سایر موضوعاتآزمون های زبان

زمان ثبت نام آزمون MHLE 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون MHLE 1402 برای دسته ای از متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت، حائز اهمیت می باشد. این زمان از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود و مجری آن وزارت بهداشت می باشد. به منظور رفاه حال متقاضیان، آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE چندین بار در یک سال برگزار می گردد که هر داوطلب می تواند متناسب با شرایط و سطح آمادگی خود در یکی از این تاریخ ها نسبت به ثبت نام اقدام نماید، در ادامه این مطلب تقویم زمان ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت را که نشان دهنده زمان ثبت نام آزمون MHLE سال ۱۴۰۲ می باشد را ارائه کرده ایم.

 

زمان ثبت نام آزمون MHLE 1402

آزمون MHLE هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود و داوطلبان این امکان را دارند که تا زمان قبولی در این آزمون هربار اقدام به ثبت نام نمایند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. هر زمانی که داوطلب آمادگی کافی برای آزمون را داشته باشد، می‌تواند نسبت به ثبت نام اقدام کند. داوطلبان موظف هستند در بازه های زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام خود را انجام دهند، چراکه خارج از این بازه امکان ثبت نام وجود ندارد و بایستی منتظر زمان ثبت نام MHLE بعدی باشند.

در حال حاضر تاریخ دقیق زمان برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش پزشکی منتشر نشده است. به محض انتشار این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ آزمون در اینجا قرار می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع هرچه سریع‌تر از زمان ثبت نام آزمون MHLE در کانال تلگرامی دانتل عضو شوید.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MHLE وزارت بهداشت، بسیار شبیه آزمون تافل می باشد و متقاضیان می توانند پس از کسب نمره قبولی به مدت دو سال که این مدرک اعتبار دارد، از آن استفاده کنند.

 

راهنمای ثبت نام آزمون

برای نام نویسی باید در زمان ثبت نام آزمون MHLE 1402 وارد سایت sanjeshp.ir شوید و مدارک خود را بارگزاری کرده و هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کنید. به منظور سهولت کار شما متقاضیان گرامی در این بخش به توضیح راهنمای ثبت نام آزمون MHLE  می‌پردازیم.

✅ وارد سایت سنجش پزشکی شوید.

✅ از منوی سمت راست گزینه MHLE را انتخاب کنید.

✅ روی لینک Send Documents & Register کلیک نمایید.

✅ لینک ” پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام ” را انتخاب کرده و مبلغ 1.458.500 ریال را برای ادامه روند ثبت نام پرداخت کنید.

✅ به صفحه اول برگردید و در قسمت ثبت نام مدارک خود را بارگزاری کنید.

✅ روی گزینه Registration کلیک کرده و فرم ثبت نام را دریافت نمایید.

✅ با استفاده از حروف انگلیسی فرم را پر کرده و Registration code را دریافت کنید. عدم دریافت این کد نشان می‌دهد که ثبت نام به صورت ناقص انجام شده است و باید مجددا مراحل ثبت نام را انجام دهید.

 

زمان اعلام نتایج آزمون MHLE

پس از زمان ثبت نام آزمون MHLE و برگزاری آزمون نتایج پس از یک هفته تا ۱۰ روز منتشر می‌گردد و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir نتایج آزمون را دریافت نمایند. مراحل مشاهده کارنامه آزمون MHLE به شرح زیر است.

🔴 آدرس sanjeshp.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت اصلی سنجش پزشکی شوید.

🔴 از  طریق منوی سمت راست گزینه MHLE را انتخاب نمایید.

🔴 بر روی گزینه دریافت و تایید کارنامه کلیک کنید.

🔴 روی گزینه show exam result کلیک کرده و نتیجه آزمون را دریافت نمایید.

 

 

نکات زمان ثبت نام آزمون ام اچ ال ای

وزارت بهداشت در زمان های مختلفی از سال، آزمون MHLE را برای متقاضیان برگزار می کند، داوطلبان بایستی با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون MHLE 1402 مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند و تا زمان برگزاری آزمون سطح آمادگی خود را بالا ببرند تا موفق به کسب نتیجه قبولی گردند. پیرامون آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MHLE به چند نکته توجه داشته باشید.

1️⃣ در زمان ثبت نام، شما بایستی که فرم ثبت نام آزمون MHLE را به زبان انگلیسی تکمیل کنید.

2️⃣ تاریخ های در نظر گرفته شده، جهت اتمام مهلت ثبت‌نام قطعی نیست، چراکه از شروع زمان ثبت نام آزمون MHLE تا زمانی فرصت دارید که ظرفیت ها به پایان نرسیده باشد. حوزه‌های امتحانی مختلف ظرفیت مشخصی دارند و ممکن است ظرفیت ثبت نام خیلی زود تکمیل شود. در این صورت زمان ثبت نام MHLE زودتر از تاریخ مشخص شده پایان می‌یابد. بنابراین بهتر است ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهید.

3️⃣ تمامی مراحل آزمون MHLE شامل ثبت نام، انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج  در ساعت 12:00 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می شود و آزمون نیز در ساعت 8:30 در تاریخی که در آن ثبت نام کرده اید، برگزار می شود.

4️⃣ در روز برگزاری آزمون، بایستی کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشید. به نشانی حوزه امتحان که روی کارت ورود به جلسه نوشته شده است توجه کنید.

5️⃣ آزمون‌های دیگری نیز همچون آیلتس وجود دارند که مورد قبول سازمان سنجش پزشکی هستند و دانشجویان می‌توانند برای آزمون جامع دکتری و یا مصاحبه از آن مدارک استفاده نمایند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون MHLE ۱۴۰۲

آزمون MHLE تحت نظر وزارت بهداشت برگزار می‌شود و بر روی محتوای علوم پزشکی تمرکز دارد. دانشجویان مقطع دکتری می‌توانند در این آزمون شرکت کرده و برای آزمون جامع دکتری و مصاحبه از امتیاز آن بهره‌مند شوند. زمان ثبت نام آزمون MHLE از سوی سازمان سنجش پزشکی مشخص می‌شود و داوطلبان باید در این تاریخ هرچه سریع تر برای ثبت نام اقدام نمایند تا با تمکیل ظرفیت مواجه نشوند.

در صورتی که هرگونه ابهام و یا سوالی در رابطه با زمان ثبت نام MHLE برای‌تان وجود دارد و یا برای آمادگی آزمون با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون MHLE سال 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام آزمون MHLE 1402 چه تاریخی است؟

تاریخ ثبت نام آزمون از سوی سازمان سنجش پزشکی منتشر می‌شود. تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای در زمینه زمان ثبت نام MHLE منتشر نشده است و به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی می‌شود.

آیا می‌توان پس از ثبت نام آزمون حوزه امتحانی را تغییر داد؟

بله تا اتمام مهلت ثبت انم به شرط دارا بودن ظرفیت داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کرده و حوزه امتحانی را تغییر دهند.

آزمون MHLE چه زمانی برگزار می‌شود؟

این آزمون چند بار در سال برگزار می‌شود که جدول زمانبندی آن از سوی سازمان سنجش پزشکی منتشر شده است و می‌توانید در همین صفحه آن را مشاهده نمایید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره