ثبت نام را در اختیار داشته باشند.

چنانچه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه خود این اطلاعات را گم کرده و یا فراموش کرده اید، نگران نباشید چراکه امکان بازیابی اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت سازمان سنجش وجود دارد و می توانید درخواست خود را در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنید و یا از طریق باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ اطلاعات را ویرایش نماید.

چنانچه‌ پیرامون ویرایش اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش یا از طریق باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403 سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می توانند به شما کمک کنند و پاسخ سوالاتتان را بدهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آدرس باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس باجه رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

    باجه رفع نقص کنکور ارشد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در این مقاله نیز می توان این مراکز را دریافت کرد.

  2. چه مواردی از طریق باجه رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد قابل ویرایش است؟

    برخی نواقص در کارت ورود به جلسه که در متن مقاله به آن ها اشاره کرده ایم.

  3. زمان مراجعه به باجه رفع نقص کنکور ارشد چه تاریخی است؟

    زمان مراجعه باجه رفع نقص ارشد همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه اعلام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره