سایر موضوعاتسایر آزمون ها

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ در تاریخ 17 تا 24 تیر ماه می باشد که احتمالا چند روز دیگر تمدید خواهد شد. داوطلبان متقاضی باید در مهلت مقرر، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان در کدرشته محل های ارائه شده اقدام نمایند. هرساله تعدادی از داوطلبان در مهلت تعیین شده نمی توانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند، سازمان سنجش مهلت ثبت نام کاردانی فنی 1403 را تمدید خواهد کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور برای نام نویسی و انتخاب رشته همزمان رشته های با آزمون و بدون آزمون مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ را اعلام کرده است. داوطلبان باید در زمان مقرر نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 از 17 الی 24 تیر ماه 1403 می باشد.

متقاضیان به منظور اعلام علاقه مندی، تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و همینطور انتخاب رشته کد رشته محل های ارائه شده به صورت با آزمون و بدون آزمون، می توانند از تاریخ 17 تیر ماه الی 24 تیر ماه 1403 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. تمامی متقاضیان واجد الشرایط می توانند در این بازه زمانی به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات نام نویسی خود بپردازند.

❌❌ توصیه می کنیم پیش از انجام فرآیند ثبت نام مقاله راهنما زیر که حاوی تمامی ضوابط و شرایط لازم می باشد را مطالعه نمایید. البته داوطلبان گرامی برای بررسی بیشتر و مشاوره با متخصصان این حوزه با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره های درج شده تماس بگیرید. 

 

تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1403

همانطور که اشاره کردیم سازمان سنجش آموزش کشور زودتر از موعد مقرر ثبت‌نام، تقویم زمانبندی مربوط به مراحل مختلف آزمون را اعلام کرده است، تا تمامی متقاضیان با اطلاع از مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 بتوانند به موقع نام نویسی و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

تاکنون تمدید زمان ثبت نام 1403 اعلام نشده است.

هر ساله پس از اتمام تاریخ نام نویسی، برخی از داوطلبان موفق به تکمیل مراحل ثبت‌نام و نام نویسی در آزمون نمی شوند. سازمان سنجش با پیش بینی این موضوع زمان ثبت‌نام را برای چند روز دیگر نیز تمدید می کند. 

سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون اطلاعیه ای پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ منتشر نکرده است؛ به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه ثبت نام در آزمون

داوطلبان در مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org می توانند نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. در هنگام ثبت‌نام داوطلبان می بایست انتخاب رشته خود را بر اساس رشته های مجاز نسبت به مدرک دیپلم خود انجام دهند. مراحل کلی ثبت‌نام را در ادامه شرح داده ایم. 

✅ ابتدا به سایت سازمان sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی سمت راست کاردانی فنی حرفه ای را انتخاب کنید.

✅ دفترچه راهنما ثبت‌نام منتشر شده را دانلود کنید و کدرشته محل های انتخابی را استخراج کنید. توصیه می کنیم حتما پیش از انتخاب کدرشته محل با مشاوران و متخصصان این حوزه مشاوره بگیرید.

✅ هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و سریال ۱۲ رقمی را دریافت کنید

✅ فرم ثبت‌نام را پر کرده و اطلاعات لازم را وارد کنید.

✅ رشته های انتخابی استخراج کرده از دفترچه راهنما را در فرم مربوطه وارد کنید.

✅ در آخر شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی خود را دریافت کنید که به منزله پایان فرآیند ثبت نام می باشد.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره قبولی در کنکور کاردانی

ممکن است برخی از داوطلبان که اقدام به تکمیل اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می کنند و کد رشته محل های با آزمون و یا بدون آزمون را در فرم انتخاب رشته درج می کنند، تمایل به ویرایش اطلاعات داشته باشد. به این معنی که برخی اطلاعات غلط در فرم تقاضانامه را اصلاح و یا الویت های خود را در فرم انتخاب رشته آزمون جابه جا کنند.

این دسته از داوطلبان می توانند قبل از اتمام مهلت نام نویسی یعنی تا پایان تاریخ 21 ام تیرماه سال و همینطور در تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ نسبت به ویرایش اطلاعات ورودی خود در زمان نام نویسی اقدام نمایند. 

چنانچه پیرامون ثبت‌نام و همینطور انتخاب رشته برای این آزمون سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید. لازم است در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می توانند تمامی مراحل مربوط به ثبت‌نام و نام نویسی شما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام کاردانی 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام کاردانی فنی‌حرفه ای ۱۴۰۳ چه زمانی می باشد؟

مطابق آخرین اطلاعیه های سایت سازمان سنجش مهلت ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای در 17 تیر الی 24 تیر ماه می باشد.

آیا تاریخ ثبت‌نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای تمدید نیز می شود؟

احتمالا همانند سال های گذشته، مهلت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای برای چند روزی تمدید نیز شود.

زمان ثبت‌نام کاردانی فنی‌حرفه ای از سوی کدام سایت اعلام می شود؟

از سوی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” اعلام می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره