سایر موضوعاتآزمون های زبان

زمان اعلام نتایج آزمون MHLE ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج آزمون MHLE در سال ۱۴۰۰ برای نوبت های مختلف این آزمون متفاوت می باشد و در بازه های زمانی جداگانه ای اعلام می گردد. . متقاضیان شرکت کننده در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی بایستی در بخش های مختلف این آزمون شامل ساختار و واژگان، شنیداری و درک مطلب موفق به کسب نمره 60 شوند تا جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند. پس از گذشته یک بازه زمانی یک هفته تا ده روزه از برگزاری آزمون MHLE متقاضیان جهت اطلاع از عملکرد خود در جلسه آزمون می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند و نتایج خود را دریافت نمایند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از زمان اعلام نتایج آزمون MHLE در سال 1400 ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون MHLE سال ۱۴۰۰

پس از یک هفته تا ده روز از برگزاری آزمون، مرکز سنجش آموزش پزشکی نتایج را منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. تمامی شرکت کنندگان در آزمون زبان  انگلیسی یک دوره می توانند با مراجعه به این سایت از نتایج خود مطلع شوند. 

مرکز سنجش آموزش پزشکی در ابتدای شروع هر سال، زمان ثبت نام، زمان برگزاری و همینطور زمان اعلام نتایج را اعلام می کند، طبق اطلاعیه های سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در 6 دوره ای که در سال 1400 برگزار می گردد، به شرح جدول زیر می باشد.

دوره برگزاری آزمون توزیع کارنامه
61 19 فروردین ماه 1400 (به تعویق افتاد) 29 فروردین ماه 1400
62 20 خرداد ماه 1400 (لغو و به تاریخ دیگر موکول شد) تاریخ جدید اعلام نشده است
63 14 مرداد ماه 1400 24 مردادماه 1400
64 22 مهر ماه 1400 2 آبان ماه 1400
65 11 آذر ماه 1400 21 آذر ماه 1400
66 14 بهمن ماه 1400 24 بهمن ماه 1400
 
 

نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون MHLE سال ۱۴۰۰

اگر جزو متقاضیانی هستید که پس از برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، به دنبال دریافت نتایج خود می باشید،  کافی است طبق مراحل زیر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج خود را دریافت کنید و از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع گردید.

 

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس الکترونیکی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه ” زبان ” و سپس بر روی گزینه “MHLE” کلیک نمایید.

آزمون زبان mhle

3️⃣ در این مرحله لازم است برای دریافت نتایج بر روی لینک ” ورود به سامانه ثبت نام و نتایج آزمون MHLE ” کلیک کنید.

ورود به سامانه ثبت نام mhle

4️⃣ بر روی گزینه ” Show Exam Results ” کلیک کنید و سپس در کادر پایین صفحه ” کد ثبت نام (Insert Registration Code)

” خود را وارد نمایید تا کارنامه آزمون زبان MHLE نمایش داده شود.

اعلام نتایج آزمون mhle

 

نکته ای که پیرامون کارنامه آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی وجود دارد، این می باشد که در بالای کارنامه شرکت کنندگان در آزمون MHLE یک کد با نام “ Certification Code Validity ” وجود دارد. هدف از درج این کد این است که اگر قصد ارائه گواهی آزمون خود را به دانشگاه و یا موسسه ای داشتید، از طریق این کد می توانند از صحت کارنامه آزمون زبان انگلیسی MHLE مطلع شوند.

 

مشاوره زمان اعلام نتایج آزمون MHLE ۱۴۰۰

چنانچه داوطلبان در زمان اعلام نتایج موفق به کسب نتیجه قبولی شده باشند، با توجه به اینکه مدرک آن ها تا دو سال دارای اعتبار می باشد، می توانتد از آن جهت ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استفاده کنند.

یکی دیگر از مزیت های آزمون زبان انگلیسی MHLE این است که شرکت در آن بدون محدودیت می باشد. اگر در یکی از دوره های این آزمون نام نویسی کرده اید و در زمان اعلام نتایج موفق به کسب نتیجه قبولی نشده اید، می توانید با در نظرگرفتن تجربه ای که از این دوره کسب کرده اید، خود را جهت شرکت در آزمون بعد آماده کنید.

همینطور لازم است اشاره کنیم که علا ه بر آزمون MHLE، آزمون های زبان تاقل و همینطور آزمون MSRT که توسط وزارت علوم برگزار می گردد نیز مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. برای دریافت منابع آزمون MHLE و همینطور راهنمایی های بیشتر پیرامون شرکت در این آزمون وزارت بهداشت می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون MHLE در سال ۱۴۰۰  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان اعلام نتایج آزمون MHLE سال 1400 چه تاریخی می باشد؟

این آزمون در 6 نوبت در سال برگزار می شود و تاریخ نتایج در جدول ارائه کرده ایم

نتایج آزمون MHLE از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان می تواننند کارنامه خود را از طریق سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir دریافت کنند.

نحوه دریافت نتیجه آزمون MHLE به چه صورت است؟

در متن مقاله به شرح کامل و راهما دریافت نتیجه آزمون پرداخته ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره