کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در دی ماه منتشر می شود و داوطلبان می توانند با بر اساس اطلاعات مندرج در این دفترچه نسبت به تکمیل فرم انتخاب‌رشته خود اقدام نمایند. داوطلبان باید دفترچه انتخاب رشته فرهنگیان را دانلود کرده و آن را به صورت کامل مطالعه نمایند. در دفترچه اطلاعات بسیار مهمی منتشر می شود که عدم اطلاع از آن ها ممکن است مشکلاتی را در فرایند انتخاب رشته داوطلبان به وجود آورد. در این مطلب به بررسی کامل دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های بسیار محبوب در بین دانشجویان است که به صورت اختصاصی به تریبت معلم می پردازد. در سال های گذشته پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری بود. با توجه به تغییرات اعمالی انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در دی ماه ۱۴۰۲ و پیش از برگزاری آزمون انجام خواهد شد. داوطلبان در بازه زمانی با مراجعه به سایت سنجش باید انتخاب‌رشته خود را انجام نمایند.

در سال جاری کنکور اختصاصی تربیت معلم برگزار می شود و داوطلبان رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان باید در این آزمون شرکت کنند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نیز به صورت اختصاصی منتشر می شود و جزییات مربوط به آزمون و نحوه انتخاب‌رشته از این طریق در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

دفترچه انتخاب رشته فرهنگیان برای هر یک از گروه های آزمایشی به صورت جداگانه منتشر می شود. لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته در زمان تعیین شده در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند دفترچه مربوط به گروه آزمایشی خود در کنکور فرهنگیان را دانلود کرده و آن را مطالعه نمایند. 

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته فرهنگیان ۱۴۰۳
(منتشر نشده)

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار دفترچه در سایت سازمان سنجش، لینک دانلود مستقیم آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و می‌توانید آن را به صورت مستقیم دانلود نمایید. 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1403

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان قبل از برگزاری آزمون انجام می شود و داوطلبان باید در دی ماه نسبت به فرایند انتخاب رشته خود اقدام نمایند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1403 نیز در همین بازه زمانی منتشر می شود تا داوطلبان بتوانند از طریق اطلاعات مندرج در آن، فرم انتخاب رشته خود را در سایت سنجش تکمیل نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1403 در اواخر دی ماه ۱۴۰۲ می باشد.

هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه در دی ماه مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مندرجات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1403

داوطلبان کنکور تربیت معلم باید در زمان تعیین شده که در دی ماه می باشد، نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته و اولویت بندی صحیح بسیار حائز اهمیت است و به صورت مستقیم بر فرایند قبولی شما تاثیر خواهد گذاشت. 

در فرم انتخاب‌رشته می توانید حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل را که از دفترچه انتخاب‌رشته دانشگاه فرهنگیان استخراج کرده اید را به ترتیب مورد نظر خود اولویت بندی کرده و ثبت نمایید. با توجه به اینکه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است، نمی توان مندرجات دفترچه را به صورت دقیق توضیح داد. به محض انتشار دفترچه، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

 

رشته های دفترچه انتخاب رشته فرهنگیان

هر ساله داوطلبان بسیار زیادی اقدام به انتخاب رشته های ارائه شده در دانشگاه فرهنگیان می کنند و به تحصیل در این دانشگاه می پردازند. رشته های دانشگاه فرهنگیان هر ساله در دفترچه انتخاب‌رشته منتشر شده و نسبت به سال گذشته بروزرسانی می شود. 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است اما با توجه به دفترچه راهنمای سال های گذشته، به منظور کسب اطلاع شما متقاضیان گرامی، لیست رشته های فرهنگیان سال گذشته را آورده ایم. 

آموزش شیمی آموزش فیزیک آموزش ریاضی
آموزش زیست شناسی آموزش مطالعات اجتماعی  آموزش معارف اسلامی
آموزش جغرافیا  آموزش ادبیات فارسی آموزش تربیت بدنی
آموزش ابتدایی  آموزش زبان عربی آموزش آموزش علوم تجربی
آموزش مشاوره و راهنمایی آموزش کودکان استثنایی آموزش زبان انگلیسی

 

مشاوره دانشگاه فرهنگیان

کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در سال جاری برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده در این آزمون ثبت نام نمایند. توجه داشته باشید که انتخاب رشته فرهنگیان قبل از برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان و در ماه دی خواهد بود. انتخاب رشته در سایت سنجش انجام می شود. فرایند انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل کنکور است و توصیه می شود که برای کسب نتایج بهتر از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه تفاوتی با دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دارد؟

    در سال های گذشته پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری بود و در نتیجه دفترچه مشترکی نیز منتشر می شد. اما در سال جاری کنکور فرهنگیان به صورت اختصاصی برگزاری می شود و دفترچه جداگانه ای نیز برای آن منتشر خواهد شد. 

  2. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان چه زمانی منتشر می شود؟

    دفترچه راهنما همزمان با شروع فرایند انتخاب رشته در ماه دی منتشر خواهد شد. 

  3. چگونه می توان دفترچه دانشگاه فرهنگیان را دانلود کرد؟

    این دفترچه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود اما شما می توانید برای سهلوت بیشتر آن را به صورت مستقیم از این صفحه دانلود نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره