مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که دانش آموزان تیزهوشان و والدین آن ها باید نسبت به آن اطلاع کامل داشته باشند. آزمون تیزهوشان یک آزمون نسبتا سخت است که وضعیت هوش، استعداد و خلاقیت دانش آموزان را مورد سنجش قرار می دهد. دانش آموزان برای تقویت مهارت های خود و کسب آمادگی برای شرکت در آزمون باید به مطالعه منابع صحیح بپردازند. در این مطلب به بررسی کامل منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند، باید در امتحان تیزهوشان شرکت نمایند. امکان ورود به مدارس تیزهوشان بدون شرکت در آزمون و قبولی در آن امکان پذیر نمی باشد. آزمون تیزهوشان به بررسی هوش دانش آموزان می پردازد و کاری به دانش علمی آن ها ندارد. به همین دلیل دانش آموزان برای آمادگی آزمون نیازی به مطالعه کتاب های درسی ندارند و باید به دنبال منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باشند تا مهارت خود در پاسخ دادن به سوالات هوش و استعداد را تقویت نمایند.

کتاب هایی که در زمینه آزمون تیزهوشان و سوالات هوش و استعداد طراحی شده در بازار هستند بسیار گسترده می باشند و نمی توان منبع دقیق و مشخصی برای این آزمون مشخص کرد. اما با این حالطبق تجربه برخی از کتاب ها در آمادگی آزمون تاثیرگذار تر هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

لیست منابع تیزهوشان ششم به هفتم 403 1 – 1404

منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توضیحات
هوش فرازمینی ET انتشارات گامی تا فرزانگان مباحث و نمونه سوالات هوش بسیار گستردهآزمون سال های گذشته پاسخنامه تشریحی و تحلیل آزمون سال های قبل
کتاب هوش کمپلکس پنجم و ششم انتشارات مهر و ماه درسنامه و سوالات طبقه بندی شدهآزمون های مبحثی با پاسخنامه تشریحی
هوش و خلاقیت ریاضی ششم انتشارات مبتکران سوالات گسترده پاسخنامه دقیق و تشریحی
کتاب هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی ششم تا نهم انتشارات کاهه درسنامه کوتاه و مفید با نکات طلاییسوالات طبقه بندی شده پاسخنامه تشریحی
کتاب 33 آزمون دقت و تمرکز انتشارات پویش  آزمون های شبیه سازی شدهسوالات تالیفی متعدداین کتاب به آمادگی برای دفترچه دوم آزمون کمک می کند.
کتاب 20 آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم انتشارات مرشد مبتکران  آزمون های شبیه سازی شده در زمینه استعداد تحلیلی، هوش ادبی و سرعت و دقت پاسخنامه تشریحی
سنجش iQ هوش و استعداد ششم گاج سوالات در زمینه هوش زبانی، استعداد غیر کلامی و استعداد تحلیلی درسنامه کوتاه و مختصر سوالات آزمون های سال گذشته و پاسخنامه تشریحی
کتاب هوش جامع نیترو پویش اندیشه خوارزمی درسنامه آموزشی سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی نمونه سوالات سال های گذشته
کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم دبستان انتشارات مرشد مبتکران درسنامه در متن پاسخنامه سوالات تستی متعدد با پاسخنامه تشریحی سوالات سال های گذشته
هوش مالتیپل ششم به هفتم خیلی سبز

درسنامه خلاصه شده تست های طبقه بندی شدهسوالات سال های گذشته با پاسخنامه و تحلیل سوالات

این کتاب برای دانش آموزان با پایه قوی مناسب می باشد.

آموزش هوش استعداد غیرکلامی 9 × 9 انتشارات مهروماه درسنامه آموزشی در زمینه سوالات هوش غیرکلامی

 

سوالات آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

تا قبل از سال ۹۷-۹۸ آزمون تیزهوشان بیشتر به سوالات علمی از کتاب های ریاضی، علوم و فارسی می پرداخت اما از این سال به بعد روند طراحی سوالات و منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تغییر کرد و بیشتر به سنجش هوش و استعداد و خلاقیت دانش آموزان توجه می شود. شکل های هندسی، عبارات کلامی، استعدادهای تحلیلی، تصویری و فضایی و روابط ریاضی و درک منطقی از مباحث مهم در آزمون تیزهوشان می باشند.

دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان و تحصیل در این مدارس باید به مطالعه منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و حل تست های سال های گذشته بپردازند و از این طریق مهارت خود در پاسخدهی به این سوالات را تقویت نمایند. توجه داشته باشید که آزمون تیزهوشان نمره منفی دارد و هر سه پاسخ غلط یک پاسخ درست را از بین خواهد برد.

 

راه های موفقیت در آزمون تیزهوشان

در بالا گفته شد که آزمون تیزهوشان یک آزمون هوش و استعداد است و دانش آموزان نیازی به مطالعه کتاب ها و مطالب درسی ندارند. برای قبولی در این آزمون دانش آموزان باید از بهره هوشی بالایی برخوردار بوده و در عین حال توانایی پاسخ دادن به سوالات این زمینه را نیز داشته باشند. موفقیت در این آزمون تنها در صورتی امکان پذیر است که دانش آموزان باهوش و تیزهوش با تمرین و کوشش بسیار زیاد به مطالعه منابع تیزهوشان ششم به هفتم حل تمرین های مربوطه و تست زنی بپردازند. برخی از نکات مهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان به شرح زیر می باشد.

✅ یک برنامه مشخص داشته و بر اساس آن به مطالعه به صورت پیوسته بپردازید.

✅ با کسب اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 403 1 – 1404 آن ها را تهیه کرده و به مطالعه بپردازید.

✅ سوالات پرتکرار در طی سال ها را پیدا کرده و به مطالعه بیشتر آن ها بپردازید.

✅ تمامی سوالات را مطالعه کرده و حل کنید.

✅ این را به یاد داشته باشید که تست های تحلیلی روش حل سریع دارند و هر دانش آموز باید آن روش را برای خود بیابد. اینگونه در زمان آزمون مدت کمتری را صرف حل سوال خواهید کرد.

✅ در مسیر آمادگی برای آزمون تیزهوشان حتما از منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در آزمون تیزهوشان سوالات از مباحث هوش و استعداد و خلاقیت طراحی می شوند و کتاب های درسی منبع آزمون نیستند. دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیز‌هوشان باید از بهترین منابع اطلاع داشته و به مطالعه آن ها بپردازند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تان وجود  دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 403 1 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم صحبت شده است.

  2. برای آزمون تیزهوشان کدام کتاب های درسی باید مطالعه شود؟

    آزمون تیزهوشان به بررسی هوش و استعداد می پردازد و نیازی به مطالعه هیچ کتاب درسی نیست.

  3. آیا آزمون تیزهوشان نمره منفی دارد؟

    بله در صورت پاسخ دهی بر هر سه سوال اشتباه، یک پاسخ مثبت از بین خواهد رفت.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره