دکتریدکتری وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ یکی از مراحل ثبت نام در این آزمون می باشد که متقاصیان بایستی به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام دهند. پرداخت هزینه نام نویسی در آزمون دکتری وزارت بهداشت با خرید کارت اعتباری از سایت sanjeshp.ir با کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است که در ادامه به زمان پرداخت، نحوه پرداخت و میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ 

هر ساله پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت میزان هزینه ثبت نام نیز مشخص می شود. لینک پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و همینطور فعال شدن لینک نام نویسی در آزمون دکتری وزارت بهداشت در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به نشانی ” sanjeshp.ir ” فعال می گردد. 

هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳
هزینه ثبت نام + پیامک اعلام نشده است.
هزینه ثبت نام با تاخیر جاماندگان اعلام نشده است.

اگر داوطلبی قصد دارد در دو کد رشته امتحانی در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کند، بایستی که دو کارت اعتباری خریداری نماید و در واقع هزینه هر رشته امتحانی را به صورت مجزا بپردازد. داوطلبان مجاز به شرکت در حداکثر دو کد رشته امتحانی می باشند و در نهایت می توانند برای دو رشته امتحانی هزینه مدنظر را پرداخت کرده و کارت اعتباری خریداری کنند.

در نظر داشته باشید برای ورود به مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های سراسری و آزاد یک آزمون یکپارچه برگزار می گردد، بنابراین داوطلبان فقط بایستی یک کارت اعتباری خریداری کنند.

در حال حاضر هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به صورت دقیق مشخص نشده است اما پیش بینی می‌شود که نسبت به سال گذشته با افزایش قیمت همراه باشد. (سال گذشته هزینه ثبت نام 208 هزار و 500 تومان بود) به محض اطلاع رسانی در مورد هزینه ثبت نام در سال جدید این مطلب بروزرسانی شده و مبلغ به صورت دقیق در این صفحه درج خواهد شد. 

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403

لینک پرداخت هزینه ثبت نام همزمان با شروع مهلت نام نویسی در سایت سنجش پزشکی فعال می‌شود و داوطلبان در همین بازه زمانی و قبل از نام نویسی می‌توانند برای پرداخت هزینه اقدام نمایند. در حال حاضر سازمان سنجش اطلاعیه‌ای در مورد زمان شروع نام نویسی و زمان پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود که مانند سال گذشته در شهریور ماه باشد. 

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانبندی آزمون دکتری وزارت بهداشت در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کردیم پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس الکترونیکی “ sanjeshp.ir ” امکان پذیر می باشد. در ادامه مراحل گام به گام نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ را  ارائه کرده ایم که می توانید در مهلت مقرر مطابق مراحل زیر هزینه ثبت نام در این آزمون را بپردازید.

1️⃣ وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور  به نشانی اینترنتی “ sanjeshp.ir ” شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ph.D ” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

3️⃣ در این مرحله بر روی گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید.

4️⃣ مجدد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ درصفحه جدید کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه “ ادامه ” بر روی لینک ” پرداخت الکترونیکی ” کلیک نمایید. (داوطلبان غیر ایرانی بایستی که در این مرحله به جای کد ملی، کد اتباع خارجی را وارد کنند)  

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، ایمیل، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک کنید.

7️⃣ پس از رویت هزینه قابل پرداخت، گزینه ” تایید و پرداخت ” را انتخاب کنید.

8️⃣ در این مرحله از پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک موردنظر انتقال داده می شوید که لازم است اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید.

پس از فعال شدن لینک خرید کارت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403، راهنمای تصویری را به طور کامل اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳

در سال های گذشته بدین صورت بوده است که آزمون دکتری وزارت بهداشت برای گروه های امتحانی مختلف در بازه‌های زمانی مجزایی برگزار می شد. بنابراین اگر می خواهید در این آزمون در دو گروه امتحانی و دو رشته مجزا شرکت کنید، بایستی پس از طی مراحل فوق ابتدا هزینه شرکت در رشته اول را بپردازید و سپس مجدد هزینه شرکت در رشته دوم را پرداخت کنید.

پس از پرداخت هزینه نام نویسی و تکمیل مراحل ثبت نام، متقاضیان می توانند اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی را دنبال کنند تا به موقع کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در جلسه آزمون حضور داشته باشند. برای اطلاع از نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت کلیک کنید.

در صورتی که هرگونه سوال و یا ابهامی برای تان وجود دارد و یا در مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره  02191005066  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چقدر است؟

    این مبلغ در سال گذشته مبلغ 205 هزار تومان بوده است که احتمالا برای سال آینده با کمی افزایش همراه باشد.

  2. آیا برای شرکت در دو رشته امتحانی از آزمون دکتري وزارت بهداشت باستی دو هزینه ثبت نام به صورت مجزا پرداخت کرد؟

    بله، داوطلبانی که قصد دارند در دو رشته امتحانی از آزمون دکتري وزارت بهداشت شرکت کنند بایستی که دو کارت اعتباری ثبت نام خریداری کنند.

  3. نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1403 به چه صورت است؟

    پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت 1403 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس الکترونیکی “sanjeshp.ir ” امکان پذیر است که به مراحل پرداخت آن در متن مقاله اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره