مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای دانش آموزان متاخر بسیار حائز اهمیت است و باید از آن اطلاع دقیق داشته باشند. دانش آموزانی که در زمان تمدیدمهلت نیز موفق به ثبت سفارش کتاب های درسی خود نشوند، باید به صورت آزاد و با پرداخت هزینه بیشتر کتاب های خود را دریافت کنند. در این مطلب به بررسی کامل تمدید مهلت سفاش کتاب درسی 1402 – 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمانبندی ثبت‌نام در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مشخص شده است و دانش آموزان می توانند با توجه به پایه تحصیلی خود از ۲۸ فروردین تا ۹ شهریور برای ثبت نام اقدام نمایند. مراجعه به سایت در زمانی غیر از زمان تعیین شده با شکست در ورود به سامانه مواجه خواهد شد. در زمان تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1403 نیز داوطلبان امکان ثبت سفارش را خواهند داشت. جدول زمانبندی ثبت نام کتاب های درسی در سال جاری به شرح زیر می باشد. 

فعالیت مقطع تحصیلی زمان ثبت نام
ثبت سفارش گروهی و انفرادی  آمادگی2 (استثنائی) ، اول2 (استثنائی)، اول3 (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم 1403/1/28 تا 1403/3/31
آمادگی1 (استثنائی)،اول1 (استثنائی)، اول مقدماتی (استثنائی)، پایه اول ابتدایی 1403/4/10 تا 1403/6/9
پایه هفتم و نهم 1403/4/10 تا 1403/6/9
ویرایش سفارش همه مقاطع تحصیلی 1403/4/24 تا 1403/6/31
توزیع منطقه به مدرسه همه مقاطع تحصیلی 1403/6/10 تا1403/6/31
توزیع مدرسه به دانش‌آموز همه مقاطع تحصیلی 1403/6/24 تا 1403/7/1

 

تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

در سال های اخیر ثبت نام کتاب های درسی به صورت اینترنتی در آمده است تا دانش اموزان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه و زمان بسیار زیاد، به راحتی کتاب های درسی خود را ثبت نام کرده و در زمان مقرر نیز از مدرسه تحویل بگیرند. 

برای ثبت نام کتاب های درسی در سامانه www.irtextbook.ir، دانش آموزان هر مقطع تحصیلی باید در زمان تعیین شده اقدام نمایند. پس از پایان مهلت سفارش کتاب درسی 1403 – 1404 تعیین شده، دیگر امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت و داوطلبان برای ثبت نام کتاب باید به صورت آزاد اقدام کنند. 

تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی

 

با توجه به اهمیت زمان در نام نویسی کتاب های درسی، آموزش و پرورش زمانی را به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در نظر گرفته است و دانش آموزان متاخر می توانند در این زمان نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند. هنوز زمان دقیق تمدید ثبت‌نام مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ? کانال اخبار تحصیلی ? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره مهلت سفارش کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی خود باید در زمان تعیین شده به سایت ثبت نام کتاب درسی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ثبت نام، سفارش خود را ثبت نمایند. دانش آموزان متاخر می توانند طبق اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش در زمان تمدید مهلت سفارش کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نسبت به نام نویسی اقدام کنند. در غیر این صورت ثبت سفارش کتب درسی باید به صورت آزاد انجام شود. برای اطلاع از زمان توزیع کتاب درسی کلیک کنید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب درسی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی 1403 – 1403 چه زمانی است؟

    هنوز تاریخ دقیق تمدید مهلت مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  2. زمان ثبت نام کتب درسی چه تاریخی است؟

    ثبت نام کتاب های درسی از اواخر فروردین شروع شده و تا اوایل اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

  3. برای ثبت نام کتاب درسی چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سامانه www.irtextbook.ir مراجعه نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره