کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. داوطلبانی که‌ در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری، کد رشته محل های مربوط به رشته هایی که دارای پذیرش نیمه متمرکز می باشند را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده، جهت دریافت نتایج کنکور خود اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از زمان انتشار و نحوه مشاهده اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 1402 ارائه کرده‌ایم.

 

زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش مشخص نشده است. اما این مرحله وابسته به زمان برگزاری کنکور سراسری و مهلت انتخاب رشته می باشد. پیش بینی می شود نتایح اولیه و زمان دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص، در شهریور ماه باشد.

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است.

 در پیرو اعلام نتیجه اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲، سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری این مصاحبه و گزینش را نیز اطلاع رسانی می کند. داوطلبانی که طبق نتایج منتشر شده جزو اسامی دعوت شدگان به مرحله مصاحبه هستند، می توانند اقدامات لازم را جهت شرکت در این مرحله انجام دهند.

 

زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور ۱۴۰۲

دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری که پس از اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1402 به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه شده اند و پس از اطلاع از شرایط شرکت در مصاحبه حضور داشته اند، می توانند برای اطلاع از نتیجه نهایی که در گرو نتیجه و امتیاز بدست آمده در مرحله مصاحبه است مطلع شوند.

نتیجه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری به صورت همزمان با نتیجه نهایی انتخاب رشته در دانشگاه‌های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. 

تاکنون سازمان سنجش پیرامون نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. پیش بینی می شود این نتایج در دهه اول شهریور ماه اعلام شود.

به محض دریافت اخبار جدید پیرامون زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور و نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲ در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه مشاهده نتایج رشته های شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲ چه در مرحله اعلام نتایج اولیه و چه در مرحله اعلام نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود که نحوه مشاهده نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور 1402 آن را در ادامه توضیح داده ایم. چنانچه کد رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری را در الویت های خود در فرم انتخاب رشته درج کرده اید، می توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید و نتایج خود را دریافت کنید.

 

راهنما تصویری

1️⃣به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

نتایج رشته های دارای شرایط خاص

2️⃣ جهت مشاهده نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور ۱۴۰۲ بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

نتایج رشته های دارای شرایط خاص

3️⃣از سمت را صفحه بر روی گزینه اعلام نتایج کلیک کنید.

نتایج رشته های دارای شرایط خاص

4️⃣در این مرحله دریافت نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور بر روی لینک فعال ” اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ” کلیک نمایید.

نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور

5️⃣در صفحه پیش رو دو روش جستجو برای دریافت نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به شرح موارد زیر پیش روی شما قرار دارد. 

                روش اول: شماره پرونده و شماره شناسنامه

                روش دوم: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

6️⃣از طریق تکمیل اطلاعات یکی از روش های فوق، می توانید نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور ۱۴۰۲ را دریافت نمایید. چنانچه جزو اسامی دعوت شدگان به  مرحله مصاحبه می باشید، می توانید از طریق سایت سازمان سنجش از زمان، شرایط و محل برگزاری مطلع شوید.

نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری

دعوت شدن به مصاحبه به معنای قبولی شما نمی‌باشد و بایستی که در مصاحبه و معاینات پزشکی نیز موفق به کسب نتیجه قبولی شوید.

 

مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲

داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته، کد رشته محل های دارای شرایط خاص را انتخاب کرده‌اند، به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت خواهند شد. جلسه مصاحبه در زمان و مکان تعیین شده انجام می‌شود و عدم حضور در جلسه نیز به معنای انصراف از گزینش می‌باشد. 

داوطلبان باید در زمان تعیین شده به محل برگزاری جلسه مصاحبه خود مراجعه کرده و به سوالات کارشناسان پاسخ دهند. در حال حاضر زمان و مکان مصاحبه و نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1402 منتشر نشده است. داوطلبان می‌توانند پس از انتشار پذیرفته شدگان به مصاحبه به سایت سنجش مراجعه کرده و در مورد زمان و مکان آن مطلع شوند. 

از پرمتقاضی ترین دانشگاه های دارای شرایط خاص می‌توان به دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که هر ساله داوطلبان بسیار زیادی برای مصاحبه این دانشگاه اقدام می‌کنند. داوطلبان می‌توانند برای کسب آمادگی لازم با مشاوران تحصیلی مشورت نمایند. برای اطلاع از چگونگی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

 

نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲

نحوه مشاهده نهایی نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1402 نیز مطابق نتیجه اولیه می باشد، با این تفاوت که بایستی پس از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب گزینه سراسری، بر روی لینک ” اعلام نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ ” کلیک کنید و سپس از طریق یکی از روش های جست و جو از نتیجه نهایی مطلع گردید.

در این مرحله اسامی پذیرفته شدگان نهایی که موفق به کسب امتیاز لازم در مرحله مصاحبه شده اند، اعلام می شود. چنانچه نتیجه نهایی انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ۱۴۰۲ اعلام گردد، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

دانشگاه های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲

در میان دانشگاه های سراسری کشور دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه شاهد، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، دانشگاه غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا (ع) – مشهد از جمله دانشگاه هایی هستند که در تمامی رشته ها، دارای پذیرش نیمه متمرکز می باشند.

رشته های دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبایی، و کلیه رشته های دانشگاه فرهنگیان در پردیس های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه و همینطور کاردانی فوریت های پزشکی رشته هایی هستند که در دانشگاه های ارائه دهنده، به صورت نیمه متمرکز ارائه می شوند.

 

مشاوره در زمینه رشته های شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲

همانطور که می دانید پس از آزمون کتبی شما عزیزان بایستی موفق به کسب امتیاز لازم در مرحله مصاحبه دانشگاه هایی که پذیرش نیمه متمرکز نیز دارند، شوید. برای موفقیت در مرحله مصاحبه لازم است که شما عزیزان آمادگی خود را جهت شرکت در این مرحله بالا ببرید. 

در صورت داشتن هرگونه ابهام و یا سوال در زمینه نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. برای اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه هایی که ارائه دهنده رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲ می‌باشند، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج رشته های دارای شرایط خاص آزمون سراسری ۱۴۰۲ در چند مرحله منتشر می شود؟

    نتایج در دو مرحله نتیجه اولیه و نهایی منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

  2. زمان اعلام نتیجه اولیه رشته‌های خاص کنکور سراسری چه تاریخی می باشد؟

    نتایج رشته های دارای شرایط خاص معمولا در مرداد ماه منتشر می شود. در متن مقاله به زمان دقیق اعلام نتیجه اشاره شده است.

  3. متقاضیان جهت دریافت نتیجه رشته‌های دارای شراط خاص آزمون سراسری بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

    اعلام نتایح از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره