کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 | دانلود و زمان انتخاب رشته

کانال تلگرام تحصیلی     

داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب رشته خود قرار داده اند و یا مایل به ورود به دانشگاه فرهنگیان بوده اند اما در زمان اعلام نتایج نهایی با عدم قبولی مواجه شده اند می‌توانند برای امتحان مجدد شانس خود در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و لازمه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیز اطلاع از کدرشته محل های ارائه شده می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب به موضوع دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری، ممکن است ظرفیت برخی رشته ها در دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم تکمیل نشده باشد. این دانشگاه ها از طریق سایت سنجش آموزش کشور، لیست رشته هایی که هنوز ظرفیت خالی دارند را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند تا ضمن ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان، صندلی‌های خالی این دانشگاه ها را نیز پر کنند.

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را دارند بایستی در وهله اول برای اطلاع از کدرشته محل های ارائه شده در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنند و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان​ را دریافت و به دقت مطالعه کنند.

بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

دانشگاه فرهنگیان | بومی گزینی

داوطلبان باید در نظر داشته باشند که دانشگاه فرهنگیان از دسته دانشگاه هایی با شرایط خاص می‌باشد که پذیرش آن به صورت بومی گزینی است. بنابراین متقاضیان باید بعد از دریافت دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که حاوی لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان است،  این رشته محل ها را به دقت بررسی و با توجه به شرایط بومی گزینی، کدرشته محل های مورد نظر خود را استخراج و اگر طبق روال سال گذشته باشد فرم مربوط به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را حداکثر در بیست کدرشته محل مربوط به دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر نشده است اما به محض انتشار دفترچه این مطلب بروز رسانی شده و لینک دریافت دفترچه  قرار در سایت دانتل قرار داده می شود.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99

داوطلبان در حال حاضر در مرحله انتخاب رشته دانشگاه‌های سراسری هستند و پس از اتمام مرحله انتخاب رشته طبق روال هرسال، سازمان سنجش پس از گذشت بازه زمانی یک ماهه نتایج نهایی را منتشر می‌کند.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99، پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه های سراسری منتشر می‌شود. تا کنون سازمان سنجش اطلاعیه ای در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان منتشر نکرده است اما گروه مشاوران تحصیلی دانتل به محض دریافت اخبار جدید مبنی بر زمان انتشار دفترچه تکمیل طرفیت دانشگاه فرهنگیان99، این مطلب را بروزرسانی می کند.

بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان | داوطلبان مجاز به انتخاب رشته

داوطلبانی که در یکی از دسته های زیر قرار داشته باشند مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان هستند.

  • دسته اول: داوطلبانی که در زمان دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 99، طبق کارنامه اولیه شان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند، می توانند نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99، اقدام کنند.
  • دسته دوم: داوطلبانی که در مرحله اول انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند و دعوت به مصاحبه نیز شدند اما به دلیل نداشتن حد نصاب نمره قبولی، در مصاحبه پذیرفته نشدند، می توانند نسبت به انتخاب رشته تكميل ظرفيت دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره