کارشناسی ارشدانتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی انرژی های تجديدپذير

کانال تلگرام تحصیلی     

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی انرژی های تجديدپذير در تمامی گرایش ها در سال های گذشته در این مقاله به صورت کامل آورده شده است. اطلاع از کارنامه ارشد مهندسی انرژی های تجديدپذير در تمامی گرایش ها از جمله … به شما کمک می کند تا بتوانید ارزیابی مناسبی در مورد رشته محل قبولی خود داشته باشید.

در زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری کارنامه داوطلبان بر روی سایت سنجش قرار می گیرد که این کارنامه حاوی اطلاعات مهمی از جمله رتبه، تراز، درصد داوطلبین در دروس مختلف و… می باشد. داوطلبین باید با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و بررسی کارنامه ها و رتبه های قبولی در سال های گذشته در زمان اعلام شده، انتخاب رشته خود را انجام دهند. مقایسه کارنامه خود را سایر داوطلبین پذیرفته شده در سال های قبل به شما در یافتن شناختی بیشتر نسبت به انجام انتخاب رشته ارشد صحیح کمک شایانی می کند.

کارنامه و رتبه قبولی ارشد مهندسی انرژی های تجديدپذير

در ادامه این مقاله کارنامه ارشد مهندسی رتبه قبولی ارشد مهندسی انرژی های تجديدپذيرانرژی های تجديدپذير برای تمامی گرایش ها در سال های گذشته آورده شده است.  شما همچنین می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی در مورد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

رتبه قبولی ارشد انرژی تجديد پذير

دانشگاه دوره رتبه در زیرگروه زیرگروه سهمیه
دانشگاه تهران روزانه 24 یک ایثارگران 5 درصد ظرفیت
دانشگاه شهید بهشتی-تهران روزانه 34 یک آزاد
دانشگاه ایلام نوبت دوم 199 یک آزاد
دانشگاه شهید بهشتی پردیس خودگردان 342 یک آزاد
موسسه غیر انتفاعی ارومی ارومیه غیرانتفاعی 422 یک آزاد

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره