مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش | راهنما نصب و نحوه استفاده

کانال تلگرام تحصیلی     

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش یکی از الزامات تمامی دانش آموزان و مدیران و معلمان می باشد. در مواقع تعطیلی مدارس مثل تعطیلی به دلیل آلودگی هوا، کلاس های درس به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد برگزار می شود. دانش آموزان باید از طریق این برنامه در کلاس های درس شرکت کرده و حضور خود را نیز ثبت نمایند. در این مطلب به بررسی کامل دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش

برنامه شاد بستری برای آموزش مجازی است و در زمان هایی که مدارس فعالیت حضوری ندارند و دانش آموزان باید به صورت مجازی در کلاس های درس شرکت کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از برنامه شاد بسیار حائز اهمیت است چراکه همانطور که در آموزش حضوری و در مدرسه حضور و غیاب انجام می شود، در آموزش غیر حضوری نیز حضور داشتن دانش اموزان الزامی می باشد. در این برنامه سیستم به صورت خودکار حضور و غیاب را انجام می دهد. 

در نسخه جدید، امکانات بسیار زیادی به برنامه اضافه شده است که از آن ها می توان به گفتگوی صوتی و استفاده نابینایان اشاره کرد. البته این برنامه در حال بروزرسانی های بیشتر می باشد و به زودی آموزش با زبان اشاره برای دانش آموزان ناشنوا نیز اضافه خواهد شد.

برای استفاده از برنامه شاد باید برنامه آن را دانلود کرده و در گوشی همراه نصب نمود. برای سهولت کار شما دانش آموزان گرامی، در ادامه لینک دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش را آورده ایم تا بتوانید آن را به صورت مستقیم دانلود نمایید. 

لینک دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش

 

دانلود نسخه قدیمی برنامه شاد

به طور کلی توصیه می شود که دانش آموزان تا حد امکان اقدام به نصب جدیدترین نسخه برنامه شاد کنند چراکه آخرین نسخه مشکلات کمتر و امکانات بیشتری دارد. اما با این حال ممکن است برخی از دانش آموزان به دلایل مختلف مثل پایین بودن سیستم عامل گوشی امکان نصب نسخه جدید را نداشته باشند.

در این شرایط بهترین راه استفاده از نسخه های قدیمی تر برنامه شاد می باشد تا دانش آموز بتواند در کلاس درس شرکت کند. دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش نسخه قدیمی در ادامه قرار گرفته است که می توانید به صورت مستقیم آن را دانلود نمایید. 

لینک دانلود نسخه قدیمی برنامه شاد 

 

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش از بازار

یکی از بهترین راه ها برای دانلود برنامه های مختلف ایرانی استفاده از بازار می باشد. بازار یک فروشگاه برنامه های موبایلی است که تقریبا تمامی برنامه های ایرانی را ارائه می دهد. در صورتی که نتوانسته اید برنامه را از لینک های مستقیم دریافت کنید، می توانید نسبت به دانلود آن از بازار اقدام نمایید. 

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش در بازار به صورت رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای دانلود این برنامه نمی باشد. توجه داشته باشید که در بازار معمولا آخرین نسخه هر برنامه قرار می گیرد و در صورت دانلود از این فروشگاه به آخرین نسخه برنامه دسترسی خواهید داشت. 

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش

 

نحوه نصب و ورود به برنامه شاد

نصب برنامه پس از دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش یک میسیر بسیار ساده است؛ تنها کافیست بر روی برنامه دانلود شده کلیک کرده و پیغام های ظاهر شده را تایید کنید تا برنامه به صورت خودکار بر روی تلفن همراه شما نصب شود. مراحل ورود به برنامه شاد به صورت زیر می باشد. 

1️⃣پس از نصب وارد برنامه شده و برای ورود به اپلیکیشن شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. 

2️⃣یک کد تایید به شماره تلفن تان ارسال می شود که که باید برای احراز هویت ان را در کادر مربوطه وارد کنید. (شماره تلفنی را وارد کنید که در هنگام ثبت نام ارائه کرده اید تا در سامانه سناد یا سیدا ثبت شده باشد)

3️⃣در قسمت بعدی نام و نام خانوادگی و عکس خود را وارد کنید (بارگزاری عکس الزامی نیست)

4️⃣نقش خود را انتخاب کرده و تایید کنید. 

5️⃣پس از انتخاب نقش فرایند نصب و ورود به برنامه شاد به پایان می رسد و می توانید به گروه ها و کلاس های مورد نظر دسترسی داشته باشید. 

 

ورود مدیران به برنامه شاد 

یکی دیگر از کاربرهای برنامه شاد، مدیران و معلمان هستند. این افراد نیز باید مانند مراحل فوق نسبت به دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش اقدام کرده و برنامه را نصب نمایید. مدیران و معلمان باید برای ورود به برنامه از شماره تلفنی استفاده نمایند که در سامانه سناد ثبت شده باشد. مراحل ورود مدیران و معلمان به برنامه شاد به صورت زیر می باشد. 

1️⃣وارد برنامه شاد شده و شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس گزینه ورود را بزنید. 

2️⃣کد تاییدیه ارسال شده را در کادر وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید. 

3️⃣نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید. 

4️⃣گزینه اول یعنی ورود مدیر/معلم/ دانش آموز را انتخاب کنید. 

5️⃣گزینه مدیر یا معلم را را انتخاب نمایید.

6️⃣کد ملی خود را درج کرده و تایید کنید. 

7️⃣بر روی گزینه مشاهده لیست مدارس کلیک کرده و با انتخاب مدرسه خود وارد صفحه اصلی برنامه شوید. 

 

نصب مجدد برنامه شاد آموزش و پرورش

آموزش و پرورش اعلام کرده است که دانش آموزان نباید برنامه شاد خود را پاک کنند و در این صورت ممکن است برای ورود مجددا با مشکل مواجه شوند. اما اگر به صورت سهوی و یا به دلایل مختلف مجبور به نصب مجدد آن شدید، باید نسبت به دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش اقدام کرده و تمامی مراحل ثبت نام را مجددا انجام دهید.

معمولا دانش آموزان می توانند دوباره به برنامه برگردند اما اگر در فرایند ورود مجدد با مشکل مواجه شدید، می توانید از نسخه تحت وب برنامه شاد استفاده نمایید. برای استفاده از این نسخه باید از طریق آدرس shad.ir اقدام نمود. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره تحصیلی

دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی باید برنامه شاد را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند تا در صورت تعطیلی های اجباری مدارس مثل تعطیلی به دلیل آلودگی هوا بتوانند به صورت مجازی در کلاس های درس شرکت کنند. عدم حضور در برنامه شاد و کلاس های غیر حضوری به منزله غیبت در مدرسه خواهد بود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش به چه صورت است؟

    برای دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش می توانید از لینک های قرار گرفته در مطلب استفاده نمایید. 

  2. برای ورود به برنامه شاد می توان از هر شماره تلفنی استفاده کرد؟

    خیر برای این منظور باید حتما شماره تلفنی را وارد کنید که به عنوان دانش آموز، مدیر، معلم و یا والدین در سامانه سناد ثبت شده باشد. 

  3. آیا در صورت حذف برنامه شاد می توان مجددا وارد شد؟

    بله معمولا امکان ورود مجدد وجود دارد اما در غیر این صورت می توان از نسخه تحت وب استفاده کرد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره