کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در واقع فرصت مجددی که سازمان سنجش در اختیار متقاضیان کنکور سراسری قرار می دهد. تا در مهلت‌های مقرری که جهت ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شده بود. مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. در این بازه زمانی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. هر ساله معمولا زمان ثبت نام کنکور تمدید می شود، ولی بهتر است داوطلبان با امید تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1403 نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

مهلت ثبت نام با تاخیر جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اذر ماه می باشد. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. 

لینک ورود مستقیم به سایت مای سنجش

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

باتوجه به تغییرات کنکور سراسری در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیر ماه انجام میگیرد. مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ که در آذر و فروردین ماه می باشد داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را انجام دهند.

نوبت کنکور زمان ثبت نام کنکور زمان برگزاری آزمون
نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ۲۷ و ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد 6 و 7 اردیبهشت 1403
نوبت دوم تیر ماه ۱۴۰۳ 7 تا 12 فروردین ماه 1403 7 و 8 تیر 1403

بسیاری از متقاضیان به دلایل مختلفی شامل نقص مدارک، عدم اطلاع از زمان ثبت نام و … موفق به ثبت نام در این بازه زمانی نمی شوند. سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از متقاضیان علاوه بر تمدید تاریخ ثبت نام، یک فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری نیز در نظر می گیرد.

بخوانید: راهنما ثبت نام کنکور

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت و تیر ماه 1403

همانطور که اشاره کردیم، سازمان سنجش پیش از اتمام آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ این زمان را چند روز دیگر تمدید می کند. معمولا این زمان در نظر گرفته شده بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور است و ضمن اینکه فرصت مجددی را در اختیار متقاضیانی قرار می دهد که از ثبت نام جامانده اند،  فرصت ویرایش اطلاعات را نیز در اختیار دیگر داوطلبانی که در زمان های مقرر ثبت نام خود را انجام داده اند، قرار خواهد داد.

مهلت ثبت نام کنکور جاماندگان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت می باشد.

چنانجه از متقاضیانی هستید که در زمان تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری نیز موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اید، نگران نباشید چراکه می توانید در فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای شرکت در این آزمون اقدام کنید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1403 معمولا هر ساله اسفند ماه در نظر گرفته می شود. این بازه زمانی در واقع آخرین فرصتی است که در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می گیرد. تاکنون سازمان سنجش پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ در ۲۷ و ۲۸ آذر ماه می باشد. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون کنکور سراسری با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید با اطلاع قبلی از زمان های ثبت نام و دیگر مراحل این آزمون، از هیچ مرحله ای جا نمانید.

 

ثبت نام از طریق سیستم پاسخگویی

سازمان سنجش برای داوطلبانی که در تمدید مهلت ثبت نام کنکور نیز موفق به نام نویسی و شرکت در این آزمون نمی‌شوند، یک راه برای آنها قرار داده است.

این داوطبان از باید از طریق سیستم پاسخگویی سنجش در خواست خود را ثبت کنند. داوطلبان برای ثبت درخواست خود با به سایت سنجش مراجعه کرده و از طریق سیستم پاسخگویی که در منوی سمت راست این سایت قرار داده شده است می توانند درخواست خود را ثبت کنند. برای مشاهده نحوه ثبت درخواست مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

البته باید متذکر شویم در صورت تایید ثبت درخواست می توانید نام نویسی خود را انجام دهید و امکان دارد با درخواست شما موافقت نشو و رد شود. 

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1403

در فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1403 داوطلبان که در مهلت ثبت نام کنکور نام نویسی خود را انجام داده‌اند، در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را به صورت اشتباه وارد کرده اند می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام کنکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان که در این فرصت مجدد نیز از ثبت نام جامانده اند و موفق به نام نویسی نشده اند، سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان نیز راهکاری قرار داده است. این دسته از متقاضیان باید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را مبنی بر ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری ثبت کرده و پس از پاسخگویی از طریق همین سیستم موفق به نام نویسی در آزمون سراسری سال شوند. باید این نکته را متذکر شویم هزینه ثبت نام جاماندگان آزمون سراسری مقدار بیشتری از هزینه عادی ثبت نام می باشد.

 

مشاوره آخرین مهلت ثبت نام کنکور

زمان‌هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و یا فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته می‌شود. ضمن اینکه فرصت ثبت نام را در اختیار جاماندگان قرار می‌دهد، فرصتی برای ویرایش اطلاعات داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را انجام داده اند.

نکاتی که داوطلبان این آزمون بایستی حتما بدان توجه داشته باشند. اطلاعات درج شده، در فرم نام نویسی کنکور سراسری باید دقیق و مطابق با اطلاعات شناسنامه و تحصیلی داوطلب باشد. چراکه سازمان سنجش در صورت دریافت اطلاعاتی که با اطلاعات اصلی مغایرت دارد، در هر مرحله از این آزمون داوطلب را حذف خواهد کرد.

پس از ثبت اطلاعات خود و چندین بار بررسی در صورتی که مغایرتی مشاهده کردید. دراین زمان‌های در نظر گرفته شده، جهت ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

چنانچه پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403 سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

22 آذر 1402: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور سراسری و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نشده اند، می توانند در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

20 آبان 1402: مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه نوبت اول در 5 تا 11 آذر ماه 1402 و مهلت ثبت نام آزمون تیر ماه در 7 تا 12 فروردین ماه 1403 انجام خواهد گرفت.

 

سوالات متداول

آیا زمان در نظر گرفته شده جهت ثبت نام آزمون سراسری تمدید نیز می شود؟

بله، سازمان سنجش معمولا در روزهای پایانی مهلت ثبت نام کنکور مهلت نام نویسی در این آزمون را چند روزی تمدید می کند.

آخرین مهلت ثبت نام کنکور اردو تیر ماه چه زمانی می باشد.

در متن مقاله آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری در نوبت های اردیبهشت و تیر ماه را قرار داده ایم.

تمدید زمان ثبت‌نام کنکور چه تاریخی می باشد؟

تاکنون سازمان سنجش پیرامون تمدید زمان ثبت نام اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما مطابق هر سال یک بازه زمانی پس از اتمام تاریخ ثبت نام در نظر گرفته می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫32 دیدگاه ها

  1. با سلام کی میتونم ثبت نام کنم واسه کنکور ۱۴۰۱ عقب موندم چه تاریخی سایت باز میشود

      1. سلام خسته نباشید ثبت نام برای کنکور تیر ماه دوباره تمدید میشه
        من میخوام ثبت نام کنم اما سایت خرید کارت بسته شده ولی سایت ثبت نام بازه

  2. با سلام کی سایت چه زمانی باز میشه آزمون ۱۴۰۱ از ثبت نام در آزمون عقب افتادم خواهشمند کی سایت باز می ش‌ود

  3. با سلام کی سایت چه زمانی باز میشه آزمون ۱۴۰۱ از ثبت نام در آزمون عقب افتادم خواهشمند کی سایت باز می ش‌ود

    1. سلام احتمالا تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه باشد

  4. سلام ببخشید یه سوال داشتم روز شنیه یعنی ۱۴ ابان هم میشه ثبت نام کنکور دی ۱۴۰۲ رو انجام داد یا اون روز دیگه سایت بسته میشه ؟
    لطفا جواب بدین

    1. سلام مهلت ثبت نام کنکور طبق اطلاعیه تا ۱۴ آبان ماه می باشد. البته امکان دارد طبق روال سال های گذشته تمدید شود.
      ولی پیشنهاد می کنیم قبل از اتمام مهلت در آزمون نام نویسی کنید و منتظر تمدید مهلت نباشید.

    2. سلام به گفته ها و اطلاعیه ها مهلت ثبت نام کنکور تا ۱۴ آبان ماه می باشد.
      البته امکان دارد طبق روال سال های گذشته تمدید شود.
      ولی پیشنهاد می کنیم قبل از اتمام مهلت در آزمون نام نویسی کنید و منتظر تمدید مهلت نباشید.

  5. سلام حتما بايد دوتا كنكور و داد؟ اگر از كنكور دي جا مونديم و ثبت نام نكرديم ديگه فرصتمون سوخته؟ يا ميتونيم كنمور بعدي رو بديم فقط

    1. سلام خیر کنکور ها به هم مرتبطه نیستند و در هر نوبت که مایل هستید در مهلت ثبت نام کنکور نام نویسی کرده و شرکت کنید.

  6. سلام
    ایا مهلت دیگری هم برای ویرایش اطلاعات مثل تغییر زیرگروه آزمایشی امتحانی وجود داره؟
    خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم.

    1. سلام با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مهلت ثبت نام کنکور دی ماه تمدید نخواهد شد.
      در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور می توانید گروه آزمایشی را تغییر دهید.

  7. سلام ترو خدا بگین با تمدیدتا ۲۴ وقت داشتیم یا هنوز تمدید نشده؟
    اگ نشده امکانش هست یعنی حتمیع ک تمدید شه؟ بعد از کجا متوجه شم ک تمدید شده؟؟

  8. سلام ترو خدا بگین با تمدیدتا ۲۴ وقت داشتیم یا هنوز تمدید نشده؟
    اگ نشده امکانش هست یعنی حتمیع ک تمدید شه؟ بعد از کجا متوجه شم ک تمدید شده؟؟
    چون من امروز متوجه شدم

  9. سلام
    ببخشید من جا موندم از ثبت نام
    شنیدم موقع دادن کارت ورود به جلسه ثبت نام هم میشه کرد درسته این حرف یا خیر؟

    1. سلام مهلت ثبت نام کنکور تا پایان 11 آذر می باشد.
      در صورت اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام کنکور در متن مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره