کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه ۱۴۰۳ در هر نوبت به صورت جداگانه می باشد. علاقه‌مندان به شرکت در آزمون سراسری باید در تاریخ هایی که در سایت سنجش اطلاع رسانی می شود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. از آنجایی که آزمون سراسری دو بار در سال برگزار خواهد شد. جهت نام نویسی در این آزمون نیز دو بازه زمانی اعلام می شود و متقاضیان می توانند متناسب با میزان آمادگی خود در یکی از این دو آزمون و یا هر دو نام نویسی کنند. برای اطلاع از تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 1403 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

در صورتی که از داوطلبان آزمون سراسری 1403 باشید، حتما اطلاع دارید که از سال 1402 تغییرات بسیاری در این آزمون اعمال می گردد که یکی از آن ها برگزاری این آزمون دو بار در سال است. تمامی جزئیات مرتبط با برگزاری آزمون سراسری از جمله زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی می شود.

نوبت کنکور زمان ثبت نام کنکور زمان برگزاری آزمون
نوبت دوم تیر ماه ۱۴۰۳ 7 تا 12 فروردین ماه 1403 7 و 8 تیر 1403
نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ آذر ۱۴۰۳ اعلام نشده

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در همان روز یا چند رو قبل از نام نویسی منتشر می شود و داوطلبان قبل از نام نویسی باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنند. در این دفترچه تمامی ضوابط و شرایط به صورت کامل شرح داده شده است و در قسمت های دیگر آن نحوه ثبت‌نام قرارد داده شده است.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

آخرین اخبار آزمون

27 آذر 1402: مهلت ثبت نام با تاخیر جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اذر ماه می باشد. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. 

22 آذر 1402: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام در کنکور و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نشده اند، می توانند در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام کنکور تیر ماه نوبت دوم ۱۴۰۳

متقاضیانی که تمایل دارند در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت نام کنند، باید در تاریخ ۷ فروردین آغاز شده تا ۱۲ فروردیم که ادامه خواهد داشت.داوطلبان در این بازه زمانی باید به سایت سنجش مراجعه کرده و نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کنکور تیر ماه نوبت دوم از تاریخ ۷ تا ۱۲ فروردین می باشد.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در تاریخ های اعلام شده جهت زمان ثبت نام کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. داوطلبان گرامی توصیه می شود حتما پیش از اقدام به نام نویسی در تاریخ ثبت‌نام حتما مقاله راهنما کامل زیر را مطالعه نمایید. 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام آزمون سراسری

 

زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه نوبت اول 1403

اولین دوره کنکور سال آینده در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. داوطلبان باید در زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه که در آذر ماه سال ۱۴۰۲ می باشد نام نویسی خود را انجام دهند. داوطلبان واجد شرایط می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجشبه 

زمات ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا 15 آذر ماه تمدید شد. مهلت ثبت نام با تاخیر کنکور جاماندگان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت می باشد.

 

تمدید تاریخ ثبت نام کنکور 1403

برخی از متقاضیان که علاقه مند به ثبت‌نام در آزمون سراسری می باشند، اما به دلیل عدم آگاهی از زمان دقیق نام نویسی از این مرحله جا مانده اند، می توانند در زمان‌هایی که سازمان سنجش به عنوان تمدید تمدید مهلت ثبت نام کنکور اعلام می نماید، در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند.

تاکنون اطلاعیه ای در زمینه تمدید زمان ثبت نام کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش و کانال تگرامی دانتل کو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

داوطلبانی هم که در تاریخ اعلام شده جهت ثبت‌نام آزمون سراسری مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند. می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت‌نام این آزمون اطلاعات وارد شده خود را ویرایش کنند.

داوطلبان در این تمدید تاریخ ثبت نام کنکور می توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. داوطبانی نیز که در روزهای آغازین نام نویسی آزمون سراسری 1403 را انجام داده اند در فرصت مجدد می توانند نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات آزمون سراسری اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام با تاخیر جاماندگان

در سال های گذشته سازمان سنجش مهلت مجددی برای آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیلی موفق به نام نویسی در زمان ثبت نام کنکور نشده اند تعیین می کرد. با توجه به اینکه کنکور دو بار درسال در نوبت های اردیبهشت ماه و تیر ماه برگزار می شود. در دوره گذشته هیچگونه مهلت مجددی و ثبت نام با تاخیری انجام نگرفت.

مهلت ثبت نام کنکور جاماندگان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت می باشد.

از این رو پیش بینی می شود پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403 که تا چند روز تمدید می شود هیچگونه بازه زمانی دیگری برای نام نویسی وجود نخواهد داشت. لذا توصیه می کنیم برای اطلاع از تمامی اخبار تحصیلی عضو کانال تلگرام مجموعه دانتل کو شوید تا از اخبار لحظه ای اطلاع داشته باشید.

در مهلت فرصت مجدد، داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ نام نویسی خود را تکمیل کرده‌اند. چنانچه در اطلاعات ورودی خود اعم از عکس داوطلبی، معدل دیپلم و سوابق تحصیلی، مدارک هویتی یا اطلاعات دیگری که وارد کرده‌اند. می توانند در این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کرده و این اطلاعات را تصحیح نمایند.

در دوره گذشته ثبت نام با تاخیر کنکور انجام نگرفت. در صورت اعلام بازه زمانی ثبت‌نام با تاخیر در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مشاوره تاریخ ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

داوطلبانی که در تاریخ ثبت نام کنکور و تمدید مهلت، نام نویسی خود را تکمیل کرده اند، در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات ورودی خود را ویرایش کنند. توجه داشته باشید در صورتی اطلاعات اشتباهی را وارد کند در هر مرحله ای از آزمون حذف خواهید شد و حتی در صورت پذیرش، قبولی فرد نیز لغو خواهد شد. 

دسته ای از داوطلبان که در هیچ کدام از بازه های زمانی در نظر گرفته شده جهت ثبت‌نام کنکور سراسری موفق به ثبت‌نام کنکور سراسری نشده اند. می توانند با پرداخت هزینه و سپس خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش و سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، درخواست ثبت‌نام در این آزمون را داشته باشند. برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل نیز تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

کنکور سراسری 1403 در دو نوبت برگزار می گردد که جزئیات مرتبط با آن را در متن مقاله فوق آورده ایم.

آیا تاریخ ثبت نام کنکور سراسری تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله پس از اتمام مهلت نام نویسی آزمون، سازمان سنجش در یک بازه زمانی مجزا در اسفند ماه نیز مهلت ثبت‌نام را تمدید نیز می نماید.

نحوه ثبت‌نام آزمون سراسری به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه ثبت‌نام اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫30 دیدگاه ها

    1. سلام
      بله زمان ثبت نام کنکور 1401 تمدید شد.
      از تاریخ 1 تا 4 اسفند می تونید ثبت نام خود را انجام دهید.

        1. سلام
          امکان دارد زمان ثبت نام کنکور جاماندگان تمدید شود ولی هنوز اطلاعیه ای رسمی از سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 منتشر نشده است.

    1. سلام
      امکان دارد زمان ثبت نام کنکور جاماندگان تمدید شود ولی هنوز اطلاعیه ای رسمی از سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 منتشر نشده است.

  1. سلام لطفاً اگر تمدید جا ماندگان تمدید شد اطلاع رسانی کامل بشه که فرزندمان یکسال عقب نیفته

    1. سلام تا کنون سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 برای جاماندگان تمدید نکرده است.

    2. سلام میشه از ۲۵ فروردین بیشتر تمدید کنید؟؟من و خلی از افراد دیگه برای ثبت نام جا موندیم لطفا تمدید کنید کنید🙏🙏

      1. سلام ثبت نام کنکور تیر ماه تمدید شد.
        داوطلبان در تاریخ ۳۰ فروردین ماه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

  2. چجوری مطلع بشیم من مریض شده بودم نشد ثبت نام‌کنم لطفا یک بار دیگه تمدید کنید ثبت نام‌کنکور رو یک سال کم‌نیست

        1. سلام تا کنون اطلاعیه زمان ثبت نام کنکور سراسری اعلام نشده است.
          در سال های گذشته در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان ثبت نام فراهم شده بود اما تا کنون اطلاعیه اعلام نشده است.

  3. سلام تکلیف ما که اینهمه درس خوندیم چی میشه؟؟باید یه فکری به حال ما بکنن دیگه با این وضعیت کرونا خیلیا درگیر بودن و نتونستن ثبت نام کنن کاملا مشخصه تعداد زیادی از ثبت نام جا موندن باید یه فکری به حال ما کنن خواهشن اگه راهی هست بگین ما انجام بدیم

    1. سلام متاسفانه زمان ثبت نام کنکور سراسری تمام شده.
      در سال های گذشته سازمان سنجش در زمان دریافت کارت ورود به جلسه مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری را فراهم می کرد.
      امکان دارد امسال نیز در این بازه زمانی بتوانید ثبت نام کنید.

  4. سلام سایت برای ثبت نام کنکور باز میشه یان
    من جا موندم برای کنکور 1401 میخوام خواهشا بگین باید چیکار کنیم

    1. سلام
      در سیستم پاسخگویی سنجش درخواست خود را ثبت کنید.
      سال گذشته در زمان دریافت گارت ورود به جلسه امکان ثبت نام آزمون سراسری فراهم شد البته در سال جاری اطلاعیه مبنی بر تمددی مهلت ثبت نام کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش منتشر نشده

  5. باسلام – با مدرک دیپلم قرآنی مورد تایید سنجش هم می شود در کنکور سراسری شرکت کرد ؟ با تشکر

    1. سلام در صورت معادل بودن این مدرک مدر کدیپلم بله می توانید در ثبت نام کنکور شرکت کنید.

    1. سلام طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور دی ماه تمدید نخواهد شد.
      البته می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را ثبت کنید.

  6. ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ هم دوبار تو سال انجام می شه ؟ یعنی زمان ثبت نام کنکور به غیر آذر بازم هست ؟

    1. سلام بله زمان ثبت نام کنکور هر نوبت به صورت جداگانه می باشد.

      زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۵ تا ۱۱ آذر ماه می باشد.
      زمان ثبت نام کنکور تیر ماه ۱۴۰۳ در فروردین ماه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره