کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴ از طریق سایت سازمان سنجش و در بازه‌های زمانی ثبت‌نام، امکان پذیر خواهد بود. از اطلاعات مهمی که متقاضیان باید در فرم ثبت نام کنکور سراسری خود وارد کنند، معدل می باشد. صحت نمره وارد شده در این بند از فرم انتخاب رشته بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل در صورت درج معدل اشتباه در زمان تکمیل فرم ثبت نام، داوطلب باید اقدام به اصلاح و ویرایش آن نماید. در ادامه این مقاله از سایت دانتل همراه ما باشید تا با زمان و نحوه تغییر معدل ثبت نام کنکور سراسری 1404 آشنا شویم.

 

زمان ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴

یکی از مهم ترین و در عین حال حساس ترین نمرانی که باید توسط داوطلب در فرم ثبت نام تکمیل گردد، بند مرتبط با معدل داوطلب می باشد. بنابراین تمامی شرکت کنندگان در کنکور سراسری، حتما باید معدل دیپلم خود را بدون هیچ تغییری در این فرم وارد نمایند. در صورت اشتباه وارد کرده باید ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴ را انجام دهند.

 

در برخی موارد ممکن است که داوطلبان معدل کنکور خود را به اشتباه وارد کنند. پس اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری متوجه این موضوع شوند. در چنین شرایطی متقاضیان مجاز هستند جهت اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند. تاثیر معدل در کنکور سراسری به میزان ۶۰ درصد و قطعی می باشد.

متقاضیان در هر مرحله ای از کنکور سراسری که متوجه شدند اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اند، جهت اصلاح آن اقدام نمایند. امکان اصلاح و ویرایش معدل کنکور 1404 در سه بازه زمانی که در ادامه به آن ها پرداخته‌ایم وجود دارد:

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام آزمون سراسری

 

زمان ثبت نام کنکور

جهت ثبت نام در کنکور سراسری، سازمان سنجش یک مهلت یک هفته ای تا ده روزه را در نظر می گیرد که از قبل به تمامی شرکت کنندگان اطلاع رسانی می شود. افرادی که طی این ده روز مهلت معین برای ثبت‌نام سراسری متوجه درج اشتباه معدل کنکور خود شوند. می‌توانند برای ویرایش معدل کنکور ۱۴۰۴ از طریق سایت سنجش اقدام نمایند.

نوبت کنکور زمان ثبت نام کنکور
اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ 20 تا 26 آبان 1403
تیر ماه ۱۴۰۴ نیمه دوم اسفند ماه 1403

 

زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور

دومین زمانی که می‌توان برای ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴ اقدام نمود. در زمان فرصت مجددی است که برای ثبت نام در این آزمون اعلام می شود. بازه زمانی در نظر گرفته شده به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری، می‌باشد. طی آن متقاضیان می‌توانند نسبت به یا اصلاح معدل کنکور سراسری خود اقدام نمایند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

آخرین بازه زمانی که داوطلبان کنکور سراسری در آن مجاز به اصلاح معدل کنکور خود می باشند، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور می باشد. متقاضیان می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش پیش از برگزاری آزمون، مراحل ویرایش معدل سنجش را انجام دهند.

کارت ورود به جلسه معمولا پنج روز پیش از برگزاری آزمون منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان در زمان دریافت این کارت چنانچه اطلاعات معدل ثبت نام کنکور دارای مغایرت می باشد می توانند در قسمت ویرایش اطلاعات خود را معدل را ویرایش نمایند.

نوبت کنکور زمان برگزاری آزمون
اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ 11 و 12 اردیبهشت 1404
تیر ماه ۱۴۰۴ 5 و 6 تیر 1404

 

زمان انتخاب رشته

ویرایش معدل ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ در زمان انتخاب رشته کنکور آخرین فرصت داوطلبان جهت تصحیح اطلاعات تحصیلی خود می باشد. چنانچه داوطلبان در مهلت های قبلی معدل خود را ویرایش ننموده و یا معدل آن ها تغییر یافته است، (به دلیل ترمیم معدل یا دانش آموزان پایه دوازدهم) سازمان سنجش یک فرصت دیگر در اختیار این داوطلبان قرار داده است که می توانند پیش از انتخاب رشته ویرایش را انجام دهند.

زمان انتخاب رشته پیش بینی می شود در اواخر مرداد ماه ۱۴۰۴ انجام گیرد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه ویرایش معدل ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۴

در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان، مراحل ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴ را آورده ایم:

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org ” مراجعه کنید.

ویرایش معدل کنکور

2️⃣ از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ویرایش معدل کنکور

3️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال 1404 (نوبت اول اردیبهشت ماه) ” کلیک کنید.

ویرایش

4️⃣ در مهلت تعیین شده ابتدا از طریق کد ملی و رمز عبور وارد سایت سنجش شوید.

5️⃣ وارد بخش “ویرایش اطلاعات ” شوید و پس از ویرایش معدل کنکور وارد شده در فرم، اطلاعات خود را ثبت کنید.

 

مشاوره ویرایش معدل کنکور سراسری 1404

یکی از مشکلات رایج داوطلبان کنکور سراسری، اشتباه وارد کردن اطلاعات ثبت نامی شان می باشد که بدیهی است که مشکلات بسیاری را برای آن ها ایجاد می کند.

بسیاری از داوطلبان به دلیل مختلفی ممکن است اطلاعات ثبت نامی خود را در فرم ثبت نام کنکور سراسری، اشتباه وارد کنند. در چنین صورتی اگر اقدام به اصلاح و ویرایش معدل کنکور سراسری 1404 خود نکنند. حتی در صورت پذیرفته شدن در دانشگاه، قبولی آنها لغو خواهد شد.

به همین دلیل است که توصیه می شود پیش از اتمام مراحل ثبت نام، چندین بار فرم ثبت نام بررسی شود تا در صورتی که حداقل یک اشتباه در فرم ثبت نام کنکور سراسری ایجاد شد، بتوانند آن را ویرایش نمایند. یکی از این موارد مهم که صحت آن بسیار مهم است، معدل کنکور سراسری می باشد که لازم است چندین بار بررسی گردد. در صورتی که داوطلبی عمدا یا سهوا معدل خود را در فرم ثبت نام کنکور سراسری، به اشتباه وارد کند؛ در هر مرحله ای که باشد ثبت نام او توسط سازمان سنجش آموزش کشور، لغو می گردد.

در صورتی که در زمینه ثبت نام کنکور ابهاماتی برایتان وجود دارد و نیازمند راهنمایی بیشتری هستید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مجرب این مرکز دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش معدل کنکور سراسری ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان چه زمانی می توانند جهت ویرایش معدل کنکور سراسری 1404 اقدام کنند؟

    اصلاح معدل آزمون سراسری در زمان ثبت نام، در فرصت مجدد ثبت نام، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه انجام می شود.

  2. آیا برای تصحیح معدل به اطلاعات خاصی نیاز است؟

    بله، متقاضیان باید برای ورود به سامانه شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد کنند.

  3. نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری چگونه است؟

    در متن مقاله فوق نحوه ویرایش را از طریق سایت سازمان سنجش به طور کامل توضیح داده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام
    خواهر من پشت کنکور بود اما امسال نوبت دوم در تیر ماه امتحان ازمون سراسری داد متاسفانه معدلش را در زمان کارت ورود ب جلسه اشتباه وارد کرده ام ایا در زمان انتخاب رشته امکان اصلاح معدل وجود دارد؟؟؟؟؟؟

    1. سلام در سال گذشته داوطلبان در زمان انتخاب رشته امکان ویرایش معدل را داشتند. در صورتی این رویه ادامه خواهد داشت امسال نیز احتمالا داوطلبان امکان ویرایش معدل کنکور را داشته باشند.

  2. با سلام
    من کنکور دی و تیر را شرکت کردم
    اما معادلم رو ویرایش نکردم
    اما وقتی که انتخاب رشته کردم قبل از اون بخشی بود که معدل کتبی دیپلم و معدل رو نوشته بود من اونجا واردش کردم مشکلی پیش نمیاد

  3. سلام من وقتی انتخاب رشته میکردم معدل دیبلم و معدل کل و نداشتم به خاطر همین همون معدلی که موقع ثبت نام کنکور وراد کرده بودم رو تایید کردم وامروز که معدل دیبلم به دستم رسیده متاسفانه۴نمره اختلاف داشته با معدلی که من تایید کردم الان باید چی کار کنم خیلی نگرانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره