کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

رفع مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ ممکن است برای بسیاری از داوطلبان که قصد ثبت‌نام در کنکور را دارند، به وجود آید. تمامی مراحل نام نویسی در کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام می شود. یکی از مراحل نام نویسی در این آزمون آپلود عکس داوطلب با مشخصاتی که از سوی سازمان سنجش تعیین شده است، می باشد. عکس داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه این آزمون درج می گردد و در جهت شناسایی چهره داوطلب کاربرد دارد. در صورتی که در آپلود عکس داوطلبی کنکور 1403 به مشکل خورده اید و شرح راهنما ویرایش با نرم افزار فوتوشاپ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

داوطلبان توجه داشته باشند در صورتی که عکس دارای شرایط کامل نباشد عکس مورد تایید قرار نخواهد گرفت. 

برای ویرایش عکس از نرم افزار فوتوشاپ استفاده کنید. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل تماس گرفته تا عکس ثبت نام کنکور شما طبق شرایط لازم ویرایش نمایند. 

 

مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

کنکور سراسری از آزمون های برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور می باشد که علاقه مندان به نام نویسی در آن باید در تاریخ های اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

یکی از این مراحل نام نویسی آپلود عکس ثبت نام کنکور داوطلب در سامانه است. سازمان سنجش آموزش کشور برای عکسی که داوطلب قصد بارگذاری آن را دارد، مشخصاتی تعیین کرده است که متقاضیان باید مطابق با همان عکس داوطلبی کنکور را بارگذاری نمایند. برای اطلاع از دیگر مدارک ثبت‌نام مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

شرایط عکس ثبت نام کنکور

داوطلبان در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت سنجش می توانند مراحل نام نویسی خود را انجام داده و مدارک لازم در سایت وارد کنند. یکی از موارد لازم برای بارگزاری در سایت سنجش عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ داوطلب می باشد. 

عکس داوطلبی کنکور باید دارای شرایط و موارد خاصی باشد. چنانچه عکس داوطلب شرایط لازم را نداشته باشد مورد تایید سازمان سنجش قرار نمی گیرد و ثبت نام داوطلب لغو خواهد شد و تمامی عواقب بر عهده داوطلب می باشد. 

در دفترچه راهنما تمامی مشخصات عکس داوطلبی ذکر شده است. داوطلبان با مطالعه این دفترچه می توانند از شرایط عکس ثبت نام کنکور آگاهی یابند. ازین رو در ادامه تمامی شرایط و موارد لازم برای عکس داوطلبی را جمع آوری کرده و شرح داده‌ایم. 

✅یک عكس پرسنلی با ابعاد 4×3 يا 4×6

✅عکس باید تمام رخ و کاملا واضح باشد.

✅عکس داوطلبی بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

✅عكس گرفته شده در سال جاری و جدید

✅عکس رنگی و با زمينه سفيد بدون حاشيه های اضافی

✅داوطلب نباید از عینک دودی، کلاه، شال و هر موردی که باعث مخفی کردن صورت کند، استفاده کند.

✅حداکثر سایز 600×300 و حداقل 500×200 پيكسل

✅ حجم عکس می تواند حداكثر 70 كيلوبايت باشد

✅ عکس ثبت نام کنکور باید فرمت JPG باشد

بخوانید: راهنما ثبت نام کنکور 1403 

 

چه زمانی در آپلود عکس داوطلبی کنکور مشکل ایجاد می شود

در صورتی که داوطلب عکسی را انتخاب نماید که دارای شرایط فوق نباشد، آپلود عکس کنکور سراسری ۱۴۰۳ با مشکل مواجه می شود. لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند که رعایت نکردن حتی یکی از موارد فوق نیز سبب بروز مشکل آپلود عکس داوطلبی ثبت نام کنکور سراسری 1403 خواهد شد.

به عنوان مثال اگر داوطلب عکس بی کیفیتی را انتخاب کند، نمی تواند آن را در سامانه بارگذاری نماید؛ چون سایت اجازه آپلود آن را نمی دهد. یا در صورتی که عکس ثبت نام کنکور 1403 داوطلب دارای حجم و اندازه متقاوت با اندازه های مشخص شده باشد، امکان بارگذاری آن وجود نخواهد داشت.

از سویی دیگر اسکن عکس باید از خود عکس داوطلب تهیه شود و تهیه اسکن از روی کارت ملی، شناسنامه و دیگر مدارک مورد تایید سازمان سنجش مورد قبولی نمی باشد. همینطور داوطلبان خانم باید یک عکس باحجاب که صورت آن ها کاملا مشخص باشد را انتخاب نمایند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

چگونه مشخصات عکس داوطلبی کنکور را درست کنم

در صورتی که مشخصات عکسی که انتخاب کرده اید مطابق با آنچه که سازمان سنجش گفته است، نمی باشد؛ می توانید مطابق با مراحل زیر در جهت ویرایش مشخصات و رفع مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اقدام نمایید. 

1️⃣ برنامه فوتوشاپ (photoshop) را اجرا نمایید.

2️⃣ از منوی file بر روی گزینه open کلیک کنید.

3️⃣ عکس موردنظرتان را انتخاب کنید تا در برنامه فوتوشاپ نمایش داده شود. (عکسی که انتخاب می کنید یک عکس با ابعاد 4×3 يا 4×6، تمام رخ، کاملا واضح، بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه، جدید، رنگی و با زمينه سفيد و بدون حاشيه های اضافی باشد.)

4️⃣ حال از منوی image بر روی گزینه image size کلیک کنید و ابعاد عکس ثبت نام کنکور را تنظیم کنید.

5️⃣ resolotion عکس را کم کنید و در نهایت آن را با ارتفاع 600×300 و عرض 500×200 پيكسل ذخیره نمایید.

6️⃣ در در نهایت به کمک گزینه save as در منوی file، عکس را با فرمت JPG ذخیره کنید. 

🔴 ارور ” file is empty ” به دلیل نامناسب بودن فایل عکس می باشد. 🔴

 

نحوه آپلود عکس ثبت نام کنکور 1403

داوطلبان ابتدا باید به سایت سازمان سنجش در زمان ثبت نام کنکور مراجعه نمایند. در اولین گام داوطلب باید کارت اعتباری خریداری نمایید. پس از خریداری کارت اعتباری از طریق سایت سنجش داوطلبان می توانند مراحل ثبت نام را آغاز نمایند. داوطلبان گرانی در مقاله زیر به شرح کامل مراحل و نحوه ثبت نام کنکور پرداخته ایم. برای مشاهده مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

1️⃣ در مرحله بارگزاری و آپلود عکس ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ طبق تصویری که در ادامه قرار داده ایم، بر روی گزینه انتخاب تصویر کلیک کنید.

مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور

2️⃣ فایل عکس خود را در پوشه ای که قرار داده اید انتخاب کنید. پس از انتخاب نام فایل عکس در قسمت No File Selected ظاهر خواهد شد.

3️⃣ بر روی گزینه بارگزاری تصویر کلیک کنید.

4️⃣ در صورتی که فایل مذکور دارای شرایط عکس داوطلبی که پیشتر شرح دادیم باشد، عکس داوطلبی نمایش داده خواهد شد که به منزله تایید عکس می باشد.

 

آپلود عکس اشتباه در ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

آپلود عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ درست در سایت ثبت نام کنکور بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورتی که متقاضیان عکس اشتباهی را در سامانه بارگذای کنند؛ ممکن است برای شرکت در جلسه کنکور و یا پذیرش در دانشگاه با مشکل مواجه شوند.

عکس داوطلبان بر روی کارت ورود به جلسه آن ها درج می شود و از آن به عنوان تشخیص چهره داوطلبان استفاده می شود. در صورتی که کارت ورود به جلسه عکس نداشته باشد و یا عکس مندرج بر آن با چهره او همخوانی نداشته باشد؛ از ورود او به جلسه امتحان ممانعت به عمل می آید.

 

مشاوره عکس داوطلبی آزمون سراسری 1403

آپلود عکس داوطلبی از مهم ترین مراحل نام نویسی در این آزمون می باشد. متقاضیانی که عکس خود را به اشتباه در سامانه بارگذاری کرده اند، می توانند در مهلت های اعلام شده توسط سازمان سنجش، نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

متقاضیان برای ویرایش عکس ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ باید با به همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند و عکسی که به اشتباه در سامانه بارگذاری کرده اند را اصلاح نمایند. لازم است اشاره کنیم آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت سنجش اعلام می شود.

شما عزیزان می توانید در خصوص دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور 1403 با مشاوران مجرب مرکز مشاوره دانتل از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

عکس بارگذاری شده در سایت سنجش باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

در متن مقاله فوق به مشخصات کاملی که متقاضیان باید مطابق با آن عکس مورد نظر خود را در سامانه بارگذاری کنند، اشاره کرده ایم.

متقاضیان چگونه می توانند مشکل آپلود عکس داوطلبی را حل کنند؟

متقاضیان می توانند برای ویرایش عکس و آپلود در سایت سنجش، از برنامه فوتوشاپ استفاده کنند.

نحوه آپلود عکس ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ در سایت سنجش چگونه است؟

متقاضیان برای آپلود عکس در سایت سنحش می توانند ابتدا بر روی گزینه browse کلیک نمایند و پس از انتخاب عکس مورد نظر آن را در سامانه بارگذاری نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫101 دیدگاه ها

    1. سلام شرایط لازم برای عکس داوطلبی ثبت نام کنکور در سایت درج شده است.
      در صورت رعایت نکردن نکات لازم با مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور عکس بارگزاری نخواهد شد.سراسری مواجه خواهید شدو

  1. سلام
    میشه عکس رو با دوربین گوشی انداخت و بعد به فرمت jpg تبدیل کرد و بعدش به کامپیوتر منتقل کنم و اونجوری در سایت سنجش بارگذاری کنم ؟؟
    یا حتما باید ببریم کافینت اسکن کنه عکس رو ؟

    1. سلام در صورت رعایت موارد ذکر شده می توانید این ار را انجام دهید.
      پس از آپلود عکس ثبت نام کنکور اروری دریافت نکردید

        1. سلام عکس ثبت نام کنکور خود را طبق شرایط لازم ادیت کنید.
          البته می توانید این کار را به ما بسپارید.
          با ما تماس بگیرید

    2. سلام اگه اپلود بشه ینی هیچ مشکلی نداره؟
      شنیدم ک اگه با گوشی عکسو اپلود کنی بعدا برعکس میشه درسته؟

  2. سلام ظاهر سایت کاملا تغییر کرده
    و عکسم همه مشخصات رو داره اما وقتی بارگذاری تصویر رو میزنم ارور میده(file is empty)

    1. سلام لطفا برای مشکل عکس ثبت نام کنکور دوباره عکس را ویرایش کنید یا با کارشناسان تماس بگیرید تا ادیت را انجام دهند.

      1. سلام لطفا از برنامه فوتوشاپ استفاده کنید.
        برای رفع مشکل عکس ثبت نام کنکور می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

      2. سلام وقتی سایت عوس رو قبول کنه و ارور نده یعنی هیچ مشکلی نیست؟ من کیفیت عکس رو با برنامه بیشتر کردم و ابا دوربین گوشی گرفتم نه با cam scaner . مشکلی نداره با دوربین بوده؟

      3. سلام داخل صفحه ثبت نام من میزد عکس متقاضی باید اپلود گردد چون سال قبلم با همین عکس رفتم،الان زدم عکس جدید نوشت بارگذاری عکس با موفقیت اما باز این متن عکس متقاضی باید اپلود گردد میاد،مشکل چیه؟

    2. دوستانی که مشکل بارگزاری عکس دارن و ارور file is empty رو میده ، عکس تون رو با سایز کوچکتر 180 در 244 ذخیره کنین درست میشه. ولی خب سایزش کوچکتر از اون محدوده ای هست که سنجش گفته امیدوارم بعدا به مشکل نخوره فعلا کار راه اندازه

      1. سلام دوست عزیز اصلا سایز عکس ثبت نام کنکور رو کمتر یا بالاتر شرایط ذکر شده آپلود نکنید.
        در این صورت ثبت نام شما لغو و اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.
        برای ویرایش عکس خود می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

  3. من تمام کارهایی که لازم بود برای عکس رو انجام دادم ، حتی عکسم عکس شناسنامه و کارت دانش آموزیمه ، هم فریم عکس 3.4 هست هم فرمت jpeg هم اندازه فایل کمتر از 200 kb ، حداقل 60 بار فایل رو آپلود کردم میگه file is empty ، چیکار کنم ؟

    1. سلام احتمال سایز عکس یا موارد دیگر نامناسب می باشد.
      برای ویرایش عکس ثبت نام کنکور از نرم افزار فوتوشائ استفاده کنید و یا می توانید ویرایش عکس خود را به کارشناسان مجموعه دانتل کو بسپارید

  4. سلام
    من عکسم رو که وارد میکنم ارور میده و میگه فایل خالیه در صورتی که اینطوری نیست و فایل پره و عکس هم هیچ مشکلی نداره و همه اون شرایط لازم برای عکس رو داره اصلا با این عکی من سال اای قبل هم ثبت نام کردم و مشکلی نبوده الان چرا ارور میده؟چطوری حلش کنم؟

    1. سلام از سایت خارج شوید و دوباره عکس ثبت نام کنکور و مراحل دیگر را انجام دهید.
      در صورت خطای دوباره باید عکس از طریق نرم افزار فوتوشائ ادیت کنید البته می توانید با مشاوران تماس بگیرید تا تمامی فرآیند ثبت نام شما را یاری دهند

      1. عکسم تمام مشخصات بالا رو داره‌ اما هنگام آپلود با خطای “file is empty”روبه رو میشم.منظور از این خطا چیه؟لطفا فقط منظور از خطا رو ریپلای کنید تا سریعتر مشکل رو حل کنم.

        1. سلام مرورگر خود را ببندید و دوباره فرآیند ثبت نام را انجام دهید.
          عکس ثبت نام کنکور خود را طبق شرایط لازم ادیت کنید.
          البته می توانید این کار را به ما بسپارید.
          با ما تماس بگیرید

          1. خسته نباشید همه ی این کارهایی که گفتید رو انجام دادیم همشو. خطای file is empty رفع نشد چیکار کنم ؟

          2. سلام دوست عزیز طبق راهنما ویرایش عکس ثبت نام کنکور عمل کنید عکس شما تایید خواهد شد.
            توجه داشته باشید حتما از نرم افزار فوتوشائ استفاده کنید.
            در صورت نیاز می توانید برای انجام ویرایش عکس با ما تماس بگیرید.

      1. سلام لطفا از برنامه فوتوشاپ استفاده کنید.
        برای رفع مشکل عکس ثبت نام کنکور می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

      1. سلام عکس ثبت نام کنکور خود را طبق شرایط لازم ادیت کنید.
        البته می توانید این کار را به ما بسپارید.
        با ما تماس بگیرید

  5. سلام و احترام
    عکس من همه شرایط رو داره ولی وقتی بارگذاری را میزنم پیام file is empty میده
    همه جوره هم ویرایش کردم ولی بازم بارگذاری نمیشه

    1. سلام لطفا از برنامه فوتوشاپ استفاده کنید.
      برای رفع مشکل عکس ثبت نام کنکور می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

  6. سلام
    دیدم داخل نظرات بچه ها مشکل file is empty داشتن
    منم همین مشکلو دارم – ابعاد و سایز و فرمت فایل همه چی هم درسته
    چندین عکس مختلف هم امتحان کردم و دقیقا همین ارور رو میده
    اگه کسی تونسته درستش بکنه راهکارشو اینجا بنویسه
    هر چند فک میکنم مشکل از سایت سنجشه و واسه بعضیا پیش میاد

    1. سلام عکس شما دارای نقص می باشد و باید دارای شرایط لازم باشد.
      از برنامه فوتوشاپ برای ادیت استفاده کنید.
      برای این کار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  7. سلام و وقت بخیر
    عکس ارسالی بنده داخل سایت بر اساس مشخصات داخل سایت بارگذاری شده ، اما حین بارگذاری ارور ” file is empty. ” از بارگذاری تصویر جلوگیری می کند.

    آیا الزاماََ مشکل از عکسه ( که بعید است ) یا اینکه سایت طبق معمول مشکل داره؟

    1. سلام مشکل عکس ثبت نام کنکور شما می باشد.
      از یک عکس دیگر استفاده کنید.
      البته عکس شما باید دارای شرایط لازم باشد.
      برای ادیت عکس خود می تواندی با مشاوران دانتل کو تماس بگیرید.

  8. این ارور Empty file دگ چیه .واسه آپلود عکس !! همه چی هم درسته اولین سال نیست که ثبت نام میکنم

    1. سلام مشکل عکس ثبت نام کنکور شما می باشد.
      از یک عکس دیگر استفاده کنید.
      البته عکس شما باید دارای شرایط لازم باشد.
      برای ادیت عکس خود می توانید با مشاوران دانتل کو تماس بگیرید.

  9. سلام وقت بخیر
    بنده با فوتوشاپ عکسم و ویرایش کردم همه پارامترها رو هم رعایت کردم اما موقع اپلود عکس خطای file is empy رو میده میشه لطفا همینجا راهنمایی بفرمائین؟؟

    1. سلام سایت را بسته و مجددا ثبت نام را آغاز نمایید.
      در صورت داشتن خطای عکس ثبت نام کنکور عکس خود را تغییر دهید البته می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع کنند.

  10. سلام برای خواهر منم دقیقا همین مشکل رو داره بالغ بر 50 بار سایزها و حجم های مختلف که طبق استاندارد سایته ویرایش کردم ولی بازم پیغام فایل خالی است میده، چه کار باید کرد؟؟؟

    1. سلام لطفا از برنامه فوتوشاپ استفاده کنید.
      برای رفع مشکل عکس ثبت نام کنکور می تاونید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

    1. سلام لطفا از برنامه فوتوشاپ استفاده کنید.
      برای رفع مشکل عکس ثبت نام کنکور می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

      1. سلام لطفا از برنامه فوتوشاپ استفاده کنید.
        برای رفع مشکل عکس ثبت نام کنکور می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

    1. فقط کافی بود سایز تصویر رو 150 در 200 پیکسل کنی تا شرایط سه در چهار رعایت بشه

      1. سلام سایز اعلامی شما کمتر اندازه استاندارد و اعلام سازمان سنجش می باشد.
        آپلود عکس ثبت نام کنکور به صورت اشتباه موجب حذف شما از آزمون خواهد شد.

        توجه کنید شرایط لازم عکس کنکور باید به صورت کامل لحاظ شود.

      2. یه دنیا خدا خیرت بده من خودم چند ساله فتوشاپ کار میکنم هرکاری کردم نشد سایز شمارو زدم درست شد

  11. درود من همه شرایط هارو رعایت کردم.حجم عکس اندازست.سایز عکس هم اوکیه فایل هم به صورت jpeg هست حتی ارتفاع و عرضش درسته ولی باز مینویسه file is empty چیکار میشه کرد؟

    1. سلام احتمالا واضح بودن عکس و پس زمینه مشکل دارد.
      تمامی شرایط لازم عکس ثبت نام کنکور را رعایت کنید.
      برای انجام ویرایش عکس ثبت نام کنکور خود می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

    1. سلام توصیه می کنیم برای عدم مواجه شدن با خطاهای موجود از نرم افزار فوتوشاپ برای ویرایش عکس ثبت نام کنکور استفاده کنید.

      1. جواب بالغ بر 100 نفرو همین دادید. من خودم مدرس فتوشاپم. دارم برا خواهرم ثبت نام می کنم و خطای file is empty میزنه. لابد مشکل یه جای دیگس دیگه

        1. سلام دوست گرامی ممنون از پیامتون
          راهنما کامل گام به گام در سایت قرار داده شده است و توضیحات کامل می باشد. در صورتی که طبق این راهنما عمل کنید عکس ثبت نام کنکور شما در سایت سنجش تایید خواهد.

    1. سلام دوست عزیز راهنما ویرایش عکس ثبت نام کنکور در متن مقاله شرح داده شده است.

      در صورت نیاز می توانید این کار را به کارشناسان مجموعه دانتل کو بسپارید.
      با ما تماس بگیرید.

  12. سلام منم دقیقا 2 عکس متفاوت چند بار سایزش و حجمش هر کاری کردم نشد البته با برنامه پاینت ویندوز که قبلا هم استفاده میکردم نشد که نشد بعید میدونم مگه میشه خودم کارم گرافیک هیت به نظر مشکل سایت هست

    1. سلام دوست عزیز لطفا از نرم افزار فوتوشاپ برای ویرایش عکس ثبت نام کنکور استفاده کنید تا مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور رفع شود.

  13. با سلام عکس من همه شرایط رو داره ولی وقتی بارگذاری را میزنم پیام file is empty میده
    همه جوره هم ویرایش کردم ولی بازم بارگذاری نمیشه، عکس جدید گرفتم بازهم همان خطا رو اعلام می کنه با فتو غیر فتو مشکل حل نمیشه واقعا کلافه شدیم. اگه کسی به راه حلی رسیده لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام دوست عزیز طبق راهنما ویرایش عکس ثبت نام کنکور متن می توانید آپلود کنید.
      برای راهنمایی و ویرایش عکس خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  14. سلام.
    اگر راهکار خاصی دارید همین جا اعلام کنید همه استفاده کنند…شماره ای که دادید اشغاله…سازمان سنجش هم که قربونش برم جواب نمیده.

    1. سلام دوست عزیز راهکار و راهنما در متن قرار داده شده است.
      شما باید از نرم افزار فوتوشاپ استفاده کنید.
      در صورت مقدور نبودن استفاده از فوتوشاپ می توانید با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

  15. سلام من با برنامه فتوشاپ هم انجام دادم تمامی شرایط رو هم داره عکس چند باری هم از سایت خارج شدم ولی بازم ارور file is empty میده و واقعا الان نمیدونم دیگه باید چیکار کنم

    1. سلام از روی راهنما متن ادیت عکس ثبت نام کنکور خود را بررسی کنید.
      البته می توانید این کار را به کارشناسان ما بسپارید.

  16. منم مشکل داشتم واسه آپلود
    ولی با این مشخصات عکسم رو قبول کرد:
    با فتوشاپ انجامش بدید
    عکستون رو ببرید داخلش جوری تنظیم کنید که چهره تون واضح باشه و بعد از بخش image size که توی مقاله گفته شده رزولوشن رو هم تنظیم کنید ( ممکنه سایز بره بالا که باید دستی دوباره همونجا تبدیلش کنید)
    امیدوارم مشکلتون حل شه

    1. سلام ممنون از توضیحات شما دوست عزیز در زمینه رفع مشکل آپلود عکس ثبت نام کنکور تیر

  17. سلام دوستان من هم به این مشکل برخوردم برای کسی درست نشده؟
    نمیدونم چیکار کنم لطفا اگه راهکاری دارین بگین

    1. سلام در متن مقاله راهنما آپلود عکس ثبت نام کنکور قرار داده شده است.
      در صورتی که نمی توانید خود تان عکس را ویرایش کنید با ما تماس بگیرید.

    1. سلام باید عکس ثبت نام کنکور دارای شرایط لازم باشد.
      برای ویرایش عکس خود می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

  18. سلام
    منم موقع بارگذاری عکس پیغام file is empty میگیرم/ سه روزه درگیرشم. تمام سایزهای مختلف امتحان کردم. تورو خدا اگر کسی راهکاری داره بگه
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز عکس ثبت نام کنکور خود را با نرم افزار فوتوشاپ طبق شرایط ادیت کنید.
      در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا تمامی موارد را برای شما کارشناسان مجموعه انجام دهند.

  19. ظاهرا مشکل از سایته نمیشه همه اشتباه انجام بدن که باید این مشکل رفع بشه همه مشکل اپلود عکس دارن من با فرمت های دیگه هم تست کردم همینه

    1. سلام بسیاری از داوطلبان ثبت نام خود را به صورت کامل و بدون مشکل انجام داده اند.
      باید عکس ثبت نام کنکور دارای شرایط لازم باشد.
      برای ویرایش عکس خود می توانید با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید.

      1. سلام
        لطفا پیام من رو زودتر تایید کنید، شاید به درد کسی خورد و مشکلش حل شد…
        دوستان مشکل از سایت نیست، به نظر میاد قسمت بارگذاری عکس ثبت نام کنکور طوری برنامه نویسی شده که اگر هر کدوم از شرایط به نظرش اوکی نباشه ارور فایل خالی است رو بده.
        ما هم همین مشکل رو داشتیم اما با تغییر سایز عکس در فتوشاپ درست شد.
        خلاصه اینکه فکر نکنید این مشکل قراره بعدا حل بشه،

        1. سلام ممنون از توضیحان شما دوست عزیز
          در صورتی که عکس دارای شرایط لازم باشد توسط سامانه تایید خواهد شد.
          طبق راهنمای موجود در متن مقاله عمس خود را ویرایش کنید. در غیر اینصورت می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

    1. سلام لطفا سایز عکس خودتون رو به هیچ وجه بالاتر یا پایین تر از اندازه لازم آپلود نکنید.
      در غیر اینصورت موجب حذف شما از کنکور سراسری خواهد شد.
      توصیه می کنیم حتما عکس ثبت نام کنکور خود را ویرایش کنید.

      حتما از سایز های استاندارد و مورد تایید سازمان سنجش استفاده کنید.

  20. سلام وقت بخیر
    من ثبت نامم رو کامل انجام دادم ولی در اون فرمی که آخر تمام اطلاعات من رو زده هیچ کد پیگیری و شماره داوطلبی زده نشده، چطور باید بگیرم این دو مورد رو؟

  21. سلام من عکس را 350*250 پیکسل گذاشتم شد متاسفانه ساز هایی که سازمان داده هم قبول نمیکنه. بین این ساز ها عکس را چند مدل ذخیره کنید بعد تست کنید

  22. سلام من عکسم رو با دوربین گوشی گرفتم و از گالری بارگزاری کردم و از برنامه اسکنر استفاده نکردم، مشکلی نداره‌؟ البته با برنامه ادیت کیفیت عکسم رو بیشتر کردم و ستیت قبول کرده. یعنی مشکلی پیش نمیاد؟

  23. عکس من بارگذاری میشه ولی مینویسه واضح نیست در صورتی که سه در چهار و با کیفیته و اسکنش هم کردم. کنتراستشو بالا پایین کردم حتی رنگ پس زمینه رو عوض کردم که با رنگ مقنعه تداخل پیدا نکنه. ولی باز میگه واضح نیست. چیکار کنم؟

    1. سلام عکس ثبت نام کنکور را طبق راهنما داخل متن در نرم افزار فوتوشاپ ادیت کنید و در سایت بارگزاری کنید.
      در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره