دکتریدکتری وزارت بهداشت

ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در مهلت مقرر در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته دکتری رشته های گروه علوم پزشکی و تمدید آن امکان پذیر است. داوطلبانی که پس از درج کد رشته محل های مورد علاقه خود در فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، قصد دارند برخی الویت های خود را تغییر داده و فرم انتخاب‌ رشته‌شان را ویرایش کنند، می توانند قبل از اتمام مهلت انتخاب رشته اقدام کنند. در ادامه به زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 اشاره کرده ایم.

 

ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نحوه چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت بسیار حائز اهمیت است، چراکه داوطلبان در صورت کسب نمره لازم، دعوت به مصاحبه می شوند و پذیرش نهایی داوطلبان مشروط به قبولی آن ها در مرحله مصاحبه می باشد. 

بنابراین داوطلبان بایستی تمامی فاکتور های موثر را در نظر بگیرند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. اگر داوطلبی قبل از اتمام مهلت انتخاب رشته بخواهد الویت هایی را در فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، درج کرده است را تغییر بدهد، می تواند نسبت به ویرایش آن اقدام نماید.

 

توجه

ممکن است مرکز سنجش آموزش پزشکی در طول زمانی که برای انتخاب رشته در نظر می گیرد، اصلاحیه های دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را منتشر کند. اگر قصد تغییر فرم انتخاب رشته خود را دارید، می توانید این اصلاحیه ها را نیز مطالعه کنید، تا در صورتی که کد رشته محلی جدیدی اضافه شده بود، بررسی کنید و در صورتی که مایل بودید در فرم انتخاب رشته خود درج نمایید.

 

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 از زمانی که مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت آغاز می شود، امکان ویرایش کد رشته محل ها نیز وجود دارد. تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون زمان انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود، همانند سال های گذشته این فرآیند در اواسط مرداد ماه انجام شود. چنانچه اطلاعیه ای در این مورد منتشر گردد، زمان دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

مراحل و نحوه ویرایش

داوطلبانی که پس از درج الویت های خود در فرم انتخاب رشته دکتری رشته های گروه پزشکی، قصد دارند تغییراتی را در آن اعمال کنند، می توانند مطابق مراحل زیر عمل کنند و اصلاحات لازم را ایجاد نمایند.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه دکتری تخصصی کلیک کنید.

3️⃣ لازم است مجدد بر روی گزینه “ دکتری تخصصی ” کلیک نمایید.

4️⃣ در مهلت مقرر انتخاب رشته و یا تمدید مهلت ان بر روی لینک فعال “ انتخاب رشته محل – ویرایش رشته محل “ کیلک کنید.

5️⃣ مجدد بر روی گزینه ” انتخاب رشته محل – ویرایش رشته محل ” کیلک کنید.

6️⃣ ” کد ملی ” و “ شماره تلفن همراه ” خود را در کادر های مربوطه وارد نمایید.

7️⃣ در این مرحله به تلفن همراه شما یک رمز یکبار مصرف ارسال می شود که بایستی آن را در کادر مربوطه وارد کنید.

8️⃣ در این مرحله فرم انتخاب رشته برایتان نمایش داده می شود، که می توانید نسبت به تصحیح آن اقدام کنید.

9️⃣ اگر از ویرایشی که کرده اید، اطمینان دارید،در نهایت بر روی گزینه ” ثبت تغییرات ” کلیک نمایید.

به محض فعال شدن لینک انتخاب رشته راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

از آنجایی که داوطلبان مطابق آنچه که در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند، دعوت به مصاحبه خواهند شد، بنابراین لازم است که در انجام آن بسیار دقت کنند و فاکتور های مختلف را در نظر داشته باشند. بنابراین بایستی زمانی که الویت های خود را از دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت استخراج می کنند و می خواهند آن ها را الویت بندی کنند،  به فاکتور های مختلف شامل علاقه، هدف از تحصیل در آن رشته، جایگاه دانشگاه، سوابق هیئت علمی، شهریه دوره های شهریه پرداز و دانشگاه آزاد و … توجه داشته باشند.

الویت های داوطلب در این مرحله بایستی به گونه ای چیده شود که هر الویت نسبت به الویت پایین تر خود ارجح تر باشد. پس از اتمام این مهلت نیز داوطلبان بایستی منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته باشند تا از وضعیت دعوت شدن و یا نشدن خود به مصاحبه مطلع گردند.

برای شما عزیزان، مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل، خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی را در نظر گرفته است. در صورتی که هر گونه سوالی پیرامون انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 دارید، می توانید پس از ارتباط با مشاوران این مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ برای داوطلبان این آزمون وجود دارد؟

بله، داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 می توانند قبل از اتمام مهلت انتخاب رشته، نسبت به تصحیح کد رشته محل هایی که در فرم انتخاب رشته شان درج کرده اند، اقدام کنند.

چه زمانی متقاضیان می توانند نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 اقدام کنند؟

تا زمانی که مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به پایان نرسیده است، متقاضیان فرصت تصحیح فرم انتخاب رشته خود را دارند که احتمالا همانند سال های گذشته اواسط مرداد ماه است.

نحوه تغییر اویویت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

به مراحل تصحیح انتخاب رشتة دکتری وزارت بهداشت 1401 در متن مقاله فوق اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره