کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ کی اعلام می شود؟ اعتراض به نتایج فرصتی است که سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبانی قرار داده است که پس از دریافت نتایج کنکور به دلایل مختلفی از نتیجه به دست آمده رضایت کافی ندارند، می خواهند نسبت به این نتیجه درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. متقاضیان جهت اعتراض به جواب اولیه و نتایج نهایی کنکور سراسری در زمان مقرر، با اطلاع از نحوه اعتراض درخواست خود را ثبت کنند تا چنانچه اعتراض آن ها درست و منطقی باشد، در زمان های مشخص پیگیری شود. یکی از موارد مهم در ثبت درخواست متن نوشته شده می باشد. در این مقاله به بررسی چگونگی جواب اعتراض به نتایج کنکور پرداخته می شود.

جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ کی اعلام می شود؟

پس از ثبت درخواست اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری معمولا کارشناسان مربوطه پس از گذشت 24 الی 72 ساعت پس از ارسال درخواست، آن را بررسی می‌کنند. شما متقاضیان عزیز کنکور می توانید در این بازه زمانی مجدد به سایت سنجش مراجعه کنید و با در دست داشتن رمز عبور، جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ خود را دریافت نمایید. برای آن دسته از داوطلبانی که در رشته های نیمه متمرکز و دارای مصاحبه شرکت کرده اند توصیه میکنیم مقاله اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور را مطالعه کنند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل به منظور کمک به شما عزیزان آماده پاسخگویی هستند، می توانید در هر مرحله از ثبت درخواست اعتراض که به مشکل خوردید با مشاوران این مرکز تماس بگیرید و یا ثبت این درخواست را به مشاوران ما بسپارید. 

زمان جواب اعتراض به نتایج کنکور 1402

پس از گذشت یک بازه زمانی کوتاه از برگزاری کنکور، نتایج اولیه برای تمامی شرکت کنندگان اعلام می شود. علاقه مندان به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری می توانند از طریق سایت sanjesh.org وارد مرحله انتخاب رشته شده و مراحل انتخاب رشته خود را طی کنند.

زمان اعتراض به نتایج اولیه کنکور سراسری تا چند روز پس از اعلام نتیجه می باشد. در سال گذشته با توجه به اینکه کلید سوالات کنکور اعلام شد، معمولا بین 48 ساعت تا حداکثر دو هفته جواب اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1402 از طرف سازمان سنجش به فرد متقاضی اعلام می گردد. 

زمان اعتراض به نتایج کنکور سراسری پس از اعلام نتیجه و چند روز پس از آن می باشد. تا کنون این بازه زمانی مشخص نشده است. به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نتیجه نهایی انتخاب رشته معمولا در اواخر شهریور ماه منتشر می شود. داوطلبان در این بازه زمان اعتراض به نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری می توانند از طریق سیستم پاسخگویی درخواست خود را ثبت کنند. برای اطلاع از زمان جواب اعتراض به نتایج کنکور می توانید با کارشناسان دانتل تماس بگیرید.

اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ۱۴۰۲

قبل از توضیح چگونگی دریافت جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ لازم است از مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج اولیه و نتایج کنکور ۱۴۰۲ اطلاع پیدا کنید. اگر در هر مرحله قصد ثبت اعتراض دارید، کافی است طبق مراحل زیر عمل نمایید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه “ ورود به سیستم پاسخگویی ” از منوی سمت چپ سایت کلیک کنید.

ورود به سیستم

3️⃣ تمامی متقاضیان جهت ارسال درخواست اعتراض در سایت سازمان سنجش، ملزم به عضویت در سامانه می باشند، .در صرت عضویت بر روی گزینه ” ورود به سامانه ” کلیک نمایید. (چنانچه از قبل در سامانه عضو نشده‌اید در ادامه نحوه عضویت در سامانه را شرح داده ایم)

ورود به سامانه درخواست

 

4️⃣ در این قسمت جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ کادری پیش روی شماست، “ پست الکترونیک ” و “رمز عبور ” که برایتان ارسال شده است به همراه “ کد ملی ” مطابق تصویر زیر وارد نمایید.

ورود به سامانه

5️⃣ برای ثبت درخواست باید یک درخواست جدید ایجاد کنید برای این منظور در صفحه جدید بر روی گزینه ” درخواست جدید ” مطابق تصویر زیر کلیک نمایید.

درخواست جدید

6️⃣ نوع آزمون خود را ” کنکور سراسری ” و سال تحصیلی خود را ” ۱۴۰۲ ” انتخاب نمایید و بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک کنید تا درخواست های مجاز برای شما نمایش داده شود.

نوع آزمون خود اعتراض به نتایج کنکور

موارد ثبت درخواست اعتراض

7️⃣ در این مرحله جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ مواردی که شما متقاضیان گرامی از زمان نتیجه اولیه تا نتیجه نهایی مجاز به ثبت درخواست اعتراض نتایج کنکور می باشید، نمایش داده می شود. مواردی که می توانید به آن ها اعتراض‌کنید به شرح موارد زیر هستند:

  1. تقاضای بررسی مجدد نمره کارنامه اولیه (اعتراض به هر یک از موارد مشکلات مربوط به اعمال سوابق تحصیلی، عدم اعمال سهمیه رزمندگان و ایثارگری، ناهمخوانی عکس پاسخ برگ داوطلبان، نظام وظیفه داوطلبان آقا و سایر موارد)
  2. اعتراض به کلید سوالات آزمون
  3. اعتراض به نتیجه نهایی انتخاب رشته (اعتراض به عدم قبولی در رشته محل‌های انتخابی و اعتراض به عدم قبولی در رشته محل‌های بالاتر )
  4. عمومی

8️⃣ در این مرحله جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ اطلاعات فردی شما را نمایش می‌دهد و شما باید شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری خود را وارد کنید و پس از وارد شدن به صفحه درخواست، متن اعتراضی خود را نوشته و ارسال کنید. چنانچه با دلایل منطقی اعتراض به نتیجه کنکور سراسی 1402 خود را ثبت کرده باشید، کارشناسان درخواست شما را بررسی خواهند کرد.

نحوه عضویت در سامانه

1️⃣ برای عضویت در سامانه بر روی گزینه ” عضویت در سامانه ” کلیک کنید.

عضویت در سامانه اعتراض به نتایج کنکور

2️⃣ فرم نمایش داده شده، مطابق تصویر زیر را با “ اطلاعات شناسنامه ای ” و ” شماره تلفن همراه ” و پست الکترونیکی ” تکمیل کنید. ( از یک ایمیل فعال و شماره تلفن در دسترس استفاده کنید.)

اطلاعات شناسنامه ای اعتراض به نتایج

 

4️⃣ در ادامه روند جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ تکمیل مراحل عضویت در سامانه، به نشانی پست الکترونیکی و یا به شماره تلفن همراهی که وارد کرده‌اید، یک رمز عبور ارسال خواهد شد. با دریافت رمز عبور مراحل عضویت شما در سامانه به پایان خواهد رسید.

❌❌داوطلبان عزیز چنانچه در روند عضویت در سامانه و یا متن اعراض با مشکل مواجه شده اید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید. ❌❌

بخوانید: راهنما کامل انتخاب رشته کنکور

برای دریافت مشاوره در زمینه متن اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید

 

سوالات متداول

آیا تمامی شرکت کنندگان در کنکور مجاز به ثبت درخواست اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور می باشند؟

بله، داوطلبان می توانند نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض کنند.

اعتراض به نتیجه آزمون کنکور چگونه می باشد؟

داوطلبان از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

“>نحوه ثبت به نتایج کنکور چگونه می باشد؟

“>در متن مقاله فوق راهنما تصویری کامل ثبت اعتراض را شرح داده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫100 دیدگاه ها

    1. جواب اعتراضتون رو میدن اما ترتیب اثرش خیلی کمه
      چون خدمات سنجش اتوماسیون هست و احتمال خطا درش کمه

      1. سلام من به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲اعتراض زدم هنوز جواب ندادند درحالی که گفته شده بعد از دوروز پاسخ داده میشه من الان باید چیکار کنم منتظر بمونم؟؟!!

  1. یه خانم در کنکور تجربی ۱۴۰۰تقلب کرده و در رشته ******** در دانشگاه ***** پذیرفته شده است تقلب کرده لطفا بررسی کنید

  2. یه خانم درکنکورتجربی ۱۴۰۰ درکوهدشت لرستان تقلب کرده ودردانشگاه ایران در رشته تکنولوژی اتاق عمل پذیرفته شده لطفا بررسی کنید

  3. سلام خسته نباشین
    ما اعتراض داده بودیم در رشته تجربی هنوزه که هنوزه جوابش نیومده چون کار رو سپرده بودیم مشاور میگن هنوز جواب اعتراضی ها نیومده رتس میگن یا نه من الان یکساله منتظرم

    1. سلام اعتراض شما در سیستم پاسخگویی سنجش باید ثبت شود. زمان پاسخگویی به درخواست حداکثر سه روز طول میکشد.

      1. سلاام
        در سازمان سنجش اعلام شده که اعتراض به رتبه, تا ۱۸مرداد امکان پذیره
        ممکنه جواب اعتراض دیر بیاد و برای انتخاب رشته مشکل ایجاد کنه !!

          1. از کجا تا 72دوساعت بعد میاد من اعتراض زدم همون زمان اعلام تراز ها حالا میرم تو سایت می‌نویسه در صف بررسی جوابی نیومده فعلا

        1. سلام
          من به نتایج قبولی دانشگاهم نسبت به اولویت های بالاتر اعتراض کردم اما الان یک هفته گذشته و جوابی برام نیومده ، حالا مهلت ثبت نام دانشگاهی هم که قبول شدم تا امروز یعنی ۲۱ مهر هست ، حالا نمی‌دونم چیکار کنم ، اگه دانشگاهی رو ثبت نام کنم به اعتراضم مشکلی پیش نمیاد؟! اصلا نمی‌دونم چیکار کنم

          1. سلام چنانچه در مهلت ثبت نام دانشگاه پذیرفته شده نام نویسی نکنید پذیرش شما لغو خواهد شد.
            خیر مشکلی نیست

      2. باسلام خدمت شما پسرمن کنکور ۱۴۰۱ تجربی خیلی خوب داده نمرش زیر۱۰۰۰۰هزاربود اما الان رتبه ۵۸ هزاره من اعتراض کردم ومنتظرم اگربخوام پاسخنامه پسرم رودرخواست کنم که مطمن شم باید چکارکنم

        1. سلام میشه به جواب نهایی کنکور هم اعتراض کرد مثلا واسه رشته تربیت معلم مجاز بودم مصاحبه هم رفتم اما الان موقع اعلام نتایج رشته ادبیات اوردم آیا اصلاح میشه

      3. سلام من به نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲اعتراض زدم هنوز جواب ندادند درحالی که گفته شده بعد از دوروز پاسخ داده میشه من الان باید چیکار کنم منتظر بمونم؟؟!!

    2. سلام من امسال کنکور دادم و اعتراض زدم . آیا ممکنه نتیجه تغییر کنه و رشته و دانشگاهم تغییر کنه ؟!

      1. سلام من به نتیجه نهایی انتخاب رشته اعتراض زدم ولی الان پشیمونم ممکنه انتخابهای بالاتر وقبول بشم؟ واگه بشم میتونم همین رشته ای که الان اوردم ثبت نام کنم؟

      1. سلام من چهار روزه اعتراض ثبت کردم هنوز تو صف انتظار هستش من می‌خوام انتخاب رشته کنم امکان داره جواب اعتراض نیاد کلا؟

        1. سلام معمولا جواب اعتراض به نتایج کنکور طبق اطلاعیه سازمان سنجش حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد پاسخ داده می شود.

        2. سلام
          پسرم الانبرای کنکورش ۲۴مرداد اعتراض زده ولی امروز ۲۹ پاسخی ندادن درصورتی که گفتند تا ۲۷ فرصت اعتراض هست
          آیا هنوز باید منتظر باشیم؟

      2. من مجاز به علوم ورزشی و آموزش تربيت بدني دانشگاه فرهنگیان شدم ولی از بین ۱۷ کد رشته فقط یک مورد رو میتونم انتخاب‌ کنم باید چیکار کنم؟؟

  4. سلام بنده سال۹۹دیپلم تجربی گرفتم اما امسال دیپلم مجدد رشته انسانی گرفتم ودر آزمون رشته انسانی شرکت کردم اما در کارنامه سوایق رصصشته انسانی لحاظ نشده الان باید لطفااااابگید چیکار کنم

  5. سلام آیابرای جواب اعتراض به نتایج کنکور ، پاسخنامه رو دوباره با دستگاه برسی می کنند یا دستی(یه نفر اونو برسی می کنه)؟

  6. سلام من نسبت به درصدهام اعتراض ثبت کردم و تا اللن نتیجه اش نیامد لطفا بگین چکارکنم ؟؟ انتخاب رشته انجام برم یانه؟؟

    1. سلام منتظر جواب اعتراض به نتایج کنکور بمانید و شما تا ۲۲ مرداد ماه مهلت انتخاب رشته دارید

  7. سلام خسته نباشید جواب اعتراض به کارنامه اولیه چقدر طول میکشه من از ۱۳ مرداد اعتراض زدم ولی حتی هنوز به کارشناس هم ارجاع نشده.

  8. سلام بنده ۱۲هم ثبت اعتراض کردم حالا ۲۰هم هستش اما جواب اعتراض نتایج کنکور نیومده پس کی میاد انتخاب رشته داره تموم میشه؟!!؟

  9. سلام من کنکور تجربی۱۴۰۱ دادم نمره‌ای واقعی من نیستند اعتراض زدم از ۱۳ مرداد تا امروز۲۱ مرداد جواب اعتراض به نتایج کنکور به من داده نشده چیکار باید کنم جواب اعتراضم داده بشه و یا پاسخ برگم راه ببینم لطفا من را راهنمایی کنید

    1. سلام الان دوم آبان 1401 است و هنوز جواب اعتراض نتایج کنکور منو ندادند پس کی معلوم میشه

  10. سلام
    بعد از اعتراض اگر به سهمیه انتخابی از سوی سنجش اگر مجاز به انتخاب فرهنگیان بشیم آیا بعدا فرصت انتخاب کدرشته‌‌ها و شرکت در مصاحبه داده میشه یا نه؟ من اعتراض کردم و سهمیه هم اشتباه زده شده ولی میگن بعدا فرصت میدن که انتخاب رشته رو ویرایش کنیم میترسم قبل از اون زمان مصاحبه فرهنگیان بگذره و نتونم شرکت کنم.

  11. سلام من سهمیه نهایی اشتباه تعیین شده برام رفتیم حضوری اعتراض کردیم ولی هنوز جوابی نیومده و معلوم نیست کی جواب بدن و ممکن تا قبل از درست شدن سهمیه و رتبه من زمان مصاحبه فرهنگیان هم گذشته باشه؟ به نظرتون همچین اتفاقی میفته؟

  12. سلام من میخوام اعتراضی برای سنجش بفرستم ولی میگ قبلا در سامانه سنجش با این کدملی عضو شدید و وقتی فراموشی رمز عبور میزنم یک شماره ک برای من نیست و اصلا تا به حال ندیدم کد بازیابی میفرسته الان باید چکارکنم؟

  13. سلام اگه اعتراص به قبولی بزارم ودرصورت قبولی رشته دیگه حاصل اعتراص.،رشته قبولی حال‌ام از ستم میره؟؟؟

  14. من اعتراض به نتایج قبولی داشتم و اعتراضم وارد کردم حالا نتیجه ی اعتراضم از کجا پیگیری کنم؟بهم پیام میدن؟؟

      1. سلام ببخشید شما اطلاع دارید که چرا هنوز جواب اعتراض به نتایج نهایی نیومده؟
        الان چه کنیم واقعا؟
        دوباره بخونیم برای کنکور دی ماه؟
        یا منتظر جواب باشیم؟

  15. اگ بعد 72 ساعت هم جواب اعتراض به نتیجه نهایی نیومد یعنی دیگه جواب نمیاد و برسی نمیشه؟
    دیگ منتظر نباشیم؟

    1. من شنیدم که بعد۱۲ام شروع میکنن به جواب دادن اعتراضا یه خورده صبر کن هرچند میدونم سخته

  16. سلام من بیش از 4 روزه ک اعتراض زدم به اینکه چرا اولویت های بالاتر رو قبول نشدم
    هنوز جوابش نیومده دانشگاهی ک قبول شدم هم اعلامیه ثبت نام زده الان باید چیکار کنم؟ کی جوابش میاد؟دانشگاهی ک قبول شدم رو ثبت نام کنم یا منتظر جواب بمونم؟؟
    نمیخوام هردو سمت رو از دست بدم

  17. سلام بنده در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شرکت کردم این آزمون بدون کنکور هست موقعی که ثبت نام کردم فقط روزانه رو زدم آلان قبول نشدم آلان اگر به سایت سازمان سنجش پیام میشه از روزانه به شبانه تغییر داد؟

  18. سلام من تقریبا۷روزشایدم بیشترمیشه که اعتراض زدم هرروزچک میکنم وهیچ خبری ازجواب نیست.کلابایدقیدشوبزنم؟یاراه وروش دیگه ای داره؟

  19. سلام خسته نباشید من 28 ام شهریور اعتراض به نتیجه کنکور گذاشتم ولی هنوز نتیجه نیومده باید چیکار کنم؟!

  20. باسلام
    مدت زمان بررسی وپاسخ گویی بعد از اعتراض به عدم اعمال سهمیه سازمان سنجش چه مقدار می باشد؟؟؟

  21. سلام .من پیام دادم شماره همراه کنکورم رو تغییر بده گفتن باید منتطر پیامک باشید تا کی منتظر پیامک بمونم؟

  22. ببخشید من ترازم کنکورم ۷۴۰۰ باید بشه ولی سنجش زده ۶۴۰۰…حالا میخوام اعتراض بزنم و اونجایی که باید اعتراض بزنم چندتا گزینه هست که باید انتخاب کنم
    یکیش نوشته بررسی نمرات اکتسابی
    یکی دیگه اش نوشته بررسی رتبه و نمرات کل
    برای بررسی مجدد تراز کدوم رو باید انتخاب کنم؟؟؟
    یا دوتاش رو انتخاب کنم؟

  23. ببخشید من برای ثبت اعتراض به سوابق تحصیلیم نظامم رو اشتباهاً سالی واحدی زدم به جای ۶-۳-۳ ، الان چه اتفاقی میفته؟ اعتراضم مورد بررسی قرار نمیگیره؟

  24. سلام وقت بخیر
    ببخشید من دیروز اعتراض گذاشتم احتمالش هست که تا اعلام رتبه ها جوابش مشخص شه؟

  25. جواب اعتراض من بعد گذشت ۷۲ ساعت هنوز نیومده امروز روز انتخاب رشته هست اگه حتی الان جوابش بیاد دیگه فایده نداره معدل من شده ۱۶ به من تراز ۴۵۰۰ دادن

  26. سلام
    من واسعه کنکور ۴۰۲ اعتراض ثبت کردم
    نتایج نهای اعتراضم کی میاد من شنیدم که نیمه شهریور ماه میان درسته یا نع

  27. سلام
    من یک کارنامه دیدم که سه تامنفی داشت ودرصد هاش ازدرصد های من کمتر بود من دوتامنفی داشتم اما چطوری تراز کنکوراون 7500شده وبرای من 4500؟

  28. سلام
    من یک کارنامه دیدم که سه تامنفی داشت ودرصد هاش ازدرصد های من کمتر بود من دوتامنفی داشتم اما چطوری تراز کنکوراون 7500شده وبرای من 4500؟.

  29. سلام بنده اعتراض زدم به کنکور ۱۴۰۲ و از روزی که جواب کنکور آمد تا الان که ۱۲ شهریور است کلی گذشته و جوابش نیامده مشکل چیه اگه کسی میدونه لطف کنه من راهنمایی کنه

  30. سلام. من با رتبه ۲ هزار البته نزدیک ۳ هزار. هیچ رشته لی قبول نشدم. تو رو بخدا تو رو حضرت عباس کمکم کنید. مگه میشههههه. من رشته هایی بورسیه رو اولین انتخاب کردم. و قبول هم شوم و مصاحبه هم دادم. ولی امروز جواب اومد قبول نشه بودم و رشته های بعد بورسیه هم هیچی. این امکان نداره. مگه میشه در بین اون همه رشته هیچی قبول نشم. بخدا کنکور چیز الکی نیست که بگی بخون واسه سال دیگه آینده آدم رو تغیر میده. تو رو خرا کمکم کنید

  31. سلام من برای سراسری اعتراض زدم از طرفی چون معلوم نیست قراره چی بشه می‌خوام برای دانشگاه آزاد علوم تحقیقات هم ثبت نام انجام بدم اگه سراسری قبول بشم میتونم بعد از ثبت نام از آزاد انصراف بدم
    و اینکه آیا هزینه داره اگه داره تقریبا چقدره برای رشته ی اقتصاد؟

  32. سلام لطفاااا جواب بنده رو بدید من الان اعتراض زدم اگه اعتراضم قبول نشه همون دانشگاهی که آوردم همونه یا مردود میشم؟
    و تو اعتراضات به نتیجه نهایی من گزینه عدم قبولی به انتخاب های بالاتر رو زدم
    یعنی انتخاب های بالاتر من در انتخاب رشته؟

  33. سلام من امسال تقریبا رتبم شد ۹۰۰۰ کنکور ریاضی و هیچی قبول نشدم حتی ازاد ولی یسری هارو دیدم که با رتبه بالاتر همون رشته و دانشگاه قبول شدن اعتراض زدم بنظرتون احتمالش هست تغییر کنه جواب انتخاب رشتم یا خیر و اینکه جواب اعتراض ها حدودا چند روز بعد میاد ؟

  34. کی میاد نتایج اعتراض ب نتایج نهایی میاد الان چهار روزه ک اعتراضمو ثبت کردم اما هنوز بررسی نشده

  35. سلام .چرا جواب اعتراض به نتایج نمیاد .وقتی نمونده برای ثبت نام دانشگاه .زده بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت جواب میاد توی سیستم ولی الان بیشتر هم شده خبری نیست

  36. سلام چرا جواب نتایج ب اعتراض نتایج نهایی نمیاد؟ از 72 ساعت گذشت و الان پنج روز شده ولی خبری نیست

  37. سلام من 16اعتراضی زدم و همچنان جوابی برای من نیامد یعنی جوابی ب اعتراض من نمید سامان سنجش

    1. سلام اگر مطمئن هستید که در جای درست اعتراض تان را درج کردید پاسخ داده میشه صبور باشید. برای اطمینان از نحوه انچام اعتراض می تونید با مشاوران دانتل کو صحبت کنید.

      1. بلع درست انجام دادم همچنان جواب نتایج نیامد و کم کم دارم تا امید میشم و دانشگاهی ک قبول شدم ثبت نام نکردم و برام انصرافی زدن 🥲

  38. سلام جواب اعتراض به نتایج کنکور 1402 چه موقع اعلام می‌شود آیا این اعتراض ها تاثیری هم داره ممنون میشم درصورت امکان پاسخ دهید

    1. سلام روزتون پر از شادی و ارامش من 16 مهر ماه اعتراض زدم برای الویت های انتخاب رشته و تا الان نتیجه ایی نیومده و مطمئنم که درست اعتراضو وارد کردم توی صحفه فقط نوشته ( تقاضای برسی مجدد نتیجه قبولی در الویت های انتخابی ) و ابی رنگم هستش ولی الان دو هفتس که منتظرم جوابی نیومده ایا جوابی میاد ؟

  39. سلام من الان یک هفته هست که اعتراضمو نسبت به عدم قبولی در رشته محل های انتخابی ثبت کردم اما هر بار وارد سایت سنجش میشم هنوز میگه اعتراضتون در صف بررسی قرار داره پس کی قراره جوابش بیاد؟

  40. سلام خسته نباشین
    من الان سه هفته میشه به نتایج نهایی کنکور اعتراض زدن ولی هنوز در صف بررسی مونده علتش چی می‌تونه باشه آیا اصلا جواب میدن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره