کارشناسی ارشدانتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا

کانال تلگرام تحصیلی     

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا در تمامی گرایش ها در سال های گذشته در این مقاله به صورت کامل آورده شده است. اطلاع از کارنامه ارشد مهندسی هوافضا در تمامی گرایش ها از جمله … به شما کمک می کند تا بتوانید ارزیابی مناسبی در مورد رشته محل قبولی خود داشته باشید.

 آیا شما هم مانند اغلب داوطلبان می خواهید بدانید با رتبه خود چه رشته و دانشگاهی قبول می شوید؟

داوطلبان گرامی برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی و شانس قبولی خود می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا

در زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری کارنامه داوطلبان بر روی سایت سنجش قرار می گیرد که این کارنامه حاوی اطلاعات مهمی از جمله رتبه، تراز، درصد داوطلبین در دروس مختلف و… می باشد. داوطلبین باید با مطالعه دفترچه انتخاب رشته ارشد و بررسی کارنامه ها و رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا در سال های گذشته در زمان اعلام شده، انتخاب رشته خود را انجام دهند. مقایسه کارنامه خود را سایر داوطلبین پذیرفته شده در سال های قبل به شما در یافتن شناختی بیشتر نسبت به انجام انتخاب رشته ارشد صحیح کمک شایانی می کند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

در ادامه این مقاله کارنامه ارشد مهندسی هوافضا برای تمامی گرایش ها در سال های گذشته آورده شده است.  شما همچنین می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی در مورد انتخاب رشته کنکور ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

فناوری ماهواره

دانشگاه دوره رتبه در زیرگروه سهمیه
دانشگاه علم و صنعت ایران روزانه 12 آزاد
دانشگاه علم و صنعت ایران نوبت دوم 22 آزاد
دانشگاه علم و صنعت ایران پردیس خودگردان 413 آزاد
برای کسب اطلاعات در زمینه رتبه قبولی لازم برای گرایش های مختلف می توانید با کارشناسان دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

مشاوره رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا

قبولی در مقطع کارشناسی ارشد نسبت به دوره کارشناسی با سختی بیشتری همراه است چراکه در این مقطع ظرفیت‌ها کمتر است و داوطلبان برای قبولی باید رتبه‌های بهتری به دست آورند.

تمامی این مراحل مستلزم آگاهی داوطلب است و آگاهی تنها با کسب اطلاعات و کمک گرفتن از افراد متخصص امکان پذیر می‌شود. توصیه ما به شما این است که برای کسب رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا حتما با مشاوران تحصیلی مشورت نمایید تا تمامی نکات مهم را برای شما توضیح دهند. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت‌تان هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

بخوانید: ثبت نام ارشد

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی ارشد مهندسی هوافضا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره