وبلاگ دانتل

ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام میگیرد. دانشگاه های غیر انتفاعی بخش عمده ای از رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و این فرصت را برای علاقه مندان فراهم می سازد که بر اساس سوابق تحصیلی وارد رشته و دانشگاه مورد علاقه خود شوند. با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان از زمان ، نحوه ، مدارک و شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی زند اطلاعی ندارند، در ادامه راهنمای کاملی در این خصوص ارایه خواهیم داد.

ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز

دانشگاه‌های غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. داوطلبان در زمان ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند نام نویسی کنند. 

بخوانید: راهنمای کامل ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

زمان ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند

تمام دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه غیرانتفاعی برای پذیرش دانشجوی بدون کنکور دوبار در سال اقدام می کنند یعنی داوطلبان برای قبولی در دانشگاه غیرانتفاعی دو بار در سال فرصت ثبت نام دارند. در ادامه به بررسی زمان ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی شیراز در هر کدام از نیمسال ها می پردازیم.

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی زند برای نیمسال اول تحصیلی از اوایل مرداد ماه هر سال آغاز می شود و معمولا تا اواخر شهریورماه نیز ثبت نام ادامه دارد. داوطلبان در این بازه زمانی به مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. 

تاکنون زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول مهر ماه اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن

داوطلبانی که از ثبت‌نام ورودی مهرماه جامانده اند و یا مدارک تحصیلی شان کامل نبوده است، می توانند برای پذیرش در ترم بهمن ماه دانشگاه غیرانتفاعی اقدام کنند. زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز برای ورودی بهمن ماه، معمولا به مدت هفته بوده و از اوایل دی ماه شروع می شود.

تاکنون زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم بهمن ماه اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند

با وجود اینکه پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌گیرد اما داوطلبان باید از شرایطی برخوردار باشند که یکی از شرایط ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز دارا بودن مدرک فارغ التحصیلی لازم است.

مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام رشته های دانشگاه غیر انتفاعی :

❌ مدرک دیپلم نظام جدید 6-3-3

❌ مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی + مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی

❌ مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم

❌ مدرک کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته

علاوه بر مدارک تحصیلی فوق که داوطلبان لازم است یکی از آنها را داشته باشند، سایر شرایط دانشگاه غیرانتفاعی به شرح زیر هستند: 

✅ داوطلبان مجازند در رشته‌ای مغایر با رشته مدرک فارغ التحصیلی خود ثبت نام نمایند. مثلا با مدرک دیپلم تجربی می توان وارد رشته روانشناسی شد.

✅ داوطلبان در زمان ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز باید انتخاب رشته خود را نیز با تکمیل فرم انتخاب رشته انجام دهند و هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل می باشد.

✅ تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی با پرداخت شهریه همراه است بنابراین باید توانمندی مالی لازم برای پرداخت شهریه دانشگاه داشته باشید. برای اطلاع از شهریه دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

✅ با توجه به اینکه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی به صورت همزمان با ثبت نام بدون آزمون سایر دانشگاه های سراسری انجام می گیرد، شما می توانید برای تکمیل فرم انتخاب رشته از رشته های سایر دانشگاه نیز انتخاب کنید.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ابتدا باید از دانشگاه خود انصراف دهند.

✅ دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه در صورت تمایل به ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی زند شیراز می توانند بدون انصراف از دانشگاه محل تحصیل خود، ثبت نام کنند و پس از پذیرش در رشته و دانشگاه جدید، از دانشگاه قبلی انصراف دهند.

دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی زند

ضوابط و شرایط نام نویسی به همراه لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند در دفترچه راهنما که توسط سازمان سنجش منتشر می شود، قرار دارد. توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت‌نام برای کسب اطلاعات کافی و همچنین استخراج کد رشته محل های مورد علاقه خود، دفترچه را دانلود و مطالعه نمایید.

دفترچه ثبت نام رشته های غیرانتفاعی برای نیمسال های تحصیلی مهرماه و بهمن ماه به صورت مجزا تهیه شده و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. دفترچه راهنما را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند و داوطلبان می توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.
این رشته ها از تمام گروه های انسانی، تجربی، ریاضی، هنر و زبان ارائه می شوند که به شرح زیر هستند :

  • مهندسی برق
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی ماشین های ریلی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی مواد و متالورژی
  • زیست شناسی سلولی و مولکولی
  • زیست فناوری
  • میکروبیولوژی
  • حقوق 
  • زبان ادبیات فارسی
  • علوم تربیتی
  • علوم ورزشی
  • مدیریت امور بانکی
  • مدیریت امور گمرکی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت کسب و کارهای کوچک
  • مدیریت مالی
  • مشاوره
  • کاردانی مدیریت صنعتی
  • ادبیات نمایشی
  • آموزش زبان انگلیسی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • کاردانی مترجمی زبان انگلیسی

راهنما ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز

نام نویسی دانشگاه غیر انتفاعی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد. متقاضیان باید از نحوه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی اطلاع داشته باشند که در این بخش توضیح خواهیم داد.

✅ مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی sanjesh.org

✅ دانلود دفترچه راهنما و مطالعه کامل آن و استخراج کدرشته محل ها

✅ خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام

✅ تکمیل فرم ثبت نام و درج کدرشته محل ها

✅ دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 

داوطلبان برای نام نویسی اینترنتی دانشگاه غیر انتفاعی در سایت سازمان سنجش باید مدارک ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز را ارائه دهند، همچنین در زمان ثبت نام حضوری نیز باید مدارک لازم را به همراه داشته باشند که به شرح زیر می باشند : 

اطلاعات فردی و شناسنامه ای نام و نام خانوادگی
کد ملی
شماره شناسنامه و تاریخ صدور شناسنامه
تاریخ تولد و محل تولد
سری و سریال شناسنامه
تلفن ثابت و تلفن همراه
ملیت داوطلب و کد رهگیری مختص اتباع غیر ایرانی 
عکس 4*3 جدید که در سال جدید گرفته شده باشد
عنوان آخرین مدرک تحصیلی
اطلاعات سوابق تحصیلی تاریخ فارغ التحصیلی
معدل آخرین مدرک تحصیلی
مقطع آخرین مدرک تحصیلی

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری

🔵 اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم یا دیپلم نظام جدید با امضا و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش .

🔵 اصل و یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش

🔵 گواهی اخذ مدرک كاردانی برای پذیرفته شدگانی که مدرک دیپلم نظام جدید و یا مدرک پیش‌دانشگاهی ندارند.

🔵 اصل و 2 برگ کپی کامل شناسنامه

🔵 اصل و کپی از کارت ملی

🔵 6 قطعه عكس 4×3 که مربوط به سال جاری داوطلب است

🔵 مدرک نظام وظیفه پذیرفته شدگان آیا

🔵 تاییدیه تحصیلی

🔵 تعهدنامه برای ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند

نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

پس از اتمام مهلت نام نویسی سازمان سنجش در اواخر شهریور ماه نتایج ثبت نام رشته های غیر انتفاعی زند شیراز را همزمان با نتایج کنکور سراسری از طریق سایت خود منتشر می کند. داوطلبان با استفاده از شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام خود می توانند این نتایج را مشاهده کنند. 

داوطلبان در صورت پذیرفته شدن رشه های دانشگاه غیرانتفاعی زند باید در تاریخ های اعلام شده به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کرده و نام نویسی خود را تکمیل کنند. شما داوطلبان گرامی برای تکمیل نام نویسی در رشته قبولی خود می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس گرفته تا راهنمایی های لازم انجام شود.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز

در این مطلب راهنمای کاملی از شرایط، مدارک، زمان و نحوه ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی زند ارایه شد. همچنین لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه نیز معرفی شدند. پس از مطالعه مطلب اگر همچنان سوال و ابهامی دارید و یا نیازمند راهنمایی بیشتری برای ثبت نام هستید، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

داوطلبان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی ثبتنام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسر کشور می توانید عضو کانال تگرامی دانتل کو شوید و یا در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های دانشگاه غیرانتفاعی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام رشته های دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز چه تاریخی است؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای دو نیمسال مهر و بهمن انجام میگیرد. در متن مقاله تاریخ ها ذکر شده است.

برای ثبت‌نام در دانشگاه غیر انتفاعی چه مدارکی تحصیلی باید داشته باشیم؟

داوطلبان باید دارای یکی از مدارک دیپلم نظام جدید دوازدهم، پیش دانشگاهی، دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا مدرک کاردانی باشند.

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به چه صورت انجام میگیرد؟

داوطلبان برای ثبت‌نام اولیه دانشگاه غیرانتفاعی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام من میخواهم برای ورودی مهر ۱۴۰۲ در رشته حقوق یا مترجمی زبان انگلیسی ثبت نام کنم درموسسه آموزش عالی زند شیراز دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رشته علوم انسانی میباشم و معدل کل دیپلمم ۱۳/۵۱ صدم هست و معدل کتبی دیپلمم ۱۰/۹ ده و نه صدم هست آیا میتوانم پذیرش شوم؟

  2. سلام وقتتون بخیر من میخوام برای ورودی مهر 1402دانشگاه زند رشته روانشناسی ثبت نام کنم ولی کد رشته های دانشگاه زند در دفترچه حذف شدن من الان چجوری اقدام به ثبت نام کنم ؟؟؟
    در کنکور دی و تیر هم شرکت کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره