کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می گردد. دسته ای از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی می توانند ضمن اطلاع از تاریخ نام نویسی در این آزمون، جهت تکمیل فرم نام نویسی در سایت ” sanjeshp.ir ” نیز اقدام کنند. در ادامه این مطلب به تمدید تاریخ ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 اشاره خواهیم کرد.

بر اساس اطلاعیه سنجش پزشکی و با توجه به تغییرات اعمالی زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از ۱۱ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ می باشد.

 

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

 تاکنون مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ منتشر نکرده است. اما با توجه به اینکه در سال گذشته متقاضیان اوایل اسفند ماه مراحل ثبت نام خود را طی کردند، پیش بینی می شود که امسال نیز همانند سال های گذشته یک بازه زمانی حداکثر ده روزه در اسفند ماه جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در نظر گرفته شود. د

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 از 11 بهمن ساعت 14 آغاز و تا ساعت 8 صبح 21 بهمن ماه 1402 می باشد.

در صورت اعلام زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. همزمان با شروع مهلت ثبت نام این آزمون، مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را منتشر می کند و طبق این دفترچه واجدین شرایط مجاز به ثبت نام در این آزمون خواهند بود.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت
 

تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

مرکز سنجش آموزش پزشکی پس از اتمام زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ این بازه زمانی را چندین بار تمدید نیز می کند. تا تمامی متقاضیانی که به دلایل مختلفی در مهلت مقرر نتوانسته‌ اند ثبت نام خود را در سایت انجام دهند، در زمان‌هایی که این مهلت تمدید می شود، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

در تمدید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1403 داوطلبانی هم که پیش تر ثبت نام خود را انجام داده بودند، می توانند فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مهلت دیگری شامل تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. مرکز سنجش آموزش پزشکی پیرامون فرصت مجدد ثبت نام این آزمون در سال جاری نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما با توجه به روال سال های گذشته این زمان در اواخر فروردین ماه می باشد.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

نحوه ثبت نام در سایت سنجش پزشکی

ثبت نام در آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش پزشکی در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می توانند نام نویسی خود جهت شرکت در آزمون را تکمیل نمایند. داوطلبان با خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم نام نویسی و آپلود مدارک لازم می توانند نام نویسی کنند. 

در ادامه به بررسی مراحل کلی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت می پردازیم. داوطلبان گرامی جهت مشاهده راهنما تصویری گام به گام مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

✅ به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایید. 

✅ کلیک بر روی لینک فعال ثبت نام (این لینک در زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 فعال خواهد شد.)

      ◀ از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه ” ارشد ” کلیک کنید. سپس بر روی گزینه ” ثبت نام جدید و پرداخت هزینه ” کلیک کنید.

✅ کدملی خود را وارد کنید. (داوطلبان اتباع خارجی غیرایرانی باید شماره پاسپورت خود را وارد نمایند.)

✅ در این بخش نوع آزمون و هزینه شرکت در آزمون را انتخاب نمایید. 

✅ در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1403 فرم مربوطه که در به صورت کامل و دقیق تکمیل نمایید. 

✅ در نهایت یک کدپیگیری 16 رقمی دریافت خواهید کرد که به منزله اتمام فرآیند ثبت نام می باشد. 

🔶 داوطلبانی که مایل به شرکت در 2 مجموعه امتحانی می باشند باید 2 کارت جداگانه را خریداری کنند. 

 

مشاوره زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

برای اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 را به طور کامل و بدون نقص انجام دهید، توصیه ما به شما این است که پیش از هر اقدامی و در قدم اول، دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون را به طور کامل مطالعه کنید و  تا از تمامی جزئیات این آزمون شامل شرایط و مدارک لازم و فرم های مورد نیاز و … مطلع باشید.

برای اینکه مراحل نام نویسی شما بدون وقفه در سایت سنجش پزشکی انجام شود، بهتر است از قبل زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ اسکن مدارک لازم شامل عکس، صفحه اول اصل شناسنامه و صفحه آخر در صورت وجود توضیحات و اصل کارت ملی هر دو سمت آن را تهیه کنید. 

چنانچه پیرامون زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و بدون خارج شدن از منزل، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در اوایل اسفنده ماه انجام خواهد شد.

متقاضیان جهت ثبت نام بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت نام وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی ” sanjeshp.ir ” انجام می شود. 

آیا تاریخ ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 تمدید نیز می شود؟

بله، ضمن اینکه مرکز سنجش پزشکی پس از اتمام مهلت‌ثبت نام، مهلت نام نویسی در این آزمون را تمدید میکند، یک بازه زمانی دیگر را به عنوان فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون اعلام می کند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    من الان در مقطع کارشناسی هستم و چندوقت دیگه باید کنکور کارشناسی ارشد بدم من تو درس آمار ضعیف هستم این درس در کنکور هست اگر این درس مدنظر نگیریم با زدن درصد بالای درس های دیگه مثل روانشناسی بالینی،عمومی،نظریه های شخصیت…رتبه خوبی کسب میکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره