دکتریدکتری وزارت بهداشت

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ هر ساله از طریق سایت سنجش پزشکی منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. دفترچه انتخاب رشته در هر سال تغییر می کند و اطلاعات آن مثل ظرفیت هر رشته و شرایط انتخاب رشته بروزرسانی می شود به همین دلیل ضروری است که داوطلبان دفترچه منتشر شده در همان سال را دانلود کرده و به طور کامل مطالعه نمایند. در غیر این صورت ممکن است در فرایند انتخاب رشته و قبولی نهایی در دانشگاه با مشکلاتی مواجه شوند. در این مطلب به بررسی کامل دفترچه انتخاب‌رشته دکتری وزارت بهداشت 1403 پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

پس از برگزاری آزمون دکتری و اعلام نتایج اولیه، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. تمامی فرایند انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی انجام می شود. در هنگام شروع انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. 

داوطلبان برای اطلاع از جزییات انتخاب رشته مثل کد رشته محل ها، شرایط دعوت به مصاحبه و غیره باید دفترچه را به طور کامل مطالعه نمایند. در ادامه به بررسی و توضیحات کامل دفترچه انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت خواهیم پرداخت. 

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1403

همانطور که گفته شد دفترچه انتخاب‌رشته دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی منتشر می شود. سازمان سنجش پرشکی در زمان مشخصی دفترچه را منتشر کرده و داوطلبان پس از دانلود و مطالعه آن می نوانند نسبت به انتخاب رشته در سایت سنجش پزشکی اقدام نمایند. 

زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. دفترچه سال گذشته در 14 آذر ماه منتشر شد و انتظار می رود که در سال جاری نیز در همین بازه زمانی منتشر گردد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1403 این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

هر ساله دفترچه انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت در سایت سازمان سنجش پزشکی منتشر می شود. هنوز دفترچه انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت 1403 منتشر نشده است و اطلاعیه ای نیز در مورد انتشار آن اعلام نگردیده است. 

به محض انتشار دفترچه، لینک دانلود مستقیم آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و شما می توانید نسبت به دانلود مستقیم آن اقدام نمایید. در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت سال گذشته قرار گرفته است و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آن را دانلود کرده و مطالعه نمایید. 

دانلود دفترچه دکتری وزارت بهداشت

 

مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

در دفترچه انتخاب‌رشته دکتری وزارت بهداشت تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان به طور کامل قرار گرفته است. این اطلاعات بسیار مهم هستند و عدم اطلاع کافی از آن ها ممکن است در روند انتخاب رشته مشکلاتی را ایجاد کند. برخی از مهم ترین مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت به شرح موارد زیر می باشد. 

ظرفیت رشته ها

یکی از مهم ترین مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت مربوط به کدرشته محل ها و ظرفیت هر یک از آن ها می باشد. هر یک از رشته های دکتری ظرفیت مشخصی دارند که در دفترچه به همراه روش تحصیل (عادی یا شهریه پرداز بودن) ذکر می گردد. 

مدارک مورد نیاز

برای پذیرش در هر یک از رشته های دکتری وزارت بهداشت باید مدارکی را داشته باشید و در صورتی که مدرک داوطلب با مدرک مورد نیاز مطابقت نداشته باشد، قبولی او لغو شده و امکان شرکت در کنکور سال آینده وزارت بهداشت را نیز نخواهد داشت. 

نحوه انتخاب رشته

در این بخش از توضیحات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، نحوه انتخاب رشته به صورت دقیق توضیح شده است. در زمان انتخاب رشته در سایت سنجش پزشکی باید مطابق با همان مراجل گفته شده پیش رفته و فرم انتخاب رشته را بر اساس اولویت بندی تان تکمیل نمایید. 

شرایط رشته ها و دانشگاه خاص

بعضی از دانشگاه ها با سایر دانشگاه ها متفاوت هستند و شرایط خاصی برای پذیرش دانشجو دارند. از دانشگاه ها با شرایط خاص می توان به بقیه الله، ارتش و شاهد اشاره کرد. در صورتی که قصد انتخاب‌رشته ها و دانشگاه های خاص را دارید، حتما قبل از انتخاب رشته این بخش از دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را مطالعه نمایید. 

شرایط دعوت به مصاحبه

شرایط دعوت به مصاحبه دکتری یکی از مهم ترین بخش های این آزمون می باشد و به همین دلیل در ابتدای دفترچه نیز به این بخش پرداخته شده است. در این بخش نام دانشگاه های پذیرنده دوره دکتری تخصصی و پژوهشی همراه با شرایط و نمره حد نصاب آن ها درج شده است. 

 

شرایط انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت

به طور کلی تمامی افرادی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده و نمره حد نصاب را به دست آورده باشند، واجد شرایط انتخاب رشته می باشند. برای انتخاب رشته داوطلب باید حداقل 30 درصد نمره آزمون و 50 درصد میانگین نمره سایر داوطلبان رشته مورد نظر را به دست آورده باشد. 

داشتن مدرک مرتبط، فارغ التحصیلی در زمان تعیین شده و عدم اشتغال به تحصیل جز دیگر شرایط عمومی انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت می باشد و در صورت محرز شدن این موارد، قبولی داوطلب در هر مرحله لغو خواهد شد. شرایط دقیق در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت به طور دقیق ذکر خواهد شد. در صورت بروز مشکل در روند انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت می توانید از مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

مشاوره دکتری وزارت بهداشت

انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت در قبولی نهایی شما تاثیر مستقیم می گذارد به همین دلیل لازم است که قبل از هر اقدامی ابتدا دفترچه راهنما انتخاب رشته را به طور دقیق مطالعه کرده و سپس با کسب اطلاعات لازم اولویت بندی خود را انجام دهید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود؟

    هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه در سال جاری مشخص نشده است اما انتظار می رود که مانند سال گذشته در آذر ماه باشد. 

  2. مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چیست؟

    در متن مقاله به مندرجات و بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته پرداخته شده است. 

  3. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت چه باید کرد؟

    به محض انتشار دفترچه لینک دانلود مستقیم آن در این صفحه قرار خواهد گرفت و شما می توانید به راحتی دفترچه را دانلود نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره