مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir یک از بهترین گزینه ها برای اولیا دانش آموزان است تا بتوانند از نرخ مصوب شهریه مدرسه مورد نظر خود آگاه شده و بر این اساس تصمیم گیری کرده و اقدام به ثبت نام فرزند خود نمایند. در صورتی که شهریه مدرسه بالاتر از نرخ اعلام شده در سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی باشد، والدین می توانند شکایت کنند تا پیگیری های لازم انجام شود. برای کسب اطلاع کامل می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir 

سایت استعلام شهریه مدارس غیر انتفاعی با آدرس prv.mosharekatha.ir توسط سازمان مدارس مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی این سایت ارائه خدمات به دانش آموزان مدارس غیردولتی است.

همانطور که می دانید مدارس غیر انتفاعی شهریه پرداز هستند و والدین باید قبل از ثبت نام فرزندان خود، شهریه سال تحصیلی را پرداخت نمایند. شهریه با توجه به عوامل مختلفی همچون منطقه، امکانات آموزشی و غیره مشخص می شود و مبلغ ثابتی نیست.

اما با این حال ثابت نبودن شهریه مدارس غیر دولتی به این معنا نیست که نظارتی بر شهریه این مدارس وجود ندارد. والدین و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir از میزان شهریه مدرسه مورد نظر خود مطلع شده و بر این اساس نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند. در صورتی که مبلغ بیشتری نسبت به نرخ اعلام شده در سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی پرداخت کرده باشید، می توانید با شماره 4317 تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنید.

در صورتی که در مدارس غیرانتفاعی ثبت نام کرده و شهریه را پرداخت کرده باشید، اما بخواهید تا قبل از مهرماه جابجا شوید، می توانید ثبت نام را لغو کرده و 95 درصد شهریه پرداختی خود را نیز دریافت نمایید. والدین می توانند از سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir در جهت اطلاع از شهریه جابجایی استفاده نمایند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

ورود به سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی prv.mosharekatha.ir

قوانین آموزش و پرورش تعیین کرده است که مدارس باید شهریه پیشنهادی خود را برای رئیس آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه یا منطقه ارسال کنند تا توسط شورای زیر نظر این بخش و مطابق با الگوی تعیین شهریه مورد بررسی قرار گیرد.

پس از بررسی شهریه به صورت دقیق تعین شده و به مدرسه اعلام می گردد. تمامی مدارس باید شهریه مصوب را به عنوان شهریه خود اعلام کرده و این مبلغ را از دانش آموزان دریافت کنند. والدین نیز می توانند برای اطلاع از شهریه مصوب به سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir مراجعه نمایند. برای ورود به سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی باید آدرس prv.mosharekatha.ir  را در مرورگر خود جستجو و وارد صفحه اصلی شوید

سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی

 

نحوه استعلام شهریه مدارس غیرانتفاعی

برای اطلاع از شهریه مصوب مدرسه مورد نظر خود باید به سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. نحوه استعلام شهریه مدارس غیر انتفاعی به صورت زیر می باشد.

1️⃣ پس از ورود به سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی باید از منوی بالای صفحه بر روی گزینه استعلام شهریه کلیک نمایید.

2️⃣ پس از ورود به صفحه استعلام باید در قسمت نوع واحد آموزشی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سامانه اعلام شهریه مدارس غیر انتفاعی

 

3️⃣ جنسیت دانش آموز را مشخص کنید.

4️⃣ در این بخش از سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی استان و ناحیه مورد نظر خود را در کادرهای بعدی وارد نمایید.

5️⃣ نام یا کد مربوط به مدرسه مورد نظر خود را وارد کرده و سال تحصیلی را نیز مشخص کنید.

6️⃣ بر روی گزینه جستجو در سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی کلیک کرده و نرخ شهریه را مشاهده نمایید.

نکته: توجه داشته باشید که نرخ شهریه مصوب برای مدارس مختلف یکسان نیست پس تنها شهریه یک مدرسه را ملاک قرار ندهید و سایر مدارس و موسسات را نیز استعلام بگیرید.

 

مشاوره سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir 

والدینی که قصد ثبت نام فرزندشان در مدارسی با امکانات آموزشی بالا را دارند، می توانند به سراغ مدارس غیر انتفاعی بروند. اما شهریه این مدارس زیاد است و در صورت عدم توانایی در پرداخت شهریه این مدارس می توانند به سراغ دیگر گزینه ها مثل مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان بروند. 

توجه داشته باشید که شهریه مدارس غیر انتفاعی با توجه به عوامل متعددی مثل مقطع، برنامه های آموزشی، امکانات رفاهی و غیره تعیین می شود پس در هر سال جدید ممکن است شهریه افزایش بیاید و تضمینی بر ثابت بودن شهریه در طول مدت تحصیل نیست. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سامانه اعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir چیست؟

    سایت مشارکت ها مدارس غیر دولتی راه اندازی شده و آدرس آن نیز prv.mosharekatha.ir می باشد. 

  2. آیا در صورت بالا بودن شهریه مدرسی می توان اعتراض کرد؟

    بله در صورتی که شهریه بیشتر از نرخ مصوب باشد، می توانید از طریق شماره 4317 اعتراض خود را ثبت نمایید. 

  3. آیا در صورت جابجایی می توان شهریه را بازپس گرفت؟

    در صورتی که قبل شروع ترم یعنی قبل مهر ماه جابجا شوید می توانید تا 95 درصد شهریه را پس بگیرید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره