کنکور سراسریانتخاب رشته دانشگاه آزادانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲ چند است؟ شیمی محض یکی از گرایش‌های رشته شیمی است که در زمینه نوآوری و کنترل فراورده‌های شیمی به تحقیق و مطالعه می‌پردازد. علاقه‌مندان به تحصیل در رشته شیمی محض، می‌توانند کدهای مربوط به این رشته را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته قرار دهند. شیمی محض را اکثر دانشگاه‌های روزانه و شهریه پرداز ارائه می‌دهد. بنابراین علاقه‌مندان به رشته شیمی، شانس پذیرش بیشتری برای قبولی دارند. شما می‌توانید برای تخمین شانس قبولی‌تان در این رشته از آخرین رتبه قبولی شیمی محض کنکور 1402 استفاده نمایید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل کو با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 

رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲

آخرین رتبه‌های قبولی شیمی محض برای دانشگاه روزانه با توجه به سهمیه مناطق در سه دسته قرار می‌گیرند. بدین ترتیب داوطلبان می‌بایست مطابق با شهر سکونت خود در دوره سه سال آخر دبیرستان خود، آخرین رتبه‌های قبولی را مورد بررسی قرار دهند. در ادامه آخرین رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه سراسری بر اساس سهمیه منطقه‌های 1، 2 و 3 ارائه شده است. 

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی شیمی محض کنکور 1402 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه شهيدبهشتي -تهران 3176 5345
دانشگاه شهيدبهشتي -تهران 4239 7521
دانشگاه خوارزمي -تهران 5954 11291
دانشگاه خوارزمي -تهران 7193 14252
دانشگاه صنعتي اصفهان 10482 22781

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه خوارزمي -تهران 3461 9823
دانشگاه فردوسي مشهد 8123 22137
دانشگاه بوعلي سينا-همدان 22758 59610
دانشگاه تبريز 13305 35603
دانشگاه شهيدچمران اهواز 19556 51437

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

منطقه سه | رتبه قبولی شیمی محض کنکور 1402

آخرین رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه اصفهان 4472 24327
دانشگاه گيلان -رشت 11893 50600
دانشگاه زنجان 15461 62201

 

رتبه قبولی شیمی محض کنکور دانشگاه آزاد 1402

کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد در هر رشته و گرایشی انکارناپذیر است. با وجود اینکه دانشگاه‌های آزاد شهریه قابل توجهی را از دانشجویان دریافت می‌کنند، اما ویژگی‌های مثبت این دانشگاه موجب شده است که افراد بسیاری علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه‌ها شوند. محدوده رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد در جدول زیر ارائه شده است.

دانشگاه محل قبولی رتبه کشوری رتبه سهمیه
واحد علوم پزشکی تهران 571834 60990

 

مشاوره انتخاب رشته شیمی محض

بالا بردن شانس قبول شدن در رشته شیمی محض در دانشگاه مورد نظر بستگی به عوامل مختلفی دارد. در این مسیر ابتدا لازم است داوطلب با آمادگی در کنکور سراسری شرکت کند و پس از اعلام نتایج یک انتخاب رشته دقیق و حساب شده انجام دهد. یکی از مواردی که در هر دو مرحله می‌تواند کمک قابل توجهی به داوطلب کند، بررسی کارنامه و آخرین رتبه پذیرفته شدگان شیمی محض است.

بررسی کارنامه‌ها و رتبه‌های قبولی شیمی محض هر دانشگاه، مسیر و هدفی که داوطلبان پیش رو دارند را به آنان نشان می‌دهد. بنابراین مطابق با معیارهای کسب شده، داوطلب قادر خواهد بود تا به درستی برنامه ریزی کند و انتخاب رشته‌ای با کیفیت داشته باشد. برای مشاهده راهنما انتخاب رشته ریاضی کلیک کنید.

در کنار مطالعه و بررسی معیارهای قبول شدن شیمی محض، یکی از مفیدترین راهکارهایی که پیش روی داوطلبان است، استفاده از مزایای مشاوره تحصیلی است. کارشناسان و مشاوران تحصیلی با تجربه‌ای که دارند، می‌توانند با ارائه مشاوره قبولی در رشته شیمی محض، کارسازترین راهنمایی‌ها را در اختیار داوطلبان قرار دهند. بدون شک این نوع از مشاوره‌ها داوطلبان را به نتیجه مطلوب و رضایت بخشی که انتظار آن را دارند، نزدیک‌تر خواهد کرد. مشاوره مجموعه دانتل کو می توانند در جهت کسب اطلاع از رتبه قبولی شیمی محض کنکور 1402 و انتخاب رشته صحیح شما را یاری کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه قبولی این رشته چند است؟

    رتبه مورد نیاز برای قبول شدن در رشته شیمی محض با توجه به هر دانشگاه و همچنین مطابق با سهمیه مناطق متفاوت است. در متن مقاله آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان شیمی محض دانشگاه‌های مختلف ارائه شده است.

  2. اطلاع از آخرین رتبه قبولی شیمی محض کنکور ۱۴۰۲ چه مزایایی برای داوطلب دارد؟

    آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته شیمی محض می‌تواند کاربردهای مختلفی برای داوطلب داشته باشد. داوطلب مطابق با این رتبه‌ها می‌تواند شانس قبول شدن خود را تخمین بزند و انتخاب رشته‌ای اصولی و با کیفیت انجام دهد.

  3. آیا امکان تحصیل در رشته شیمی محض دانشگاه آزاد وجود دارد؟

    داوطلبانی که رتبه لازم را کسب کنند، می‌توانند کد رشته‌های شیمی محض دانشگاه آزاد را انتخاب کرده و در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. دانشگاه آزاد پس از دانشگاه‌های دولتی دارای متقاضیان متعددی برای رشته شیمی محض است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره